Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne félj én ilyeneket nem veszek fel Viccnek fogtam fel rögtön.
csak viccvolt neveddmár komolyan csak eszembejutott h fizikatanárom mindenre eztmondta
Biztos van olyan, aki bele tud ott menni 200ba vagy akár többe, tőlem ennyi telik, 170re emléxek, ami ott a legtöbb volt, ennyit merek de már ilyen sebességnél is rezgett a majréléc. Am meg nem akarom elkezdeni a szokásos hazudóversenyt h ennyi volt meg annyi volt Nem akarok én senkitől jobb lenni, az élvezetért csinálom
lehetett az 200is! ez csak inerciarendszer kérdése
Na én benne vagyok!

Majd ha jó idő lesz, és menni akarsz, akkor szólj, és megyek én is! Legalább nem egyedül töröm ki a nyagakm!
Nyáron volt olyan, hogy Esztergomból jöttem haza, és egy farok suzuki gsx 750 es jött az én sávomban a kanyarban, és azóta annyira nem szívesen megyek egyedül. Én is 140 el rongyoltam lefele. Ő meg legalább annyival az én sávomban. Na volt para. De megoldottam. De amúgy felháborítónak tartom, hogy nincs reakciója ilyenkor, és mer menni a másik sávjában, ráadásul kigebeb...ott nagy sebességgel. Na ezek miatt van a sok baleset!
Nem márkától függ, hanem a vezetőjétől...
Mondom, hogy 170 volt Tod a kör Vajdácska felé. Elhagyod a patak táblát, hosszú bal, 2 jobb kanyar aztán pedig egy jobb törés kis egyenes és a töltés sarkánál a derékszögű bal. A második jobbos után a jobb törést ha végigtolod nyélen bele lehet ugrani 170-be. Még többe is ha mered Majd jösz mögöttem, ha tudsz aztán elhiszed De remélem fogok tudni videót is csinálni róla.
jó lesz az 130nak Vitka
Elírtam, a második sorban lévő tudtam elé kell egy NEM.
Örülj neki, hogy te csak 70ről akartál fékezni. Nekem nyár végén volt egy eset, amikor a megszokott kis körömön mentem és 170ről derékszögű kanyar előtt nagy fék, elkezdtem visszaszórni a fokozatokat és tudtam elég nagy gázfröccsöket, mert hülyén állt a kezem a gázon. Na ekkor volt az, hogy a motor hátulja úgy elkezdett pattogni, hogy akármit csináltam szépen kipattogtam egyenes a kanyarból. Mák volt, mert volt egy kis füves rész, meg addigra sikerült lelassítanom, úgyhogy nem lett baj belőle. Azóta keményebb fékezésnél igen határozott gázfröccsökkel váltok vissza Szóval az én véleményem az, hogy lehet, hogy rá van írva a K-BATL, de én ezalatt a rövid idő alatt a motorfék szabályozásának nyomával sem találkoztam a motoromon.
Nem tudom!

Nekem is rá van téve az oldalára a felirat. Akkor nekem nincs gondom, ha pörgetés után elengdem a gázkart. Akkor ránt a segge egy nagyot, ha mondjuk 70 ről visszarakod 2 be 4-5 ből és közte nincs átmenet. De ekkor sem csúszik meg annyira, csak nyüssz, és frankón lehet vele menni. Én inkább azzal szívtam, hogy a szezon vége felé lehült az aszfalt, és nem ezt szoktam meg. Egyszer 70-ről a szokásos ütemben akartam fékezni, és egy jó 30 méteres csíkot húztam. Csak csúszott az egész gép. Illetve kanyar Pomáz fele egy kis szerpentinhez. Ott meg a kanyarban forgott maga alatt párat. NA döntött mocinál ez eléggé érzékenyen érintett. És tegyük hozzá, hogy életem első cangája. ezelőt csak kocsi, meg bicikli volt alattam.
Visszakanyarodva a témához. Ha szétszedem kiderül, de valami biztos van, mert ha nem lenne, már rég elnyaltam volna.
Nem tudom, a kuplongos verzió mennyire koptathatja, és estleg ennek valami plusz negatívuma lehet-e. Pl kigyorsításnál nem fog úgy a kuplung? Ezekhez nem értek. Sanszos, hogy nem kéne...
A K-BATL az a "visszafelé nyomaték szabályzó", szal gondolom valahogy a motorféket hivatott csökkenteni, hogy ne pattogjon a hátulja visszaváltásnál. Csúszókuplung az nincs ezekben, úgyhogy sztem valahogy az üzemanyagellátással babrál, ad is kis benzint nagy motorféknél, hogy ne legyen annyira ideges a hátulja. Bár én meg ennek nem tapasztaltam a hatását, ha nem adok gázfröccsöt a hátsó kerék önálló életre kel. A KIS-ARM meg gondolom csak egy elnevezés, olyan mint a Hondánál a UNIT PRO-LINK. A lengőkarról akar valamit mondani.
Szia! Elküldtem!

Majd teszek fel még a sajátomról is, ha hazamegyek, meg akarok még néhány animosat csinálni is.

Mizo
Hi mizo !

EL tudnád küldeni a sportmotoros képeidet ? K*va jók !
e-mail : alcatras7@gmail.com

Előre is kösz !
tekerd fel az alapjáratod ringen csodákat müvelhet
told le 8milit az elejét,teljesen emeld ki a hátulját és szerezz be egy kormánytelót.
azt gondoltam hogy az R-es az csuszós. sztem az utcaiak azok nem mert elég sokat pattogott meg csuszkált is ringen
1 biztos,hogy az enyém az csuszókuplungos.Az R-esekben ez bennevolt már.Nemcsak magazinokból hallottam,hanem má volt a kezemben is namost az előző kawám is ami pucunál van,azis csuszós már,ugyemlékszem.hogy az utcaiakkal mi a helyzet,nemtudom.
én ugy tudom hogy csak zxr 750-től kezdték használni a csuszokupungot a 400-ason nincsen vagy csak matrica Mr. yamaha gépén vagy csuszokuplungos a 4kilos is? még a kuplungját nem szedtem szét azért kérdem
Aki még nem szedte szét a motorját annak pár elrettentő kép.
Csak erős idegzetűeknek!
Back torque limiter az a csúszókuplung ergo motorfék korlátozó
Kis arm kawasaki integrated swingarm ugyemlékszem ,hát ez sztema központi rugózásra utalhat.
ami az a Kawasaki Back Torque Limiter vki tudja? meg a KIS-ARM? az vmi kawasaki integrated swingarm vagy mi?
Kormánytelónak az hogy ha beszitál, mert mondjuk gödröt fogtál stb, akkor kisebb eséllyel tanyázzál.
Mr. Yamaha! Lekapartad azt a nonfit? Jól tetted
Akik vezérműláncot cserélnek.... Alternativ felhasználásra ötlete valakinek? Asszonynevelő, karkötő.... Nekem hátsó fogaskerékből falióra... Ja elvonási tünetek...
Jaja. Nem fog tőle csapkodni a kormány. Mondjuk nekem eddig sem csapkodott.
sziasztok amugy mi jelentősége van a teleszkopnak közúton annyi hogy ne szitáljon be moci?