dehát a mutatók meg a km lap az meg piros sztem kár akkor kékre fújni az égőt vagy kéket venni bele mert akkor sztem érdemesebb lenne az egészet mert kék világítás piros háttér akkor maradjon eredeti:)
nah mivel pénteken nem tudtam menni most mentem eggyet gurultam egy karikát de jól esett:)
igazából nem nagy szándékom oda rakni hanem légszűrőre csak ott nem birom hogy felfogatni vagyis még kikell találnom hogy fogassam fel meg ott se nap nem süti se vizes nem lessz úgy sőt még hűtést is kap(ha valaki kérdezi mire van a két porszívócső megmondom hogy a xenon trafóját hűtik:D) csak nem bassza szét semmi a vezetékeket mert vizmentes csatlakozás meg szétcsúszni se tud csak nem tom :S nem bizok benne hogy ott nem lessz baja de ha szerintetek se... meg akkor jobb lenne fejjel lefele odarakni.... csak nem tom hogy árt a neki
jah és mégeggy kérdés rádugtam kipróbálás céljából és ha megvillantom a halogén szálat vagy átkapcsolok távolságira majd vissza villog a xenon ezt azért csinálja mert bevan melegedve? szóval akkor nemigen kell majd távolságit használnom? vagy beinditott motornál ezt nem csinálja?
válaszoljatok majd minél hamarabb főleg beszerelésre vagyok kíváncsi
Megjött végre a gyertyaszetted!
Amúgy a többieknek szól hogy még van két sor eladó iridiumos gyertya!
10 ezer a 4 darab.
Majd egyeztessünk hogy postai út lesz, vagy szerdán leszek motorkiállításon Pesten esetleg...
nah mivel pénteken nem tudtam menni most mentem eggyet gurultam egy karikát de jól esett:)