Sziasztok boldog tulajok!
A jövőben egy ilyen masina vásárlását tervezem, és jó lenne néhány tanács mire figyeljek a vas megvásárlásakor. Az esetleges hibákra, valamint a borulásra vagy vázsérülésre milyen jelek utalnak?
Bármilyen infót szívesen olvasok!
Jó lenne ha a segítségetekkel sikerülne egy jó állapotú megbízható motort vennem.
Köszi mindenkinek!
hali nem tudja vki hogy mekkora a hézagolólapkák átmérője? mert biker-world-ön 7,5mm-t ir de nagyvason meg van olyan méret is ami kell nekem de ott 7,48-as kérdésem az hogy elmegy-e még a 2 század vagy sem?
Hahó emberek kéne egy kis segítség mert most nagyon felbasztam magam. Geri, dnorzx és a többiek, akik foglalkoztok alkatrészekkel, lécci mondjátok meg, hogy van-e elfekvőben zxr400-hoz első féktárcsátok és ha van, akkor mennyiért? Előre is köszi.
helló srácok!
kérdésem lenne azokhoz, akik már cseréltek vezérműláncot!
a két feszítő/vezető közül amelyik előrébb van, tehát a vastagabbikat hogy tegyem be? úgyértem melyik vége kell alulra?
egyik vége hullámos a másik pedig amin egy vastagabb ék-forma van.
van három képem: kettő mielőtt szétszedtük a mocit, egy pedig a gyári kézikönyvből, és amint látjátok nem ugyanúgy van.
kb 1200-kmert mentem a motorral, és most van benne 36000 (szervizlimit a láncnak) úgyhogy nem azért ment tönkre mert esetleg fordítva volt benne a feszítő. vagy ezek szerint kétféleképpen lehet betenni? vagy gyárihibás a motorom?
sziasztok ki mennyire tájékozott első lámpa izzó ügyben mia különbség a h4 és a h4 h/l
nevű égők között mert google-s képek alapján esetleg kerülete kisebb a h/l es változatnak de ugyanugy van 3 kis lába hogy nem birod forditva berakni
hát motorom sincs egyben mondjuk ezt könnyen orvosolnám de nincs most melom és nem tudom költekezhetek-e.. szerintem ez a 12.-e számomra nemlesz sajnos ok.
Hát én úgy tudom, hogy nem nagyon szabad a lánctisztítón kívül mással tisztítani, mert kioldja a zsírt a gyűrűkből meg a gyűrűket is megeszi, úgyhogy rekordidő alatt fog kinyúlni a lánc. Lehet, hogy ez nem igaz, de vadiúj a láncom, úgyhogy inkább nem kockáztatok.
Elvileg nem, gyakorlatilag igen :)
Én hallottam már mindenfélét. van aki szerint nem okoz gondod, van aki szerint igen.
Én egyszer mostam brigéciollal láncot, de kimosta a zsírt a szemek közül...
szerintem amúgy sok gondot nem okoz, lehet hogy kicsit megoldja vagy valami, de mióta van motorom azóta igy csinálom, hogy ha leveszem a láncot akkor le is mosom vele, és utána kenem be... sok baj még nem volt belőle, de nem tudom hogy árt e neki
A jövőben egy ilyen masina vásárlását tervezem, és jó lenne néhány tanács mire figyeljek a vas megvásárlásakor. Az esetleges hibákra, valamint a borulásra vagy vázsérülésre milyen jelek utalnak?
Bármilyen infót szívesen olvasok!
Jó lenne ha a segítségetekkel sikerülne egy jó állapotú megbízható motort vennem.
Köszi mindenkinek!
kérdésem lenne azokhoz, akik már cseréltek vezérműláncot!
a két feszítő/vezető közül amelyik előrébb van, tehát a vastagabbikat hogy tegyem be? úgyértem melyik vége kell alulra?
egyik vége hullámos a másik pedig amin egy vastagabb ék-forma van.
van három képem: kettő mielőtt szétszedtük a mocit, egy pedig a gyári kézikönyvből, és amint látjátok nem ugyanúgy van.
kb 1200-kmert mentem a motorral, és most van benne 36000 (szervizlimit a láncnak) úgyhogy nem azért ment tönkre mert esetleg fordítva volt benne a feszítő. vagy ezek szerint kétféleképpen lehet betenni? vagy gyárihibás a motorom?
nevű égők között mert google-s képek alapján esetleg kerülete kisebb a h/l es változatnak de ugyanugy van 3 kis lába hogy nem birod forditva berakni
de sajnos nagyobb volumenü a kérdés a tárcámban.
Én hallottam már mindenfélét. van aki szerint nem okoz gondod, van aki szerint igen.
Én egyszer mostam brigéciollal láncot, de kimosta a zsírt a szemek közül...