az 1. a jövedelmem:) meg a motorom tőkéje
2. a vaccsi új tankpadom:)
a többi mizonak
holnap csinálok tanktáskámról is képet hogy milyen fasza a mocin...
és egy kérdés kinek mennyi kb a teljesítményadó mert nekem még nem jött és nem tom mire számoljak de az enyém25 kw os...
Hálló valaki tervbe vette május 8-10ig a Condors M.C. által szervezett Jászboldogházai motoros találkozót? vagy én leszek ott egyedül innen a fórumról?
Menetre egy ötlet: kifúrod a váznyúlványt, ahol amúgy csavarral meg akarnád fogatni, és létezik olyan kütyü mint a szegecs, csak ez menetes... szóval a lyukba ezt rakod bele, rögzít, és teker. Persze esetedben egyszerűbb szerintem átfúrni, és alulról anyával megfogni, ha könnyű hozzáférni, illetve nem akarod gyakran fel-le szerelni
kawa 2121 azt csinálsz egy lemezből megméred mekkora a szívótorok azt átfúrod 7es vagy 8 as fúróval
jolvan mizo akkor csak a te kedvedért leveszem .... ugyis rakom tankpadot
Amúgy szerintem a meneteket meg tudom oldani. Van pár ötletem rá. Amit nem tudok, hogy ilyen szárnyat hol lehet beszerezni. A csavar heggesztés mondjuk egy jó megoldás, de ezt akár átfurt aulu/ acél váz alján történő csavarozással ki lehet váltani. Ebben az esetben viszont hosszabb csavarokra van szükség.
Tényleg, ha tudsz pár képet feltenni, az nagyon hasznos lenni!
lebirom fényképezni igaz tegnapi bulival tele van a fényképező
de elmondom kb 8-10 es csavar fogja azt a kis szárnyat és kb 5cm hosszú csavar felülről kell beletekerni a váznyúlványba meg van két menet neki de pl a müanyagnak van ott gumitömítés,,,,
meg hát egy 2mm es vasba te nem vágsz menetet esetleg ha anyát heggesztesz oda de nekem pl gyárilag freesball fúróval van a vas megfurva és igy birtak bele menetet metszeni ha nem érted szólj és rakok fel képet
jah és kistuning még jó hogy nem vettem meg tőled a tankpadot aztis kaptam névnapomra tegnap
Szia Mat!
Így van Rsem van már Nem tudom a K-ring alatt a kakucsira vagy a kecskemétire gondolsz-e Kakucson tavaly voltam. Ott most valamit dolgoznak is. De a pályát lehet használni. Tomtatto erről többet tud mesélni. Kecskemétin pedig most voltam először. Aszfalt az tökéletes de nekem a kakucsi pálya jobban bejön. Jah és télleg Kakucson változot az ár ! Remélem ha vége az érettséginek kitudok majd menni csapatni
Hát az a gond, hogy azt nem tudom, hol lehet ilyet venni, és így meg sem tudom nézni, hogy milyen felfogatási lehetőségek állnak a rendelkezésemre! Valahol látni kellene egyett közelről, és akkor gyorsan ki is tudnám találni, hogy megéri-e, vagy sem.
Ahogy én tudom az a szárnyacska hátul gyári. Az enyémen nincs, de pl kékfeketedt gépén van. 750esen is van amelyiken van és van amelyiken nincs, fogalmam nincs ez miért van. Ha akarsz tenni előtte nézd meg, hogy fel lehet e tenni és csak utoljára fúrj, nem okoskodás, csupán jótanács.
huuu voltam ma csömörön motorral... elsö lánckerék lefogató kis lemezért és annnyi motoros volt az utakon hogy az valami hihetetlen :P aztán összeraktam az enyémet... és megvolt a próbakör is.. nem veszített az erejéböl =)
Lenne egy olyan kérdésem, hogy nem tudjátok, hol lehetne a motoromra venni hátső ülés mögötti kapaszkodót / szárnyat?
Illetve, hogy az pontosan hogyan is csatlakozik? Gondolom, át kell két helyen fúrnom az idomot, és a hátsó ülés alatti vázra rögzíteni.
Ami fúrás, és menetvágás. Vagy hogyan is megy ez?
Amúgy itt van egy link:
http://www.spbiztositas.hu/Men...
Jó kis súlyadó kalkulátor...
2. a vaccsi új tankpadom:)
a többi mizonak
holnap csinálok tanktáskámról is képet hogy milyen fasza a mocin...
és egy kérdés kinek mennyi kb a teljesítményadó mert nekem még nem jött és nem tom mire számoljak de az enyém25 kw os...
jolvan mizo akkor csak a te kedvedért leveszem .... ugyis rakom tankpadot
Amúgy szerintem a meneteket meg tudom oldani. Van pár ötletem rá. Amit nem tudok, hogy ilyen szárnyat hol lehet beszerezni. A csavar heggesztés mondjuk egy jó megoldás, de ezt akár átfurt aulu/ acél váz alján történő csavarozással ki lehet váltani. Ebben az esetben viszont hosszabb csavarokra van szükség.
Tényleg, ha tudsz pár képet feltenni, az nagyon hasznos lenni!
de elmondom kb 8-10 es csavar fogja azt a kis szárnyat és kb 5cm hosszú csavar felülről kell beletekerni a váznyúlványba meg van két menet neki de pl a müanyagnak van ott gumitömítés,,,,
meg hát egy 2mm es vasba te nem vágsz menetet esetleg ha anyát heggesztesz oda de nekem pl gyárilag freesball fúróval van a vas megfurva és igy birtak bele menetet metszeni ha nem érted szólj és rakok fel képet
jah és kistuning még jó hogy nem vettem meg tőled a tankpadot aztis kaptam névnapomra tegnap
Így van Rsem van már Nem tudom a K-ring alatt a kakucsira vagy a kecskemétire gondolsz-e Kakucson tavaly voltam. Ott most valamit dolgoznak is. De a pályát lehet használni. Tomtatto erről többet tud mesélni. Kecskemétin pedig most voltam először. Aszfalt az tökéletes de nekem a kakucsi pálya jobban bejön. Jah és télleg Kakucson változot az ár ! Remélem ha vége az érettséginek kitudok majd menni csapatni
Mi a helyzet a K-ringgel mostanában?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy nem tudjátok, hol lehetne a motoromra venni hátső ülés mögötti kapaszkodót / szárnyat?
Illetve, hogy az pontosan hogyan is csatlakozik? Gondolom, át kell két helyen fúrnom az idomot, és a hátsó ülés alatti vázra rögzíteni.
Ami fúrás, és menetvágás. Vagy hogyan is megy ez?
Előre is köszi mindenkinek!
COBRA 11