Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is várnék a helyedbe... bár én dupla kör mániás vagyok :D Apriliám is az volt, a ZXR is az... bár egy macskalámpásat is el tudnék viselni és csak annyiban javítanám ki az elöttem szólót hogy dupla körlámpás verzio 90-91 ben lett gyártva.. én legalábbis igy tudom, mert enyim is 91-es na paccsker
én sztem ez drága.
Ha rám halgatsz vársz inkább egy picit.ha már zxr,akkor szívlámpa.-főleg ilyen összegek mellett szerintem.most mondhatnám hogy enyém is eladó,dehát nemlennél vele előrébb
ott hibázik már, hogy 94-es éjárat!
Inkább várj egy kicsit varj probálj meg kölcsönkérni vkitől!
én is az ujabba gondolkodtam de azok közül a szépek 600ezer körül vannak de csak 500 ezrem van és szeretnék ruhát is valaki nem tud eladót az ujabból, ami jo állapotban van? kb 400-450 ezer közt?

erröl mi a véleményetek?
elég szép állapotban vannull
Inkább az ujjabat válaszat! Árban nincs nagy különbség!
Kinézetre szebb az ujjabb és modernebb is!
Blokja menyivel más nemtudom nem mentem még a régi fajtával!
köszi de az érdekelne h menetteljesítménybe van e különbség?
Neki nem magától leveszi! Behuzza a kart elengedi és visszaesik alaphelyzetbe!
Megcáfolnám, hogy egyik motor se: Honda MBX-nél és CBX-nél is magától leveszi a szivatót (80-as évekbeli technika). Ha sokáig rajta hagyod a szivatót lemossa a henger faláról az olajat. A legtöbb motornál ki van vezetve az alapjárat állító csavar.
szia a 2 kerek lámpást kb 92-3 ig adták ki kb 95-96 ig trapézként adták de a fonycsor még 2 izzós kb 97 től meg 1 izzós téglalap alakú fonycsorral

az évjáratok nem 100% osak de kb igy van szóval a különbség az évjárat a motorcyclespecification oldalon megtudodnézni pontosabban
sziasztok!
most akarok motort venni
mi a különbség a kör és a trapázlámpás közt?
most bejött!
A csapágynaka hideg olaj sem jó mert nem ken még rendessen!
Inkábbmaradok a jó meleg motornál!
nekem bejött a link amúgy, de:
Motormelegítés
Heló. Idén is versenyzel madarason?
Nem megyek vele hidegen soha! Addig meg sem mozdulok, amíg az egész mutató ki nem ment a kék sávból és amíg eléri az üzemi hőmérsékletet addig nem pörgetem 4000 felé.
szerezzen nekem vki az indexre ilyen nyomkodot
tudjátok azt a fekete kis szart vki lenyulta az enyémről
újat nem lehet kapni
vennék vízhűtőt (zxr400vagy zxr750)de csak hibátlant.javított,barbárkodott nem érdekel.ha van valakinek irjon.
nekem van egy leömlöm,gyári dobhoz.egy tizes.szép állapotban.én egyáltalán nem használtam.meg van hozzá egy dob is az meg gratis.
énis próbáltam és nem jó a link használd a smilek nál levő link funkciót úgy könyebb neked is nekünk is
sztem a legjobb a zxr nek ha beinditod szivatóval 2000 körül hagy járjon mikor már birja szivató nélkül sztem 1-2 perc után visszanyomod utána melegedjen addig még eléri első csikot ez ugye max5-10 perc aztán már majdnem vizszintbe van mutató ami azt jelenti hogy viz 85-95 fok körül van kb ,és aztne mondjátok ennyire meleg viztől átnem veszi olaj is a fémen keresztül a meleget elég meleg az már ,aztán elindulsz 2km en át kb 3-4 ezer alatt elváltasz sztem ez igy tökéletes a motornak

nah megheggesztettem csináltam egy ilyen fél óra alatt összeheggesztett első emelőt legalább nincs a földön az első gumám se , ennyi tmegért fél óra munka
Próbáld meg simán kijelölni a linket, és bemásolni a böngésződbe...

Amúgy nyilván semmi baja nem lesz, de gyorsabban melegszik...
De neked könnyű, mert digit hőmérőd van, látod hogy mennyi az annyi...
A zxr 400 on csak sima analóg hőfokmérő van, és a közepén már üzemmeleg a motor, szóval az első csíknál már szépen el lehet vele indulni, és én is 4000-ig forgatom csak ...
mi baja lesz neki ha melegíted álló helyzetbe?
egy sima 120C-ig felmehet a vized! nekem 150F a jó 160Fnél indulok el mert arra meleg az olaj is meg minden!
az oldalad meg nem jönn be!
Na igen...
Ha teljesen ráhúzom akkor kb 4000-et pörög, ami kurvára nem tesz jót a hideg motornak, másrészt én is addig melegítem amíg az első csíkig ér el a hőfok mutatója, de az sem egészséges, ha állóhelyben melegíted "órákat":
http://totalbike.hu/technika/moto
rdoktor/doki070119/
akkor állj csak mellette!
Az sem helyes ha addig melegíted fel csak! nemcsaka viznek kell melegnek lenni, hanem az olajnak is!
Én 150F-ig melegítem mert az az üzemi hőmérséklete és mikor a kuplungfedél is meleg már akkor indulok el vele!
Melegítés meg elindítom felpörög aztán visszatolom 2000ig, felöltözök majd kitolom a garázsból sisak fel kesztyű aztán utánna indulok csak 2km-ig csak 4ezer a max fordulat az olaj had melegedjen fel szépen!
Nekem sem ment vissza se a 250-esen se a mostani mocin.
Hát én konkrétan ott állok mellette max 3000-es fordulaton melegítem, de inkább 2500-2000-esen kb amíg nem látom ilyen hidegben hogy melegszik, 5 perc a melegítés kb. Hidegben talán több.
Mikor már elindul a hőfokmutató az már jó jel, kb az első csíknál üzemmeleg, de addig nem szoktam várni, hanem szépen lassan menetben melegítem be. Amúgy meg szívatóval kb tilos közlekedni, meg balesetveszélyes is...mert hiába veszed vissza fékezésnél a gázt, a szívató meg úgy marad és marad a fordulat, amellett meg nem tesz jót a motornak...
fater zxr-e nem megy vissza, én 250-es zxr-en se ment vissza, most a zx6r-en se megy vissza! Haverom fazeren szintén nem megy vissza! ja és a másik havernak a zx-7r-én se megy vissza!
Ha visszamenne magától egészen addig ott állnál mellette és fognád amig be nem melegszik a motor?

Vitka hidegen tényleg ne közlekedj vele