vitka az egy olyan lemezke amit csak bizonyos fordítási szögben birsz tengelyre csusztatni becsúsztatod és van neki tengelyen kimarás és nem sokat pár mm ert lehet rajta forditani akkor van egyvonalba a 6os furat belerakod a két db hatos csavart ami nem engedi visszafordulni a lemezt ami meg nem engedi hogy leessen tengelyről..
Más. Ha így van most a géped, ahogy a képen, le tudnád nekem fényképezni, hogy hogy van rögzítve az első lánckerék? Csak az az egy lemezke tartja vagy van más is ott?
Csáákóó népek, tegnap összeraktam a masinát, áll mostmár a lábán, idomokat le kell festeni, meg műszerfalat felrakni és RIDE ( a képen még nincs összekötve a lánc mert nem birtam addig várni )
hale biztos nincs kitörve az ütköző mivel ha nem ott fogom elbirom forditani és megis áll mielött hozzá érne a tank alatt a vázhoz szóval az megvan csak az ujjam csípi (üti ) meg de nem vészes csak mondom hogy nekem pl ez volt feltűnő....
különben ezen a markolaton fellazitom nem birok annnyit tekerni vagy nem lehet ez a probláma hogy nem szimetrikus?
Egyik irányba húzás lehet tényleg a gumi kopásától is, nekem kagylósra van kopva az első, és picit oldalra húz, de ettől függetlenül lehet közlekedni elengedett kormánnyal is. Az ujj odacsípés meg lehet attól, hogy letörött az alsó villahidadról az ütköző bütyök, ami nem engedné tovább a kormányt. Nézd meg.
Látom kérdezgettétek milyen is az a ZZR.
Sok köze nincs a ZXR-hez. Ez egy túrasport motor, gyengébb mint a ZXR, hiszen csak 53 lóerő papíron a 400as (enyém 25kw hivatalosan ) 12.500-nál szabályoz ha jól emléxem, de addig nem szoktam pörgetni, sőt, gyakorlatilag 5.-6.-ban közlekedem vele még lakott területen is, ami valszeg azért van, mert nem szeretem pörgetni. Végre 190körül mentem vele, de ott szabályoz, még lenne fordulat. Látom a kormányon kiakadtatok, hát tényleg nem a legszebb, ennek ellenére én örülök h nem kell görnyednem rajta. Hangra elég vad, valamit kell kezdenem a kipufogókkal, mert messziről lehet hallani .
Létezik belőle 250-es sorkettes, 400-500-600-1100-1200(?)-1400 sornégyes.
Amivel nem vagyok megelégedve, az a fék, szerintem elég gyengén fog, de ezt mindenhol megemlítik. Hozzátartozik h gyári fékcső van rajta, szóval 10 éves. ZXR mindenképpen erősebb, erről felesleges is vitázni, 10 lovat ráver. Ja, a vezérlés nekem középen van, Nektek meg a szélén, ami szerelés szempontjából jobb megoldás.
Súlya 200kiló... Én meg 65... És boldogulok vele, pedig kell toligálni a garázsba való bejutáshoz.
Azt meg kell említenem, ZXR-el még nem mentem, igy nem tudom összehasonlítani ilyen szempontból kettőt.
Egy zégergyűrű meg egy nagy alátét. De ezek szerint jól működött, mert elmentem vele 1600 kilómétert mindenféle gond nélkül. Ták megoldás, de ahhoz képest jól működik, alig mozog, de az tuti, hogy így nem maradhat. De hosszú várakozás után végre holnap véglegesen összerakom a gépet és ilyen se volt még de semmi baja nem lesz Egy-két apróságot leszámítva.
Én azzal a vacakkal szívtam egy darabig, nem értettem miért áll le. A megoldás annyi volt, hogy a kuplungkarnál lévő vezeték nem érintkezett rendesen. Kiszedtem, majd vissza, és láss csodát nem szopatott tovább. Amúgy valahogy úgy működik, hogy ha kitámasztó lent van, kuplung be, egyes - nem áll le, kuplung ki - leáll
Ha simán csak kihúztam a kuplungkartól, akkor már egyből leállt amint beraktam egyesbe.
Ja ah Liebing mondta, berakod egybe és leáll, ha lent a sztender. Más dolog, hogy nem sikerült megcsinálnom Összes kébel a helyén, csúszkál is ki-be a pöcök de nem jó. Passz.
Szia! Áttételed milyen van? Hátra kellene valami nagy lánckerék ha van! Meg ha lenne egy dekni védőd az sem lenne rossz!Meg esetleg egy pót kuplungkar! Fékbetétet te milyet használsz? Lassan cserélnem kell és tanácstalan vagyok milyenre cseréljem! Első sárhányód van? Az is érdekel!Meg Lassan egy jó hátsógumi is kellene! De az csak később! Gumi melegitőt nem tudsz olcsón? Használtat? Most ennyi jutott eszembe ha tudsz légyszi mindre válaszolj! Köszike!
Vitka a sztender érzékelő hogy működik? mert arra nem igazán jöttem még rá, ott van nekem is, rajta van a pöcök is, benyomja a sztender ha lerakom :D de minek kéne történnie? =D ( mellékesen megjegyzem hogy ma megtörtént a vázcsere, és saját lábakon áll a szerkezet )
Jóreggelt mindenki! Bár elég fos idő van, elkezdem a gép rendberakását.
Itt a teendők listája:
első-hátsó lánckerék
lánc
gumik
plexi
jobb első index
sztender érzékelő
generátorfedél
fékolajcsere
karbiszink
ron
fénykürt
duda
légszűrőpucolás
takarítás mindenhol brigéciol+samponos víz
hátsó állvány
futómű vissza gyári beállításokra
csavarok csere és festés
Köszi a segítséget!
Ezekre a dolgokra oda fogok figyelni. Tesóm autószerelő és nélküle úgysem mennék motort venni.
Remélem minél hamarabb (bár idén még nem sok esély van rá sajna)
márkatárs lehetek!
Széles utat!
a kormány kiflishez meg annyit mondanék hogy nekem sem nagyon tetszenek igy, bár szerintem mi is fel tudnánk igy rakni a kormányt :D feljebb csusztatod a villa nyakát..hogy jobban kilógjon és a felső villahíd alá, hanem fölé rakod a kormánykiflit :D és voálá... majd ha már ott tartok hogy rakom össze lehet megcsinálom és felrakom hogy hogy mutat
háttö DT nem tudok sajnos összehasonlítást tenni, mert 250es ZXR-el nem mentem.. nekem 250es volt a ZZR, tetszett a gép, volt benne nagyon fasza kompresszió, fékhatás is jó volt, kényelemről sem tudok rosszat mondani... a 400as ZXR és ZZR blokk között van valami különbség, nem tudom hogy pontosan micsoda de a ZZR blokk kicsit gyengébb azt hiszem.. egyik srácnak Bagon az van.. aztán 1x gyorsultunk egyet igy menet közbe 60ról.. de leléptem elég hamar.. ettől függetlenül szerintem jó motorok a ZZR-ek
Más. Ha így van most a géped, ahogy a képen, le tudnád nekem fényképezni, hogy hogy van rögzítve az első lánckerék? Csak az az egy lemezke tartja vagy van más is ott?
Képet majd teszek fel én is holnap
különben ezen a markolaton fellazitom nem birok annnyit tekerni vagy nem lehet ez a probláma hogy nem szimetrikus?
Látom kérdezgettétek milyen is az a ZZR.
Sok köze nincs a ZXR-hez. Ez egy túrasport motor, gyengébb mint a ZXR, hiszen csak 53 lóerő papíron a 400as (enyém 25kw hivatalosan ) 12.500-nál szabályoz ha jól emléxem, de addig nem szoktam pörgetni, sőt, gyakorlatilag 5.-6.-ban közlekedem vele még lakott területen is, ami valszeg azért van, mert nem szeretem pörgetni. Végre 190körül mentem vele, de ott szabályoz, még lenne fordulat. Látom a kormányon kiakadtatok, hát tényleg nem a legszebb, ennek ellenére én örülök h nem kell görnyednem rajta. Hangra elég vad, valamit kell kezdenem a kipufogókkal, mert messziről lehet hallani .
Létezik belőle 250-es sorkettes, 400-500-600-1100-1200(?)-1400 sornégyes.
Amivel nem vagyok megelégedve, az a fék, szerintem elég gyengén fog, de ezt mindenhol megemlítik. Hozzátartozik h gyári fékcső van rajta, szóval 10 éves. ZXR mindenképpen erősebb, erről felesleges is vitázni, 10 lovat ráver. Ja, a vezérlés nekem középen van, Nektek meg a szélén, ami szerelés szempontjából jobb megoldás.
Súlya 200kiló... Én meg 65... És boldogulok vele, pedig kell toligálni a garázsba való bejutáshoz.
Azt meg kell említenem, ZXR-el még nem mentem, igy nem tudom összehasonlítani ilyen szempontból kettőt.
Ha simán csak kihúztam a kuplungkartól, akkor már egyből leállt amint beraktam egyesbe.
UI: KARAYNAK LÉCCI ÍRJATOK VEZÉRMŰLÁNC ÜGYBEN!
Itt a teendők listája:
első-hátsó lánckerék
lánc
gumik
plexi
jobb első index
sztender érzékelő
generátorfedél
fékolajcsere
karbiszink
ron
fénykürt
duda
légszűrőpucolás
takarítás mindenhol brigéciol+samponos víz
hátsó állvány
futómű vissza gyári beállításokra
csavarok csere és festés
Lesz dolgom bőven Pár dolog csúszni fog.
Ezekre a dolgokra oda fogok figyelni. Tesóm autószerelő és nélküle úgysem mennék motort venni.
Remélem minél hamarabb (bár idén még nem sok esély van rá sajna)
márkatárs lehetek!
Széles utat!