Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez a direkt szűrős dolog nem jó ötlet. Maga az egész dolog korülményes, állandóan pucolni kell a szűrőket, meg kenni légszűrő olajjal. A másik dolog az, hogy már ezeken a kawákon is van magas nyomású airbox, ami sztem több levegőt nyom a motorba, mint a sima direktszűrő. Főleg nagysebességnél. Sokan mondják, hogy a porszívócsőnek nincs semmi szerepe, de nem véletlenül van az ott. Szembeszél bemegy, airbox feltölt, több erő.

Lehet, hogy nincs igazam és nem is muszály rám hallgatni, ez csak az én véleményem. Megintcsak szaki kell a dologhoz.
Nem lesz bejáratós?
neked is jo mocizást mizoo remélem szombaton 3 fele felhiv a szerelő hogy hozd a burkolatot azt dobjuk rá azt probba a szerviz után már olyan kiváncsi vagyok igyis mentem vele 230 at meg gyorsult mint veszedelem most olyan lessz mintha másik mocim lenne:D
Tényleg, valakinek van direkt légzűrős rendszere? Tudna valamit mondani róla? mennyivel hangosabb, mennyivel jobb? Gondolom a gyári műanyag dobozt leszedte, és oda került/ kerültek a szűrők. Karter kikötve...
Már csak ez hiányzik, és megrendelem az alkatrészeket, és ha Isten is úgy akarja, 3 hét múlv már lehet lovagolni a paripán! Jah, a hétvégére mindenkinek jó motorozást előre is. Álltólag akár 15 fok is lehet.

Mizo

Kösz a gyertyákat Josee Zsííírul megy a gép tőle! Az előzőek már eléggé el voltak feketedve
De háll nem kormos, meg nem kék, szóval jól van beáltva
örömmel hallom,nyuzzad egészséggel
nekemse nittelős van bent,már 3ilyet betettem.egy bizonyos pozicioban kell álnia a főtengőnek(értelemszerü lesz)
és akkor is atyai ráhatással felmegy.
jol kivagyunk halva:S
eladtam a simo kutyát nem volt jo a berugó meg harmadik ritkán szorakozott 32 ért odadtam felmérgelt igy legalább nem kell költeni rá egy forintot se és besegit szervízbe:D
most meg egy kymco dink 150 es robogot szerelek egy éve szétvan szedve henger ig gondolhatjátok milyen retkes minden már takaritás kész már csak tömítés szett meg légszűrőt kell pesten vennem nemis volt benne légszűrő:S egy direkt szűrő volt odanyomva csőbe azt ennyi:S
nem, én még egyelőre nem vettem semmit hozzá a héten fogok rendelni. csak valamennyire szét van szedve a motor
oks kösz remélem is nem akarok szopni vele
zx4r biztos hogy belehet rakni a végtelen láncot ez 1000% direkt megkérdeztem szerelőtől már 1 szer valaki kérdezte és belehet játékos aztmondja de belehet rakni !
te gyári vezláncot vettél? mert asszem te mondtad hogy a szerelőd megoldotta hogy a nem nittelőszemes vezláncot betette mert én holnap megyek kicserélnia vezláncomat csak nekem is egyben van és azt állítolag nem lehet betenni mert a főtengelynél vaan egy kis öntvény rész amitől pont nem tudod berakni
hát mást nem kell cserélni eswetleg vegyél hozzá vezérmű dekni tömítést mert ugy tuti nem folyik az olaj

sztem kicserélhető mert ha kiveszed se férsz jobban végülis ugyanugy lekell veni alsó deknit... szóval sztem megoldható
vezérműlánc témában az lenne a kérdésem, hogy vezlánc csere esetén a két oldalsó feszítőn kívül kell-e valami mást is cserélni feltétlenül? gondolok itt a feszítőmechanikára alul vagy a felső vezetőre

más: ki lehet cserélni a láncot anélkül hogy kivenném a blokkot?

aki már szerelt ilyen téren írjon lécci
hello! megerkezett, koszi szepen fasza nagyon
egyből hozzám jut postai úton vagy what?
ZXR 400 R gyári együléses idom + váznyúlvány
Szia!

Te most hátulra ülést, vagy műanyg idomot szeretnél? Mert szerintem bármelyiket olcsón megcsinálja a legegyszerűbb tuningos. Mármint, amelyik foglalkozik műanyag / üvegszálas elemekkel. Én annó autóhoz csináltam. Nem bonyolult dolog. Viszont tüelem kell hozzá. Nekem valahonnan az irjka firkás mintás kawa matricaszettre fáj a fogam.
Hétvégén amikor szedtem szét a gépet, láttam, hogy tesómnak sikerült valamibe beleakadni vele, amikor arréb tolta, és a fél oldala végig lett húzva...
Úgyhogy ha tudtok olyat, ahol komplett matricaszettet lehet kapni, szóljatok lécci! Nem tudom, a festés mennyivel lenne jobb...

Mizo
szeva pénz megjött ,,tegnap feladtam a cuccot neked,hamarosan ottvan
és ha felhívod a tulajt hogy érdeklődj kezdd úgy a beszélgetést hogy " szevasz drága tezsvírem mennyit engedsz a feléből? " tuti hogy jó vételt fogsz csinálni
sok sikert a vételhez és nyugodtan linkeld be ha találsz vasat majd kioncolgassuk többiekkel + ill - tulajdonságait ok?
hát két okból se az eggyik az az hogy nekem is csak a k van még 1 év múlva csinálhatom a korlátlant
amásik pedig hogy én (túl drágán) akarom adni
megvétel óta ami 700 körül volt most hétvégén hozom el szerelőtől full nagyszervíz levan valahol irva itt a forumon mit cserélt kb 140-150 et hagyok ott szóval én fix 750 ért szeretném majd hirdetni mert nagyon jó moci lessz és ha nem adom el azt se bánom mert van egy nagyon jó állapotú mocim amivel bárhova elindulhatok
Köszönöm válaszod sokat segítettél!
Sajnos még A korl. van meg szóval még csak 25 kw papíros jöhet szóba...
De gondolom te nem nagyon szeretnéd eladni a bestiád már túl megszeretted ahoz?
"Látom hogy 60ft kb az alja,elkezdenék kötekedni,ugyan már adja ide 45ért mert tudom hogy annyiért veszi a termelőtől :DD "
bocsi itt a link
idom
mit szóltok ehez nem tud valaki itt magyarba hol lehetne kapni? http://www.bike-connection.com..." target="_blank">hátsó ülés idom