moderátornak, ha van. de így, hogy képbe tetted nehezebb rátalálni
a problémáddal kapcsolatban nézz meg más témákat is , lehet van ilyen is. sajnos az olasz tudásom nem ilyen részletes
Hülye (mérnök)informatikus révén ezenj volt a service manual. Meg az elektronikán mértem ki pár dolgot. Meg majd a gyújtást is be akarom vele állítani. előgyújtás, gyújtás szög...
Szóval akkor használtam.
Han egy nagy villanyos haverom, aki már pár motort beállított, csinált rá elektromos gyújtást.. akár mz re is.
Lehet vele is megnézzük a gépet. Amit szeretnék, hogy terheléstől függően álítsa az előgyújtást. Ezzel némi teljesítményt, és jobb fogyasztást, menettulajdonságot érsz el. De az igazat megvallva, ha nincs valami baja a gyári vezérlő elektronikádnak, akkor ezt a feladatot az is elég jól ellátja. Több vele a szívás, mint a nyereség
2 éve egy E55AMG az M7-en úgy gondolta, hogy ha ő 250-el megy a belső sávban akkor nem kell lehúzódnia a gyorsabban haladó elől. 2 perc után meguntam és kielőztem jobbról.
Okok megbeszéltük. Megpróbálok valahogy rágyúrni a témára. Sztem május elsején elkérem majd Papp Lacitól a dragot egy pár körre, csak hogy fogalmam legyen arról, hogy milyen lehet a vas lebutítva A drag kawát igencsak fel kellesz tekerni, hogy egyáltalán a gépezet füstjének a nyomait utolérje.
hosszu lengőkar,és az élvezet odavész.amikor 3.ban alányesel a kuplungnak akkor itt még hacacáré van.a szárazkuplung csörömpölése meseszerűen fasza.ha 05öt lezavarsz a ringen,akkor félgázra állitva lejthetsz vele egy kört de addig visszateszema támaszt hátra,merthát stoner is eltörte a kulccsontját mikor ducatin kikapcsolták a traction controlt...
Értem mester. Na majd ha pár év múlva már a Hringen 2,04nél járok a Kawával és persze szigorúan csak első keréken, akkor meg foglak kérni, hogy add kölcsön egy körre, hadd érezzem az erejét. Persze azt is csak úgy, ha kiveszel egy gyertyát meg kettesben indulok, mert nem akarom magam rögtön az első métereken kinyírni. Egy ilyen vadállathoz azért már kell bátorság. És az is tudom, hogy a kitámasztót hátulról csak azért vetted le, hogy ráférjen a képre. Mondd csak hosszított lengőkart nem akarsz alá tenni, úgy talán kicsit többet lenne a földön az első kerék.
Ez nemugy megy hogy bárki vehet .erre erőteljesen rákell gyurni.kicsit agresszivabban fested a kuplungot hanyattbasz észreseveszed magad.majd talán 1-2év multva ha sokat gyakorolsz a kawával.
Jaj most mit vagy ilyen? hát telemetria,mi más.Lementette és most elemzi mennyit állt lámpánál,mikor hajtotta ki és be a lábtartót,mennyit ment lükvercbe,meddig volt kint index az adott köríven stb.Majd következtetéseket von le, Jászárokokádás és Útkaparó közötti tempó és ív megválasztásához.Magas ez neked hiába kötöl bele,ez versenysport,mi nem érthetjük majd bízd oda.
régebben.most csak ezzel az igen speciális versenymotorral kóricálok utcán,meg max veszprémig.de félelmetes a vas nincs ellenfelem!legyorsulok mindenkit a lámpánál mert gecikeménygyerekvagyok!.......
Nekem ősszel próbálkozott be egy régi Passat. Beláthatatlan balra kanyar előtt záróvonalnál úgy előzött meg engem meg a 2 előttem haladó autót, hogy majd adott egy csókot a szembejövőnek. Megvártam a záróvonal végét, előztem, nemsokára utolértem. Látom faszi belenéz a tükörbe, vissza akaszt egyet elkezdi tolni neki. Dőlt a dízel passatból a koromfekete füst, aszittem szétesik, 160ig bírta. A füst ugyanúgy jött de nem gyorsult tovább, én meg úgy otthagytam mint ha állt volna. Nem elég, hogy úgy megelőz, hogy majdnem nekem jön meg 2 autót veszélyeztet, utána még genyózik is. hulye kocsog
kemény arcok vannak manapság. Minden lámpánál kentem neki azmég haggyán.De minden lámpánál ugyanúgy leakart alázni a swiftes a csajával.Végeredményt úgyis tudjátok,nemsokra rá egy 2es golfal is azthitte a tag hogy ferrari van alatta.De gondolom nemcsak énvagyok az eggyetlen akik ellen kiálnak ilyen bolondok
Sziasztok!Ma engem is utálhattok,összejött ma egy/pontosabban 2/rövid karika a gépemmel.Illúziókeltés,járatás,elvonási tünetek-ellenszere vagy akármi is lehetett a 2x 10 perc,de motorozásnak nemnagyon nevezhető.Itt kb.5 fok.Egy haver motorjával gurultam kb.15 métert és megreszketősödött a kezem...15 perc múlva beöltözve melegítettem a vasat a garázsban és GO!:):)
Szerintetek a generátor dekli mennyire melegszi fel menet közben? Az enyém felülete sima, és nincs rajta a zxr felirat. És gondoltam egy ilyet! És nem tudom, hogy megfogja-e a ragasztás, miután a metál fekete fényezést megcsinálom rá!
Mert most valami ilyesmi állapotban van. Csak azóta megtakarítottam. De volt iylen állapotban is. És lesz is, ha hazaérek, és szétszedem.
Hát ha mennék kawa kupára, akkor nem motoroztam volna ma. De az, hogy én versenyezzek, sajnos ki van zárva. Kawa nyílt nap jöhet meg pályanapok, de más nem. Majd ha egyszer sok pénzem lesz...
a problémáddal kapcsolatban nézz meg más témákat is , lehet van ilyen is. sajnos az olasz tudásom nem ilyen részletes