Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XD barátnőmnek veszünk XD
amúgy meg tényleg veszek mivel gsx-r 750 már a gyerekkori álmom:D
utána lehet visszatérek kawára... de k6 k8 750 em tuti lessz
kawa után vennél egy suzukit?
Nem is vagy igazi kawás
ebben igazad van de ha kényelem miatt vennék mocit akár egy 400 as banditot akkor nem ilyen sportkormányosat hanem túra kormányosat vennék és az nem a kettő között van hanem tényleg túrás a tartásod kényelmes..:D
Persze ezek gyárilag ilyenek. Egy előnye viszont van, hogy egy kicsit túrás jellegű a tartásod a mocin és kényelmesebb.
aztmondja szkráccs ez ilyen gyárilag mint övé sztem ezis hülyén néz ki fullra mind a gpz:D
kormánymarkolat kifli felett...
"nameg idegrángást kapok ha a villakifli fölött van a kormány"

Ez tetszik! Kb én is így vagyok vele!
Régi zzr-be lehet az a blokk max visszafolytva! Nemtom! majd akinek volt az megmondja
az sztem is gusztustalan nézd csak meg adamfzr tegnap vagy tegnapelött raktak fel egy vidit asszem 636 osról és kifli felett van markolat:D
há a zzr blokkjának sztem kevesebb köze van a zxr-hez, plusz valszeg a 600-400 is nagy rokon lehet. nekem pont az nem tetszik hogy oylan mintha autóműszerfalat néznék nameg idegrángást kapok ha a villakifli fölött van a kormány
ezek a zzr 400/600 asok ezek milyen vasak ugyanaz a blokk van bennük mint zxr be vagy levan butitva meg sport túra gépek nem sportgépek ? látom fainul bevan burkolva a müszerfal körül meg tank melett ezeknek van valami gondjuk ezeknek a vasaknak? tudom hogy nem zzr forum de pl kakasnak is volt ha jol tudom
nem tud vki eladó himbarendszert mindennel együtt hátsó rugóstag nélkül, enyémbe ugy össze vannak rágva a csapszegek hogy nem igaz bronzperselyeknek is kampec
A szívószelepfogyasztásról én is hallottam már több ismerősöm ill. szerelő is mondta hogy többihez képest hamarabb elfogynak.

Ahogy mondod! zxr betegség, ezért kell figyelni rá nagyon és akkor nem lesz baj!
amugy meg egyszerű belövöd jelre vmelyik hengert aztán megméred hézagot tegyük fel az 0,15mm volt aztán leszereled vezérlést megméred azt a korongot ahol 0,15mm volt a hézag a korong meg 2,65mm akkor összeadod 2,80 majd kivonod a neked jo hézagot ami most a 0,12 lesz 2,80-0,12=2,68
szelephézagot általában 10 ezrenként kéne mérni becsiszolni meg azért kell hogy jol tömítsen a szeleptányér éle mert hiába jo a hézagod ha nem jol tömít és a szivoszelepnél visszafuj, azt meg szelepcsiszolopasztával szokták csinálni, én flexről még nem hallottam és forgatva csiszolják igy egyenletes lesz mindenhol foroghat összevissza hézagololapka meg 5százados osztásban lehet kapni ami miatt azért nem lehet olyan kurva pontosan beállitani hacsak nincsenek elmenve annyira a hézagaid más hogy van aki leesztergáltat belőle méretre csak nem mind1 hogy mennyit mert ugye keményített felülete van a korongoknak ami kb. olyan tized vastag elméletileg pár századot kibir ha leszednek rola, én is beszoptam mert szar egy pár hézagom viszont az 5századdal nagyobb betétele után meg megint szar lenne , 3százados kéne .
A szívószelepfogyasztásról én is hallottam már több ismerősöm ill. szerelő is mondta hogy többihez képest hamarabb elfogynak.
elárulom neked nem 30ezernél kell előszőr szelepet állítani a vez láncot akkor az igaz!
Szelephézagot meg elég hosszú lenne leirni, hogy hogyan csinálják!
röviden cserélgetik, de ezt sem csak találomra hanem pontossn kiszámolva! Szerelőknek álltalában van rengetek korongjuk ha épp neked egy korong nem jó sehova akkor neki van egy korongja mondjuk 10-es neked meg 5ös volt akor elrakja z 5öst magának és beleteszi a 10-est!
Viszonylag bonyorult én így else tudom magyarázni pontossan!
De gondolom ezeket Te is tudod!
Neked mennyi van most a gépbe?
zet egy kicsit vadul fogalmaztad azért:D
sztem nem tördeli azért szelepket ha betartod a szervizintervallumot pl 30 000 res szerviznél vez lánc csere utána 40-45 körül meg szelepkorong csere azt már jo is a hézagod ez a becsiszolás nem egy jó dolog mert se flexel se köszörüvel azt benem csiszolod párhuzamosra azt fordul 180 fokot azt már egyből más a szelephézag szóval sztem kilehet birni azt a 2-3 ezer forint körüli szelepkorongot persze akinek megvan 5éve mocc azt a 16 ból már 15 öt bekelett csiszolni elhiszem hogy drága lenne dehát szokás mondani vagy motorozunk vagy spórolunk:)
zxr 250, zxr 400, zxr 750-nek azaz az összes zxr-nek egy hibája van! Zabálja a szívó szelepeket! Ezért a szelephézagra nagyon figyelni kell és betartani az állítását!
Nagyonsok szeleptörésről hallottam és a szerelők is mondják akiket ismerek!
De ezt eltekintve rettentő jó motor legszebb és legerősebb, fútója is jó!
Magyarul ilyet vegyél!
jha és közbe rakosgatom össze a masinát
igen az nem feltétlenül csak a váz görbesége miatt húzhat el... gumikopás, útlejtés, vagy hátsó kereket láncfeszítéskor nem egyenesen fogatták vissza aztán a 2 kerék nem fut egybe... lehet ennek elég sok oka... de nem túl jó ha bármerre is húz a gép.. kanyarba elég kényelmetlen mikor húzod befelé és még kell tépni még kell mert alig akar jönni... =/
jah és ha elengeded a kormányt nem feltétlenül esés miatt huz oldalra akár sztem gumikopás utviszony meg akármi festésen kell keresni nyomokat meg a hegesztésen meg ilyenek de pl az enyém bukott motor és semmit nemv eszek észre belőle megvan karcolva jobb idom meg látni hogy meglett fujva meg jobbrol odacsipi az ujjam a vázhoz ha fogom a kormányt bal oldalon meg nem...
zsoló nekem ez a moci elött egy 125-ös dt-m volt szóval nekem is ez az első komoly motorom de kicsit se bántam meg a 4 márkából sztem a zxr 400 néz ki legjobban meg a régi vasak közül is kiemelkedő akülseje és a teljesítménye is alkatrész hát mindent lehet hozzá kapni valamit biker world-nél olcsobb valamit pedig gyári kawánál én most télen hozattam rendbe teljesen vasat szinte minden kawától lett rendelve nézd vissza február első hetén vegy 2.hetében hoztam haza levan irva részletesen különben megveszed szerelővel ha nincs szelephang akkor olajat olajszűrőt cserélsz azt majd téli szervizen megnézed gyertyát meg vez láncot meg szelepeket de csak ha csörög nagyon jó moci kegyetlenül megy
OK!
Köszi a segítséget!
Olvasgatok vissza.
Ha elengedem a kormányt és valamerre húz az "csak" vázgörbület vagy más is lehet?
Valamint alkatrészellátás milyen háttérrel van ehhez a típushoz?
Nézegettem más 400-as gépeket is, de valamiért a Kawa fogott
meg. A számításba vett gépek zxr 400, gsx-r 400, cbr 400, (viszont az fzr 400 kicsit sem tetszik)
Ha esetleg tudtok pozitívumot esetleg negatívumot az előbbi motorok között azt is megköszönném!
Ez lesz az első komolyabb motorvásárlásom és szeretnék jól dönteni.
Köszi!
zsoló én aztmondom olvass vissza december vagy novemberbe esetleg januárba leirtam részletesen mire kell figyelni
Geri tud segíteni féktárcsa ügyben, nekem most hozott Angliából, de az idöbe telik nagy hirtelen polcon szerintem nincs neki otthon...

Zsoló neked meg annyit tudok mondani hogy én amit nézek.. ne csörögjön a motor, nézd meg az egyenes futását, és akkor a vázgörbeség kilőve.. nem e húz erre arra menet közben.. gumikat, fékeket mindenféleképpen, idomokat sem árt ha átnézed, világitást, fogaskerekeket, próba körnél meg váltsd fel az öszes fokozatot, mindet probáld ki magasabb fordulaton is, nem dobálja e ki, nem rángat e közbe stb... ennyit tudok ajánlani és hogy jó motor a ZXR 400 nekem bevált
szia,

az enyemet mar elvittek jo regen, jelenleg nincs...

sajnalom
N.
Faterom lehet eladja de lehet csak ősszel! 6ost akar most!