Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké hogy finanszirozni kell de ne az én pénztárcámból mert nemis érdekel ez a drag race meg amugy se láttam még eggyet se menni szóval máson élősködjön....
Ezért miért "ennyit a Kawasakiról" ? Mi köze szerencsétlen mocinak hozzá? Valamiből finanszírozni kell a dragot...
Valamelyikőnk csinálhatna egy olyant, hogy mindegyik nagyobb kawától kér árajánlatot, és akkor kiderül hol mi mennyi.
hát zx 4 r gratulálok engem faszán lehuztak a papp laciék a szelepfedél tömítés pl 10500 a jobb oldali blokktartó konzol meg vagy 5500 szóval gondolom akkor minden drágább szóval engem akkor pap laciék minimum egy 10 essel lehuztak ennyit a kawasakiról
Kawasaki Ivanics-tól(fvár) rendeltem
ezeket mind egy helyről vetted? honnan?
Köszi szépen, az ilyen jótanácsokat tényleg értékelem. Végre valaki aki nem beszól meg anyázik, hanem normálisan elmondja a véleményét. Elég sok téjékozódás után úgy tűnik, hogy nem vettem szar cuccokat, remélem ez tényleg így van és nem szopom be egyikkel sem. A fékbetétekkel én meg vagyok elégedve, ha bemelegszenek elkezdenek szépen zenélni és fognak rendesen, de annyi, hogy én Lucasból utcai betéteket vettem. Pályán nem hiszem, hogy túl sokáig bírnák, főleg nem DOT4 fékolajjal... Majd írok róluk bővebben, ha elhárítottam ezt a bentfogafék dolgot, mert így nem az igazi. Gumit meg csak úgy veszem meg, ha megnéztem előtte.

DID lánckerekeket honnan vett a haverod?
jah :
Hengerfej tömítés - 4690,-
Szelepfedél tömítés - 10 148,-
jobb oldali kis dekni tömítés - 950,-
légszűrő - 9280,-
vezlánc műanyag vezető - 4999,-
blokk tartó konzol jobb o. - 4440,-
hátsó kerék gumi menesztő - 9385,-
vezlánc - 8910,-
kormánycsapágy alsó - 12 390,-
felső - 12 390,-
szívószelep 1db - 5240,-
szelepszárszimmering 2db - 1934,-
termosztát - 7256,-
olajszűrő - 1940,-
letudnád tételesen irni?
na megvannak a cuccok mehet a szerviz ezek kerültek 94 rongyba
Haverom a fazerre 45ért vett akciósan láncszettet! Did lánc és kerék X lánc!
lucas fék ami 11ezer egy szett akkor vmi alsobb kategoria (de ha nem akkor mond milyen mert olyan nekem is kell)
olaj is olcso de nem mondom mért!
Gumikkal meg tényleg vigyázz saját érdekedbe mondom! kigyorsításkor is rettentően kopik a gumi és az nem a szélén tolják már hanem inkább ott ahol Te használod közuton! vigyázz vele
Megértem hogy nincs pénz mert diák vagy el is hiszem hogy nehéz csak azért az életedre is gondolj!
Geri köszönöm szépen! a többi cuccról van valami hír esetleg? féktárcsa, hűtőtartó bak.. majd ha meglesz az ár nyomjad ide fel és akkor itten megbeszéljük
Akkor azért bírta az olyan sokáig Én nem hiszem, hogy erősítettet veszek. És azt, hogy X gyűrű vagy O gyűrű, majd eldöntöm, ha sok pénzem lesz akkor X, ha nem akkor O. Sztem megfelelő ápolás mellett élettartamban nincs olyan nagy különbség a kettő között.

Többiek mit javasolnak?
Igen enyém erősitett volt.
Kösz a tanácsot. Mondjuk én úgy tudom, hogy nem attól függ egy lánc élettartama, hogy O vagy X gyűrűs. Valamennyi köze azért van hozzá, mert az X gyűrű jobban tömít, a lánc jobban magában tartja a belső kenőanyagot, szal tovább tart egy kicsivel. A lánc nyúlása leginkább a lánc anyagának köszönhető. Ha szar, akkor nyúlik. Az X gyűrűs valóban jobb, ha erre a félévre megkapom végre az ösztöndíjamat és annyi lesz, amennyire számítok, akkor X gyűrűs lesz.

Am van nagyvas.hu-n X gyűrűs 22000-ért meg van 30000ért is, ez erősített. Nem lehet, hogy neked azért nem nyúlt, mert erősített volt?
Igen, tényleg nem csak a szélükön mennek, de a legtöbbet ott. Általában a pályázott gumik úgy néznek ki, hogy a szélük el van kopva, de a gumi többi része 80-90%os. Ez sztem utcára pont jó, mert a gumi legszélét úgysem használod. Vagy ha igen, akkor kemény vagy
ja nem én hirdetem, csak találtam
Eladó 12 darab használt sport, túra elsőgumi.
A 2000-3000 Ft-osak átlagos használat mellett kb. 2000-4000 km-t, a 4000 Ft-tól kezdődőek szintén átlagos használat mellett több, mint 4000 km-t még használhatóak.

http://kepesmotor.hu/motorgumi...


Ha ílyen állapotba van egy olcsó gumi az nem valami bíztató
Az O gyűrűs lánc egy kalap szar. Szerintem költs rá többet és vegyél X gyűrűset. Én a volt 250-esemre vettem DID X gyűrűset 30E ft-ért de az nagyon frankó volt. A fölrakás után mig nálam volt mentem vele 8500km-t és még akkor sem kellett utánfesziteni mert semmit nem nyúlt. Előtte O gyűrűs volt és 2500km-ként feszitgetni kellett mert nyúlt mint a gumi
arra figyelj hogy pályán nem csak a gumik szélén mennek...
Elmondom h számoltam ki.

-JT Sprockets első és hátsó lánckerék összesen: 7700 ft
- D.I.D. O-gyűrűs 520-as lánc: 17200 ft
- Hiflo-Filtro olajszűrő: 1520 ft
- 3 liter Platinum Moto Racing 10W50 olaj: 7500 ft
- Lucas fékbetétszett 11020 ft
- generátorfedél postaköltséggel: 3800 ft
- Szatuna füstszínű plexi 8700 ft
- használt gumi előre 4000 hátra 4500 (azért ennyi mert ismerőstől van) amúgy lepályázott szélű gumik, ő is ilyet vesz a saját ZXR750ére és nem volt még vele baj.

Ez így összesen 66940 Ft. Úgyhogy igazad van, kicsit alá saccoltam, ha még pár csecsebecsét beleszámolok legyen 70 ezer. Látod meg lehet ezt oldani nem csak százezrekből. És nem olcsó szarok, az időm nagy részét azzal töltöm, hogy jó ár-érték arányú cuccokra vadászok. Mondjuk a DID és a JT nem hiszem h olcsó kategória. Nekem sajnos nincs arra pénzem, hogy vadiúj garnitúra gumikat vegyek 70 ezerért. Sztem bőven megéri olyan gumit venni, amiben van 25 kör a ringen és kicsit elfogyott a legszéle.

És arra a kérdésre h h csinálom? Hát így. Vadászok, olvasok, utánajárok, kérdezgetek. Diákként muszály, mert bevételem nem sok van, úgyhogy minden forintra vigyázni kell. Olyan dolgokat veszek, amik jók, de az áruk nem veri az eget. Vannak ilyenek, csak meg kell találni.
Köszi, énis arra gondoltam első körben. Ott talán kevesen látják a bénázásomat
Kakas,van villa,most alkuszunk a postaköltségre,ha megvan a konkrét ár,szólni fogok,meg hogy mikorra érne haza.üdv
Szia mi mindig Balatonfüred szabad(kisfaludy) strand parkolójában szoktunk körözni,rendőrökkel volt ez egy közös megegyezés.én ottszoktam mindig probálgatni.volt tavaj 1szer hogy kijött valami ottani nyaralóból egy faszi,de az szezon közben volt.olyankor amugyis mindig televan a parkoló
Geri, nem tudsz valami nyugodt csendes parkolót a környéken ahol lehet körözni nyugodtan és nem hívják ki a rendőröket 10 perc után hogy itt huligánkodik a rohadék!?
ott biztos hogy fogunk!
Ja azt tudom hogy nagyon kezes, utcán is, meg megy is, mert faternak is van és régen csapattam vele nem kevesett :)
Ha meg lesz egy pálya gépem vagy arra alakítom akkor meg kupán is! :)