Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én azt tudom mondani hogy kurvajó:) kezesbárány.azért tud gyorsan is menni.
Na akkor majd kawanapokon remélem találkozunk
Áááh nem akork én még versenyezni! De kawanapokra megyek meg csak simán a ringre is!
Majd ha lsikerül vennem egy pályagépet akkor megyek versenyezni is de addig nem akarok!
400-as milyen a ringen mert olyasmibe gondolkoztam!
Liebing,te nemjössz idén picit zx kupázni?
jó ha kellakkor jelezz majd! Ne számíts nay összegre egy 500-ért elküldöm :)
35 nél drágábban nemigen fog sajna elmenni nem a "szép állapotú" szimok közé tartozik...
nemigen akarom megbontani mert tényleg kell nagyobbikra a lóvé :S
akinek van mellé lóvéja meg kedve szerelgetni majd elviszik... ha jövőhétvégéig nem viszik el esetleg megcsinálom... addig nem:P
nemkell berugó fogaskerék? van eladom! s50-be való, mide alktrészem van hozzá! Talán így drágábban eltudod adni ha jó a berugója is!
Te vitka ezt hogy számoltad ki?

2 gumi, plexi, láncszett, meg fékbetétet vettem és kapott egy olajcserét, meg egy generátorfedelet, mert az előző tulaj lehúzta. Jó bőven számolva ez így 60 ezer ft

Vagy inkább hogyan jött ki ennyiből?
Ha csak a láncszettet nézem meg a fékbetétet még talán az olajat már akkor túlléptem a 60-ret! egy plexi gyári használtan 10ezer 2gumi ha darabját veszed 5000ért csak gratulálni tudok hogy olcso szarral az életed kockáztatod! A generátor fedél nemtom menyibe kerülhet de az sem lehet olcsó használtan sem!

Nem kötekedés csak érdekelne a dolog Te hogy csinálod hogy ilyen olcson kijössz enyiből!

Nekem a 2gumi többe kerül :(
Ugye nem mondod komolyan hogy kézi reszelővel csiszoltad meg a hengerfejet! Átmenetileg jobb lehet, de ki fog fújni! Ha elvinnéd egy esztergályoshoz pár forintért megcsinálná és akkor biztos nem fog kifújni! Ez csak jó tanács.
nah mégse olyan rossz a napom habár a 12 000 kicsit szarul esett legalább rájöttem hogy mi a szimom baja nem volt sikba csiszolva hengerfej és kifujt ezért nemis volt benne erő meg nemis nagyon akart pöfögni azt kézikisreszelővel megnyaltam kicsit egyből indul 1 m en belül indul tolásra:) remélem jön egy vevő elviszi azt ez besegít legalább a zxr szervízbe..:P
SIMO ELADÓ
A motorozás tényleg nem olcsó dolog. Amit egy motorra kell költeni, az sem kevés, amennyit meg lehet, annak nincs felső határa.
Jaja ezt én is tudom tanusitani, hogy igyvan
nem tudom már ki mondta de valami okos ember hogy
SPÓROLNI AKARSZ VAGY MOTOROZNI? A KETTŐ EGYÜTT NEM MEGY
és ez tényleg igaz....
Aztán használod egy kicsit (5000-10000 km) és majd jönnek elő a hibák. De ha nem akkor szerencséd van. Minden motor ugyanannyiba kerül. Amit olcsón megvesz az ember arra még költeni kell ugyanannyit, mint amennyiért vesz valaki ugyanolyat. (Ezt most jól megaszontam ). Ezek a ZXR-ek sajnos már nem mai gépek, lassan nagy elöregszenek, és sajnos költeni kell rájuk, de akkor is nagyon jó motorok, időtálló a forma, és amúgy meg minden motorra kell költeni, mert ha megnézi az ember egy GSXR, vagy R1, vagy komolyabb gép kétszer olyan gyorsan eszi a gumit, a fékbetét is 10-16 ezer egy tárcsára, és a többi cserélendő alkatrész is nagyságrendekkel drágább. Amúgy meg mindenkinek bátorításként: rá kell költeni egyszer, amit kicserélsz azt tudod hogy jó és nem fog elromlani. De ha valami nagyon kókány szar állapotú, arra nem biztos hogy megéri költeni...
Ha egy motor olcsó, az nem jelenti feltétlenül azt, hogy szar. Itt van pl az enyém. 385-ben hoztam el és azért volt ennyi, mert az autókereskedő meg akart szabadulni tőle, ő is ennyiért számította be egy autóba. Igaz kell rá pár dolog. Ami kell az 2 gumi, plexi, láncszett, meg fékbetétet vettem és kapott egy olajcserét, meg egy generátorfedelet, mert az előző tulaj lehúzta. Jó bőven számolva ez így 60 ezer ft. Szóval 440ből olyan motorom van, mint akárki másnak itt a fúrumon. Ja és 24 ezer km van benne! Volt egy hozzáértő, aki átnézte, azt mondta minden ok vele. De tegyük fel, rámszakad a nemzeti bank, újrafényeztetem, veszek rá bukógombát meg egy pár dolgot egy százasért, akkor még mindig csak 540. Mondjuk az ilyenhez kurva nagy mák kell.
18E-et
Azt elhiszem, hogy geci drága Miket vettél bele, hogy 94-be vannak az alkatrészek?
jaja nagyon megdrágult idén kawa sztem ők is ugy vannak vele mint auto kereskedések hogy a szervizet meg az alkatrész megdrágítják ha már nem adnak el annyi motrot..:S
30 000ft helyett fizettem 46ot:s
csak sok km-ert mentem el vele megm ár csörögtt a vezlánc aztán már a kormánycsapágat is érezni lehetett meg szelephézagolás csak közbe jön minden uj szelepfedél tömítés akor szelepket becsiszoltam meg új szűrők csak hát minden Kawasaki Genuine azért ilyen buzidrága
biztos hogy nem akar lehuzni mizoo mivel mindenről megvan a számla most soroljam fel megint hogy miket vettem? kb 130 ba lessz az alkatrész és max20-25 a szerelés az sztem nem drága egy profi szerelői munkáért legjobban a motor belsejével szivtam emg hogy kuplungom levolt égve a szar olaj miatt meg az hogy a tömítést kihagyták nyomó ágból..
én nem sajnálom a motortól ezt mert nemhiszem hogy jövőre eladom hülye lennék eladni hamár ilyen tiptopp állapotú lessz amugy meg fék azért elég kényes téma szóval inkább az életem választom.. :S:D
hát eltudom képzelni milyen állapotban van amelyiket 500 vagy az alatt aggyák 400 asról beszélek...
jolvan szkráccs csak maga az hogy 19 et pörög a 250 meg ha lehet 400 ast is vezetni ugyanazzal ajogsival akkor egyértelmű hogy nagyobbat könnyebben megy azért...
Hova hordod a motort szerelni?
Én tavaj tavassyal, amikor megvettem, újra állyttatam a karbit, a szelephézagokat, totál átnézettem, Kicserélte a motor, és fékolajat. Repsol olajra, ami nem egy gagyi olaj, leműszakiztatta, meg pár dolgot még amit észrevett beállitott... az egésy került 40 pénzbe. Szóval egy kicsit úgy tűnik nagyon le akar húzni a szerelőd. Jah, és a gsxr kupában szerelő. Meg tényleg jó munkát ad ki...
Azért az a 94 ropi sem kevés. Te még nem is mondtad, hogy miért álltál neki a felújításnak. Mi volt az oka?
nekem most érkeztek meg a cuccok szombaton megyek értük 94 ropi néztem egy nagyot mikor hallottam egy csomo szar drágult kawáéknál
Mostmár tökéletesen bizonyos az a dolog, hogy egy adott motort nem az évjárata és futott km alapján kell megitélni. Látod anno hogy hitetlenkedtél a 250-esemben, hogy becsapnálak vele. Pedig jobban jártál volna vele
fel kellett volna gyújtani mikor megvetted amúgy nem maximalista az a szerelő egy kicsit? nem emlékszek pontosan miket kellett cserélni, de túlzás amennyibe van az a motor. mintha dr. House betege lenne