Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldj nekem egy számot a zdobrotka@citromail.hu-ra.
A következő hetekben tutira megyek kecskemétre, de előtte pár nappal felhívlak.
Szia!

Igen tudok. CR9EIX való a gépedbe. 10 ezer magyar pénz az ára a 4 darab gyertyának + postai utánvét 1400 forint, esetleg Kecskeméten személyesen átveheted. Ha kell akkor küldd el az emailemre a címed meg a neved, vagy hívjál fel.
Üdv
josee

Azt az infót kaptam, hogy tudsz occsóért irídiumos gyertyákat.
A kérdés pedig, hogy cr9e-helyére van e és mi az ára.
vagy amit a bontós ad az is aranyár + 1 Ft.. és persze használt cucc =)
sztem nem mondtál sokat...
Egy 10-15 éves szériánál, amit már nem gyártanak nem csoda, hogy kezd rosszabb lenni az alkatrészellátás. Magyarországon sztem 40-50 darabnál nincs több belőle, de lehet, hogy sokat mondtam. Amúgy is japán belpiacos majdnem az összes, keleti barátaink nem is tervezték, hogy a világ minden tájára eljut és alkatrész kell majd mindenkinek. Újabb gépekhez minden megvan itthon polcon, de ezekhez a gépekhez már japánból rendel mindent a Big Bang Kawa, ha egyáltalán rendelhető. Szerencsére van bőven utángyártott cucc és bontottból is akad szép számmal, ha gyári nincs.
Én linkeltem be az oldalt. És emellett ezt is elmondtam hogy kb ugyanazok az árak mint a kawa kereskedőknél. Amúgy majdnem innen rendeltem, még regeltem is, csak aztán kitűnt hogy az EU-s országokba külön VAT-ot kell fizetni (külön adó) és az kb másfélszeresére megnyomja az árat posta nélkül. Szal kb csak tájékoztatónak jó. Amúgy ha lejjebb megy az euró, vagy ha már nálunk is euró lesz akkor biztos jó lesz ez is. Amúgy a ZXR 400-hoz már nem lehet kapni gyári túlméretes dugóhoz való gyűrűszettet, csak Japánból lehet rendelni kurva drágán...
Lehet hogy lassan kezd lehalni majd az alkatrészellátás...
10800ra jön ki szelepfedél tömítés 300 ft os euroval én vettem 10500 ért az a kis vázdarab jobb oldalon amitől nem birod kivenni blokkot azis 5500 ra jött ki szóval kb azis annyi émis 5 000 valamennyiért vettem
most néztem a porszívócsövek meg 4950 ft ra mutatja darabját....
köszi akárki is linkelte be ezt az oldalt nagyon hasznos
most néztem ezt az oldalt
kawasaki

nem tudom ki linkelte be csak msot vettem észre hogy ha valaki nem tud valamit mocihoz hogy mennyibe kerül akkor itt megnézheti most ugye sajnos számolhattok 300 ft os euroval de hátha olcsobb lessz de tájékoztató jellgüek az árak sztem max párszáz ft különbség
lehet kár volt megjáratni hagytam volna inkább csak álványon most fáj a szivem hogy motoroznék erre 20 centi hó hatodikba alapjáraton kirogná seggét:D
Az én kuplungomnak is ilyen a hangja. Ha behúzom elhallgat, ha ráengedem zörög kicsit. Sztem ez nem para, szokásos Kawasaki zakatolás.
sziasztok nah heggesztettem kerekeket az első emelőmre is mostmár első hátsó kerekes emelőm van:)
bemelegitettem mocit járattam eggyet azt még mindig változik a hangja ha behuzom kuplungot szóval gondolom akkor az vagy kuplung csapágya vagy azis lehet hogy maga ahogy nincs kiemelve a kuplung az dolgozik majd nézzétek már meg hogy bemelegitve behuzzátok a kuplungot és egy kis csörgése valaminek elhallgat e mart akkor tényleg csak a tengelyek ahogy mozognak meg hallom mostmár hogy jók szelephézagok hallom ahogy mozognak főleg ha letekerem alapjáratot ezis fura eddig legkissebre voltak véve hogy ne halljam hogy szarok hézagok hogy ne csörögjönek..:s
Tartósság: acél. Köszi.
alu könnyebb,acél tartósabb.válassz mi a szempont.
Szerintetek melyik a jobb? Acél vagy alu hátsó lánckerék?
ehez mit szólszmizo valaki megvette kocsiba azt gondolom csak eggyik kelett ez jó üzlet lehet (esetleg ha van rá még garancia)
fél xenon szett
épp most akartam irni hogy nekem már nem 2 fonycsor 2 izzó van a trapézban ez jo is meg nem is nekem az jobban tetszik de ittvan az a hátránya hogy dupla lóvé szóval mi ez a busz rendszer pontosan meg az valamelyikbe bele van épitva?
nekem olyan kell jah amire van egy 3 év gari nemis túl drága meg csak tompitott ba...
Most látom, hogy a tied 1 lámpás!
AKkor meg tutira megéri a 3-5 év garis 17-19 ezres verzió. Ha beleszámolod, hogy az izzó 8 pénz.
hát olyan 15 körül van már jó!
De azt ugye tudod, hogy egy darab, nem egy pár!
Én is meglepődtem, amikor szembesültem, hogy kétszerannyiba fog kerülni. AMúgy canbusos előnye, hogy nem a gyári feszszabályzós áramkört használod, hanem direktben az akuról megy, és így az a hirtelen nagy áramfelvételt is ki tudja szolgálni.
Azért nem éri meg pluszban az olcsó, mert csak az izzó bele 6500 tól 8700 huf ig megy. Szóval ha kiég a köv évben, akkor újra kb 8000 be fáj. Nem olcsó buli. Ha meg ikerlámpás a géped, akkor meg elég bután néz ki, hogy az egyik szeme ilyen, a másik meg olyan...

Igazából mindenki maga döntse el! De szerintem jobban megérei a 12 000 res helyett a 18 ezres minőségi 3-5 év garis. EZt persze 2 vel kell szorozni. Nem olcsó! Nekem viszont már jó szolgálatot tett.
Szoktam este, iull korán Pest Debrecen között menni, és el sem tudjátok képzelni mi minde van az utakon. Nagyon jó időben észrevenni. VOlt már elcsapott őz, élő nyúl, patkány, macska, róka, lökhárító... Kicsitől nagyig mindent megtalálsz. És egy fekete lökhárítót elég necces észrevenni.
A lényeg ne kapkodd el a vételt! Gondold át a dolgot, nézz meg pár mocit! A kiállításig tuti még az enyémet is meg tudod nézni. EZ mégis csak azonos típus.

Remélem, el tudtalak bizonytalanítani : Mizo
köszi hogy firkáltál szóval akkor ilyen 30 körül vegyek? hát az rengeteg amit én néztem asszem thunder az 10 000 a sima 15 000 a bixenon énis gondolkodtam hogy távolságit ugyse nagyon használok.... szóval akkor ez a 10 000 ft os felejtős?
Xenon?

Hát én annyit tudok mondani, hogy nem éri meg túl olcsót venni, mert lehet, nem olyan jó a trafója. Én nyáron tettem be a gépbe 2 darab normálat. A távolságit nem fogod használni, mert mindenkit megvakít, és kinyírod vele a szembenjövőt, meg magadat is, ha elkaszál. 35w os bőven elég. Még így is kérdéses, hogy a foncsor bírja-e. Eléggé melegíti. Amúgy nekem is bi xenon lett volna, de a trafó nem volt elég erős, és remegett néha. Így vettem egy extra minőségűt, ami 35 volt, ha jól emléxem. Na erre viszont van 3 év garanciám. Az izzóra, meg a trafóra is. Ha veszel ajánlatos hozzá egy CAN bus os rendszerű vezérlőt betenni a gyújtásához. Azaz, ne akkor kapcsoljon be, amikor elfordítod a kulcsot, hanem motorindítás után te tudd manuálisan. Ehez viszont át kell kötni a világításod kábelezését. Ha érdekel meg tudom mutatni a motoromon. És akkor már jön a többi kérdés is. Hova teszed a trafót?... Én a fejidom aljába tudtam felfogatni. Matt feketére fújtam, hogy ne vakítson, ha véletlen rásüt a nap.

Összefoglalva: Fölös a bixenon, inkább vegyél jó minőségű német HID-et. Ha van pénzed, akkor bi xenont. (van gyújtási ideje a xenonnak. Nem tudsz vele villogni majd. legalábbis nem teljes erővel.)
Megéri venni, mert este nappali világosságot hoz. VIszont nehéz beállítani. És eléggé magad elé fogod a fényt tolni, mivel így is nagyon vakít. De látni fogsz vele.

Ha kellenek képek, vagy valakit érdekel a kivitelezés, ahogy jobb idő lesz, hozom fel a gépet Pestre, és szívesen megmutogatok bármit, és el is magyarázom a dolgokat.

bye Mizo
basszák azt akkor énis rájuk baszom a távolsági xenont ők húzzák rövidebbet :) különben meg azért nagyon sokat nem motorozok éjszaka csak azt mondják hogy fényes nappal is ugye a kékes szín miatt hamarabb észrevesznek az autósok szóval lehet hogy pont ezmiatt nem kerülök olyan helyzetbe hogy leszoritanak fellöknek stb ...
A xenon jó cucc, nagyon durva fénye van, az a hátránya, hogy mindenki rád fogja baszni a reflektort. Egyébként motorkiállításon érdemes vásárolni, mert hatalmas akciók vannak mindig.