csáá all! úgy néz ki nem lesz semmi a masinából ha valaki esetleg tud 91-es évjáratú dupla körlámpás verzióhoz első futóművet, az jelezzen légyszi... vagy esetleg érdekelné a motor,alkatrésznek,tartaléknak,stuntolni, bárminek, írjon aztán konzultálunk
Nem tévedsz, úgy van, ah mondod. Ha a benzincsapomat nem sikerül megcsinálni, akkor leveszem és csak ac pumpal lesz. Mondjuk eddig is csak az volt, mert a benzincsapomnak nincs tekerője, úgyhogy nem tudtam tartalékra tenni ha úgy volt. Mindig számolgattam a kilómétereket meg a litereket.
Itt egy fincsi dob, ha kell valakinek...
Elég jó árban van. Összekötő az nincs hozzá, csak a dob.
Hátha valakinek kell :D http://cgi.ebay.co.uk/zxr-400-...|66%3A4|65%3A12|39%
3A1|240%3A1318
speedimi itt nem arról volt szó hogy a benzinpumpát kihaggya és csak benzincspot használ hanem pont forditva szar a benzincsapja és azt akarja kihagyni és tanktol rögtön benzinpumpába nyomni az anyagot vagy tévedek vitka?
Benzinpumpa ügyben:nekem ZX4-em volt,ugyanilyen volt benne.Ejtőtartályosra nem lehet megcsinálni,mert a karbi magasabban van,mint a tank fele,szóval csak pár 10 km-t tudsz menni,utána megáll. elektro-mechanikus amúgy,nekem leégett az érintkezője,akkor (10 éve) 30-40 ezer lett volna bontottan talán,vagy új?,nem tudom már...DE meg lehet javítani minimális összegból.Szépen szét kell szedni,és a kis érintkezőket,ami ha jól tudom platinából van,fel lehet újítani!Nekem egy ékszerész barátom csinálta meg,úgy,hogy forrasztott rá ezüstöt,utána ugyanúgy ment,semmi baj nem volt vele.
zx4r sztem nemis szólal meg gyujtás ráadáskor énis hallgattam már hogy ad e hangot mert 125 ösöm powerje nyitott eggyet mikor ráadtad gyujtást de ez vagy csak beinditásnál ad hangot akkor meg ugye már nem hallod vagy annyira halk a szivattyú hogy gyujtáson se hallod
az fasza mert nekem gyujtás ráadáskor nem szolal sose meg semmi nem is néztem hgoy van-e benne csak megnyitom aztán megyek eddig nem volt semmi gondom a benzinellátással
Az a benzinpumpa, annak mindegy hogy van csap vagy nincs, nincs összefüggés. Ez egy relés, membrános ac, hajlamos beszarni, ha az érintkezői el vannak kopva és akkor egymás mellé ütnek. Akkor szokott kerregni kattogni ha kevés a benzin, olyankor gyorsabban pumpál, hogy meglegyen a nyomás. Elvileg a CDI-ről megy hozzá jel, meg van egy külön reléje, az is előfordul hogy besül, akkor az csere.
Nem tudom, hogy a mi pontos elnevezése annak, amit bekarikáztam a képen, én benzinpumpának véltem, de lehet, hogy nem az. Ami biztos az az, hogy elektromos és ez nyomja a benzint a karbik felé. Mikor kevés a benzin, vagy rég nem volt beindítva és ráadom a gyújtást akkor berreg. Szóval ha csak ez lesz benzincsap nélkül az úgy faja? Vagy próbáljam meg megcsnálni a benzincsapot?
Am meg ja a motorom most tényleg ramaty. Már egy csomó dolgot megcsináltam rajta, de még akad bőven tennivaló. A blokk sajnos a csöpögő olajtól szutykos, amit elértem lemostam mikor tettem el télére, de mikor megjön hozzá minden cucc, akkor fogok tartani egy szerelős napot/hétvégét és megcsinálok rajta mindent meg a legapróbb csavarig megtisztítom és akkor a szezonra fasza lesz.
hát baszki vitka elég ramaty állapotban van moccod legalábbis a blokkja lukas generátorfedél:S tiszta kopás egész lentis szigszalag meg tiszta olaj minden:S
amugy elméletileg létezhet hogy oda dugod a csövet sztem de viszont annyi hátránya van hogy csak egy állásos lesszv agyis nem lessz olyan hogy jajj kifogyok áttekere tartalékra hanem a 16 liter mind kimegy én azt javaslom biker worldnél vegyél egy jvaító készletet azt szervízeld meg a kicsikét jobb az úgy...
Ha már ennyire divatba jöttek a szerelős képek, felteszek én is kettőt. Ma ebéd után kimentem megcsinálni a generátorfedelet, hogy rendesen zárjon, ne csöpögjön az olaj. Egy kis FBS és sikerült is. Mikor végeztem gondoltam elfordítom a benzincsapot, mert nincs meg a tekerője. Kiderül, hogy benzin csapomból az ON állást kivéve minden állásban ömlik a benzin. Most már értem miért nem volt tekerő... És most már tényleg, az előző tulajt a chernobil-i csődör tisztelje meg hátulról. Má előre félek, hogy miket fogok még találni.
Most egy kérdés a megoldásról. Úgy tudom, hogy az L-es ZXR-en a benzincsap mellett van benzinpumpa. Arra gondoltam, hogy a benzincsapot leszerelem és a benzinpumpa csövét egyenesen a tankra kötöm. Ez így szerintetek életképes megoldás? Csak azért gondoltam erre, mert a H verzión nincs benzincsap csak benzinpumpa.
Az iridiumos gyertyák amúgy folyamatban...
gilera@vipmail.hu
Hidraulikus kuplungszettek eladóak,érdeklődni nálam.
25e ft.
06705540998
Elég jó árban van. Összekötő az nincs hozzá, csak a dob.
Hátha valakinek kell :D
http://cgi.ebay.co.uk/zxr-400-...|66%3A4|65%3A12|39%
3A1|240%3A1318
Itt meg tudod nézni, le is tudod szedni.
Megvan hozzá neked a serviz manuálja? Ha igen eltudnád nekem küldeni?
Am meg ja a motorom most tényleg ramaty. Már egy csomó dolgot megcsináltam rajta, de még akad bőven tennivaló. A blokk sajnos a csöpögő olajtól szutykos, amit elértem lemostam mikor tettem el télére, de mikor megjön hozzá minden cucc, akkor fogok tartani egy szerelős napot/hétvégét és megcsinálok rajta mindent meg a legapróbb csavarig megtisztítom és akkor a szezonra fasza lesz.
amugy elméletileg létezhet hogy oda dugod a csövet sztem de viszont annyi hátránya van hogy csak egy állásos lesszv agyis nem lessz olyan hogy jajj kifogyok áttekere tartalékra hanem a 16 liter mind kimegy én azt javaslom biker worldnél vegyél egy jvaító készletet azt szervízeld meg a kicsikét jobb az úgy...
Most egy kérdés a megoldásról. Úgy tudom, hogy az L-es ZXR-en a benzincsap mellett van benzinpumpa. Arra gondoltam, hogy a benzincsapot leszerelem és a benzinpumpa csövét egyenesen a tankra kötöm. Ez így szerintetek életképes megoldás? Csak azért gondoltam erre, mert a H verzión nincs benzincsap csak benzinpumpa.