erőssége és felfogatás is állitható mintahogy Zotya is mondta.ennyi pénzért természetesen nem Öhlins telót kínálok,tényleg az lsl és daytona alapjain van.de mint írtam,mivel bontható(szemen sok drága társával) fillérekből felújítható ha kellene,de van akinél 3éve ilyen van és egy szó nincs rá
Szakik figyelem! Két dologban kéne a segítség. 1: a karburátoron hová kell kötni a szinkrontesztert? 2: melyik csavarral kell beállítani?
Szervízköny alapján megvan, hogy melyik csavar az, de biztosra akarok menni. Viszont a szinkronteszter csatlakozóját nem találom. Úgyh ha valakinek van képe róla, lécci karikázza be vagy valahogy jelölje meg a csatlakozót és a csavart, nagy segítség lenne! Előre is köszi!
leirtam már vagy 5 ször de leirom mégegyszer 9 ezer a lánc 11 a két feszítő és 10500 a tömítés hétfőnként rendelnek sztem kb összes kawa és rá egyhétre szokott asszem megjönni japánból...
GERI MAJDNEM BIZTOS VAGYOK BENNE HOGY ENGEM ÉRDEKEL MAJD EGY MÁJUS KÖRNYÉKÉN hamarabb nem valószínű hogy lessz lóvém de akkor majd érdekel mert csak jó ha van a vason
LSL utánzat.
Nem kapok a Geritől jutalékot ha futtatom a termékét. Bírod hét fokozatban állítani a az erősségét, hogy milyen kemény legyen a berendezés, a felfogatási pont távolságát meg egészen egyszerűen a rajta lévő bilincs mozgatásávál.
Szevasztook! Olvasgatni való ebbe a hideg télbe. Ellehet olvasni a mindenmotort online. Ha valaki tudja honnan lehet letölteni esetleg a többi magazint? MindenMotor
akkor válaszolj nekem emrt geri nem válaszolt márkára noname márka?
és hogyan állítható csak a távolsága a felfogatáshoz vagy mint a gázosak hogy milyen kemény vagy puha legyen...
Mivel ki van szakadva a légszűrőm, és az ősszel úgy csináltam meg, hogy szűrőanyagból csináltam oda neki egy részt, ami a port felfogja, ha mégis kapna. Ezek után a teljes hangja megváltozott. Szebben jár a drága, de igazából nem hallok semmilyen szívóhangot. Csak, ha hirtelen jól odatekerem neki. De ezt ha nem hajolok rá, akkor azonnal elnyomja a Joshi dob. :D A szomszédok nagy örömére. Igaz neki meg a Csopperes haverjai csapnak nagy hangzavart. A másik meg nem érdekel, mert az egy mocsok.
Nem is tudom, hogy hogyan lesz a légszűrő megoldva. Lehet direkt kéne? Majd, ha végre 2 hét múlva hazajutok, és megsimogatom a paripát, majd készítek pár képet. Szét is szedem, mert néhány dolgot már elkezdek megcsinálni rajta. Akkor meglátod az ideiglenes légszűrőt.
Tényleg, nekem nincs olajhűtő a gépemen. Valakinek ilyennel probléma? Vagy ne parázzak?
Ha nem hallasz csattogást, az jó jel. A fogysztásod, meg egyenesen kiváló. Az enyém nem igazán evett 6 alatt, de néha majdnem 7 volt, ha húztuk neki. Am nemtom miért mondod, hogy 4000nél még nincs jó hangja. A kedvencem az, amikor városban 3000 környékén 6ban odatekerek neki. Na ilyenkor olyan vadállat hörgés jön a tank alól, mintha valami oroszlán hátán ülnék Imádom. Nemtom mitől van ilyen állat szívóhangja a gépemnek, de oda vagyok érte nagyon. Ti h álltok szívóhanggal?
Háát. Azért ebben benne van az is, hogy nagyjából folyamatos gázkar poziciót fel lehet venni. Mivel én Pestről Ladányig 200 km-t futok vele. Ilyenkor 8 litykót tankolok, és odahaza sem tudok 10 et beletölteni. Ha 120 -140 között megy a gép akkor kb 4.8 at eszik, és ebben van némi város. Pest 20 Km, meg pár olyan, ahol 50 nes korlát van. Pl Monor, monorierdő, ...
De városban hajtottam már ki belőlle 10 litert, meg még akár többet is. :D
A karbi szinkron sokat jelentett az enyémnek is.
Igazság szerint most valami garázst keresek Pesten, mert vidéki volnék, és itt akaroma cangát használni. De az utcán, meg gány helyeken nem akarom hagyni, mert elviszik...
mizo akkor nagyon jól fogyaszt a vasad én nekem legjobb 5.3 legrosszab 7.2liter volt mert egyszer 170 km alatt ette meg egyszer meg 230 alatt a tartalékig szóval nekem akkor sokat eszik hátha most szervíz után karbiszinkron meg minden azt nem eszik majd csak 5 lityot azt elmegyek vele 250km-ert vagyis majdnem 300 at:P:D
Háát.
A motornak van egy kicsi csattogó hangja. De a blokknak van alapból ilyen hangja. AKinek hallottam a motorját, többé kevésbé ilyen hangja volt. Volt akinek halkabb, volt akinek erősebb. Ez ha jól tudom az olaj viszkozitásától is függ. De semmi rendellenes csattogást nem hallottam a blokk felől. Városban elég sokat mentem 4000 körül, és egyenletes hangja volt. Csak hát nincs semmi élvezet ilyenkor benne. Se nyomaték, sem szép hang. A Joshimura még nem szól olyan jól. De hát ha pörgetem a városban, akkor rengeteget eszik. Országúton 180 nal sem eszik 5 nél többet. Majd akkor próbálok valahogy erre is pénzt szerezni. De a légszűrő az biztos esedékes, mert az nagyon kész benne. mondhatnánk azt is, hogy szinte nincs.
szerintem nem hiába van megadva a szervizkönyvben hogy ha cserélni kell 30e-enként akkor cserélni kell amugy ugy lehet megmérni hogy jó-e még hogy kiszeded és asszem 20 csapnyi távolságot kell mérni (nem biztos nemtom pontosan hogy van a manual-ban) és meg van adva hogy a hossza milyen érték között kell legyen de én a helyedben nem kockáztatnék inkább bassz el 50 ezret és tudod hogy jo minthogy azon agyalj hogy ááá most nem megyek mert hátha pont elbaszodik
Szervízköny alapján megvan, hogy melyik csavar az, de biztosra akarok menni. Viszont a szinkronteszter csatlakozóját nem találom. Úgyh ha valakinek van képe róla, lécci karikázza be vagy valahogy jelölje meg a csatlakozót és a csavart, nagy segítség lenne! Előre is köszi!
Nem kapok a Geritől jutalékot ha futtatom a termékét. Bírod hét fokozatban állítani a az erősségét, hogy milyen kemény legyen a berendezés, a felfogatási pont távolságát meg egészen egyszerűen a rajta lévő bilincs mozgatásávál.
MindenMotor
és hogyan állítható csak a távolsága a felfogatáshoz vagy mint a gázosak hogy milyen kemény vagy puha legyen...
a fogyasztáshoz csak annyit szólnék hozzá hogy nekem 1 tank az olyan 250-270 km-t bír el ha nem tépem neki mint a bolond...
Nem is tudom, hogy hogyan lesz a légszűrő megoldva. Lehet direkt kéne? Majd, ha végre 2 hét múlva hazajutok, és megsimogatom a paripát, majd készítek pár képet. Szét is szedem, mert néhány dolgot már elkezdek megcsinálni rajta. Akkor meglátod az ideiglenes légszűrőt.
Tényleg, nekem nincs olajhűtő a gépemen. Valakinek ilyennel probléma? Vagy ne parázzak?
De városban hajtottam már ki belőlle 10 litert, meg még akár többet is. :D
A karbi szinkron sokat jelentett az enyémnek is.
Igazság szerint most valami garázst keresek Pesten, mert vidéki volnék, és itt akaroma cangát használni. De az utcán, meg gány helyeken nem akarom hagyni, mert elviszik...
A motornak van egy kicsi csattogó hangja. De a blokknak van alapból ilyen hangja. AKinek hallottam a motorját, többé kevésbé ilyen hangja volt. Volt akinek halkabb, volt akinek erősebb. Ez ha jól tudom az olaj viszkozitásától is függ. De semmi rendellenes csattogást nem hallottam a blokk felől. Városban elég sokat mentem 4000 körül, és egyenletes hangja volt. Csak hát nincs semmi élvezet ilyenkor benne. Se nyomaték, sem szép hang. A Joshimura még nem szól olyan jól. De hát ha pörgetem a városban, akkor rengeteget eszik. Országúton 180 nal sem eszik 5 nél többet. Majd akkor próbálok valahogy erre is pénzt szerezni. De a légszűrő az biztos esedékes, mert az nagyon kész benne. mondhatnánk azt is, hogy szinte nincs.