Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amit mondtál ne felejtsd el!
jan 21től otthon leszek
Gratula!

Szép dög! És jó a 240 es óra!
Ha nem leszek poifátlan, megkérdezhetem, hogy mennyibe került? Ismerted az előző tulajt?
Sziasztok!
A mai naptól én is ZXR tulajok közé tartozok ! Ma hoztuk haza gépegységet, igen jó kis motornak ígérkezik, csak már lenne jó idő aztán lehetne egyet szerpentinezni vele
Majd még a tél folyamán kéne rá kerítenem egy első index párt mert a jobb olali ilyen gumi "távtartó szerűség" hiányzik aztán így lötyög a jobb olali index .De ezen kívül semmi hibája a gépnek (kopp kopp kopp...)
Teszek be a motorról egy pár képet:
Én is így gondoltam, mivel nekem is rozsdásodik. És nem szeretném mindig fényesre polírozni. Illetve a téli idő nagyon megviseli, mivel jelenleg szegény nem fűtött helyen van, és még nem tudtam idén járatni. Karácsonykor megpróbáltam beindítani, de nem tetszett neki a -2 fok. Úgyhogy majd csak 2 hét múlva, ha hazamegyek. És akkor befűtök rá 20 fokig :D
hát sajnos az indexeim pont nincsenek meg... egy baleset során általában azok ugyebár mindig letörnek viszont ezt a bevonatós dolgot én is támogatom, én is vettem ilyen festéket... fekete szinű kipuf-ra kell fujni, 1000 fok meleget is kibír, szal egykönnyen nem pereg le... levettem a rendszert lesikáltam drótkefével, lekentem ilyen rozsdaátalakiító fehér gennyel.. megszáradt és rá ez a festék... nekem bevált.. a krómozásról meg annyit hogy az jól néz ki ha szépen ki van valami krómozva.. ha ilyen olcsó akkor meg pláne
Ha ilyen olcsó, akkor ízlés szerint akármit bevonathatsz a motorodon Viszont azt tudom javasolni, hogy a kipufogó leömlőit vonasd be valamivel, mert így nem fog rozsdálni. Mikor én megvettem a gépet, tiszta rozsda volt mind a 4 leömlő egészen a krómozott részig. Egy napomba telt, hogy leszedtem a rendszert, aztán fémpolitúrral és drótpamaccsal fémtisztára sikáltam. De nincs rajta semmi bevonat, úgyh amint egy kis víz éri megint kezdhetem elölről az egészet. Szal valami bevonat h csak mosni kelljen nagyon hasznos.
Sziasztok

Krómozott, vagy más felületkezelt elemekről mi a véleményetek? Van egy ismerősöm odahaza, aki akár krómozni is tudja az alkatrészeit a kis drágámnak. Arra gondoltam, hogy a kipufogó leömlőt, és a dobig akár az egészet krómoztatom, meg esetleg más bevonatot tetetek kisebb alkatrészekre. Mi erről a véleményetek? Valakinek van hasonló eleme a motoron? Hogy bírja a meleget, a megterhelést? Még nem beszéltem az emberemmel, hogy ő javasolná-e. De az tuti, hogy a festék árának töredékéért megvan az egész. És akár nagyon fel is tudja dobni a motort. Itt Pesten olyat is tudok, akik műanyag elemeket is krómoz, nem csak fémeket. Ha valakit érdekel valami, majd ráérdeklődöm a pontos részletekre. Odahaza az autó alá csináltattam alu színű bevonatot a nyomtáv szélesítőre. a 4 darab 200 forint volt. A gyártás meg majdnem 10 pénz. Szóval enynire nevetséges ára van.
Nekem nem állványon áll, hanem simán lábon, egyedül egy kis bak van a sztender alatt. Akksi nincs kivéve, mert melegben van, pont a radiátor mellé állítottam be a garázsba. Járatni 2 hetente szoktam, addig amíg fel nem megy üzemire, mindig megpörgetem egy kicsit, hogy ne felejtsen el 8000től tovább számolni. A múltkor mondjuk megmakacsolta magát, üzemin leállt és az lett vége h annyit indítóztam h lemerült az akksi. Másnap meg jó lett. Hisztis... Nincs szétszedve, csak az idom van leszedve, mert így fért be a fal mellé. Egy gond van csak, hogy csöpög az olaj a generátorfedéltől, úgyhogy muszály lesz nekimenni szilopaszttal, mert a tömítést má ennél jobban nem tudom megcsinálni. Ja és van rajta egy bazi vastag hatalmas takaró, csak a képen még nem tettem rá.
tényleg egyenlőre más nem jut eszembe csak az indexek mennyibe adod azt?
és egybe mibe adod?
ja persze ez a hirdetés ZXR400-ról szól.. 91es évjáratú dupla körlámpás verzió.. ( ez lemaradt az előbb )
halinyaló mindenki!
hát sajnos eljött az az idő is hogy meg kell hirdetnem a motoromat.. nyáron volt vele egy kis balesetem... aztán nincs rá pénzem hogy megcsináljam, de hátha másnak még jól jönnek a megmaradt dolgok... váz meg teleszkóp kivételével mindent tudok ajánlani... a blokk vizsgás,papiros, teljes totál hibátlan, be is indul minden.... lámpák egyben... teljes elektronika, felnik, Power pilot gumik és a többi és a többi.. ha esetleg valakit egyben érdekelné a dolog igy ahogy van, donornak az is jól jöhet még... sajnos semmi pénzem a helyreállításra ugyhogy meg kell válnom tőle.. ha bárkit is érdekel jelezzen itt előre is kösszke
jaja a 2 feszítőt szokás azt ha ugy van végülis km akkor lehet az már voltis cserélve de ha már szét van szedve azt szokták meg ugye olajat meg szelepfedél tömítést
Az enyém csak emelőre van téve, hetente egyszer be szoktam indítani fél órára. A tankra érdemes odafigyelni hogy tele legyen mert különben könnyen megrozsdásodik. Valaki meg tudná nekem mondani hogy vezérműlánc cserénél még mit érdemes kicserélni (feszítő?)?
én még mindig alkatrészre várok az egyik olajszűrő (ez nem is lenne gond ) a másik viszont egy tömítés a többi meg elméletileg megvan csak egyszerre megyek érte ugyhogy még szétvan a gép
ne halljunk már ki kinek hogy áll a moci? hány naponta járatjátok meg aksi kivan véve hogyan van még téliesítve semmi más? tank tele ,? valakinek szétvan szedve rajtam kívül?
Hali,

mint mar valamikor korabban jeleztem, van bontott gyujtotrafom, kabelem, gyertyapipam, ha esetleg az lenne a baj, es a gyarit dragallod (mondjuk azt nem csodalnam... )
kis pöcs
Új nick
inkább lucast vegyél! 250 is elég de inább vegyél 500-at!
Persze, azért dupla tárcsás rendszerhez több kell, meg ha hátul tárcsa van akkor még több. Ezért írtam h csomót töltöttem utána meg lecseréltem 2szer a fél literesből, sztem elégnek kell lennie. De ha 750millieset veszel, akkor tuti elég lesz, talán több alkalomra is.
Hát árban személyesen tudunk egyezkedni, nem fogok látatlanba alkudozni.
Eljössz, megnézed, (Kecskemét amúgy), és akkor megtárgyaljuk az árat is. De biztos jó bele, mert ugyanaz az USD villa van mindegyikben legjobb tudomásom szerint.
de azt ne felejtsd el azért hogy csak első fékje tárcsás nem? és azis csak 1 tárcsás ez azért sztem 3 szor akora rendszer de ha nemis 3 mindimum2 szer akkora nem?
Persze hogy tudnék. Máshoz is és nem csak CR9EIX van.
Üdv
Sztem elég az 500ml, nekem az MZ-hez volt egy fél liter még mikor megvettem, amikor a gyári munkahenger volt rajta akkor folyamatosan csöpögött és utána kellett tölteni, meg vagy 2szer cseréltem is és még most is van belőle.