Ki?Minek?Ilyenkor biciklizni,sétélni és mozogni,sportolni kell a friss levegőn... Nem motoron túrázni vagy "próbálgatni" ahogy írod (melegben mit próbálsz ha tapad?fejen állni?) Pár lappal ezelőtti kawakupás beszélgetésnek a benzinét,pont a nullára basztad el ma.
Na most fogtok utálni. 10 perce érkeztem meg az év első motorozásából. 9 fok napsütés, nagyon határeset, de hívtak ketten is, úgyhogy nem bírtam ki. Mentünk 40 kilómétert, de a tapadási viszonyok most még a nullához konvergálnak, úgyhogy nagyon nem próbálkoztam semmivel. Ja és kiderült, hogy tényleg nincs benne a tiltás a motoromban, nemtom pontosan az mennyi, de a 180 utáni vízszintes csíkig elment a mutató. Talán picit még ment volna, ha átlátok a plexin és jobban be tudok bukni. Hát röviden ennyi. Volt már valaki gurulni az éven?
nincs ebből probléma.. elmagyarázom ha valakit érdekel a helyzet.. persze töviről hegyire nem volt kedvem leírni, csak vázlatban burokban, de kikerekedett nagyjából a történet
igazad van, így már más tészta. engem csk az basz fel mikor valaki egy ilyen helyzetben csak a másikat tudja hibáztatni meg a motort meg bármit ami létezik. sajnos sok van ilyen, én meg beléjük is kötök. erre való az internet
karay csak annyit tudok mondani hogy hajnali 4 órakor,6 óra meló után te nem tudom mennyire vagy a toppon, de én annyira nem... megpumpáltam a fékkart, de tul sokat nem segített, életbe lépett a mindenbe kapaszkodj szabály.... az autó meg úgy jött 60-nal, csak hogy mindenkinek világos legyen, hogy kereszteződésbe értem, mivel nem tudtam megállni,mint azt le is írtam, és balról jött az autó... nem tudom ezt mennyire nehéz elképzelni de azért próbáld meg légyszi
sztem 45-ről meg tudtál volna állni... egyébként ha már visszaváltasz meg motorfékezel akkor hátsóféknek mi értelme van (és fordítva)? ha már ilyen reflexeid vannak inkáb meg kellett volna pumpálni a fékkart. még valami szúrja a szemem: te 45-tel mész a kocsi megy persze hogy 60...
Nem kotortam elő az adásvételit, hogy megnézzem, de egy csajé volt, úgyhogy szerintem ő az. Ha ismered a csajt és tudsz valamit a gépről írd már le nekem lécci! Az előéletére vagyok kíváncsi, mert eddig szinte csak rosszat hallottam róla és szeretnék minél több info-t, hogy mire számítsak a géppel kapcsolatban. Köszi előre is!
Ha kell valami cucc, akkor szívesen segítek ebayről beszerezni. Pl fejidomot, vagy letámasztót, vagy ilyeneket.
Láttam a vázad is eltört...
Az már elég húzós...
Amúgy meg nekem is megvan még az eladó villám villahidakkal.
hát az úgy volt hogy augusztus 20-án jöttem hazafelé, lánchídnál kisutcába mentem, hogy ne legyen nagy forgalom... 45-el mentem kb, kereszteződéshez értem, fékezni akartam, fékkar beesett, kettőt viszaszúrta, kuplung ki + hátsófék... de nem sikerült megállni, beértem a kereszteződésbe, ahol balról olyan 60-nal jött egy TAXI és oldalba vágott... lerepültem a motorról be a kisutcába, lábfejem eltört pár helyen, meg 1-2 borda.. de a mocit jobban sajnáltam :/
a villa méreteit meg ösze egyeztetjük, mert a mostanival is az volt a baj, hogy rövidebb volt maga a szár, meg az alsó villahíd ahol öszefogja, ott vastagabb volt mint ami kéne, és nem tudtam normálisan belefogatni plussz rövidebb volt a tengelye, nem lógott ki a váznyakból, meg vastagabb is, csapágy is.. minden... ha lesznek adatok vagy ide megadom vagy felhivlak telefonon
nekem diadora eagle pro van ha jolemlékszem,de ez már többször bizonyított,nem piciket estem benne.mondjuk ez az a diadora,amiben van plusz1 karbon cipő,de aztmondom,hogy a lábam nekem kurvasokat megér...
Motoros cuccoknál általában úgy van, hogy ami drága az jó is. Persze van nem is egy kivétel. Sztem nem muszály 80 ezres csizmát venni. Én próbálok mindig a jó ár-érték arányú cuccokra vadászni, mert 30 körül is igen fasza csizmákat lehet találni. Pl a Setup Vision, Diadora Eagle, vagy ami nekem a legjobban tetszik az Askew X8/X9.
Gratu a videóhoz.
Tényleg elég nagyot estél! Hogy a sunyiban maradt meg a lábad? Nem voltál a motoron, amikor elcsaptak? Mármint leestél, vagy hogy történt. Elég csúnyát kapot a mocid oldala. Nekem nyáron volt egy barátságps majdnem elcsaptam embert esetme. Mentem a BME ről át barátnőmhöz, hogy leteszem a motort. És nem is kellett 400 métert mennem, hogy aPetőfi híd budai lábánál egy pöcs a kocsisor között kijött alám. Termáészetesen szakadt az eső. Full fék, csúszott a moci minden fele. Balról valami szokványos astra, vag yvalami, jobboldalt mellettem egy 7 es BMW, előtte meg egy hatalmas "merzsó". Majdnem lezóztam a BMW-t. A tulaj kishíjján agyonverte azt a faszt, aki át átment a kocsisor között.
De amúgy tényleg. miért nem büntetik az ilyeket? Ezelőtt 3 héttel a körúton volt dugó, amikor a mami a max 5 éves gyereket tolja át a kocsik között a korlát irányában. Tolja alatt érsd azt, hogy tuszkolja, mert ő hátul megy. Ki sem látszott a terepjáró mögül. Még szerencse, hogy fékeztem. Valahogy előre megéreztem. És ha elütöd, összetöröd magad is, meg téged ültetnek le!.....
Na a lényeg, milyen motoros csizmát éri meg venni? Csöveset kb 80-90 pénz, vagy normál sport 50-60 pénz? Vagy esetleg valaki tud ilyeket olcsóért?
oks.én villám is eladó,de ez L-es zxr-é tudod.bár tudtommal beszerelhető,ha máshogy nem,akkor villahiddal.a motor is akár érdekes lehetne,de majd beszélünk
a mocival nyáron elütöttek... eltört az első villám, meg a vázam, indexek, idomok amik ilyenkor szoktak a blokkal nincs semmi gond, az totál megúszta, be is indul stb.. csak épp nem túl gurulóképes ugyebár.. az eladást azért írtam ki mert már minden bontóst felhivtam, de vagy nem volt ilyen villa, vagy ha volt akkor az nem olyan méretű ami nekem jó lenne. ha találnék bele villát akkor összeraknám de ez már elkeseredésemben történt...
Geri hétvégén felhívlak, addig lemérem hogy melyik részén milyen vastag a villaszár, mert fejből hirtelen nem tudom a méreteket, és csak holnap utazok haza, aztán akkor megbeszéljük ;-)
bocsika, csak túl gyakran nem tudok feljönni hogy megnézzem az elmult 2 nap 3 oldalas írásait és sajnos igen, mindegyik indexem eltört, 1 darab van itthon egy jobb első, mert azt még anno vettem hogy kicserélem de nem került rá sor...
Service manual