Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok olyat szeretnék tőletek kérdezni hogy az első és hátsó fékolaj cseréjéhez hány dl fékolajat kell vennem mert ugye 250 és 500 ml es kiszerelésben lehet kapni és hogy milyet vegyek bele pénzem van végülis az 5.1 re ugyhallom az sokkal jobb szóval akkor inkább azt teszek bele csak hogy valvoline-t vagy lucas-t ezt a 2 őt néztem biker world oldalán 500 ml elég vagy esetleg 750 ml? vagy több kell? service manualba nem találtam..
ez volt a bikepics.com karácsonyi nap képe... kis figyelmet az áttételre 6 ban kisgázra is kerékre áll:D
halihóó! nekem pont kéne egy első villa akár villahíddal is, attól függ mennyibe adnád.. nekem 91es évjáratú dupla körlámpás ZXR-em van, tehát ha esetleg a tiéd is ilyen akkor lehet hogy érdekelne a dolog
jah az első kép ha valaki nem jönne rá tank kamera álvány valami hasonlót szeretnék csinálni:)
Kawasaki zx636r-hez is tudnál iridiumos gyertyát 2500ft/darab áron?
Egyenlőre csak érdeklődöm, most még másra kell a lé, de később tényleg érdekelne ha meglesz még.
veszizoli@gmail.com
Adj egy emailt, vagy telefonon beszéljük meg az árat, meg ilyeneket...
70/2991622
Légszűrő gyári 10 ezer, szivacs, olyat ne vegyél, mert a k&n az 16800 itthon, és azt lehet tisztítani, meg sokkal jobb amúgy. Szelepfedél 10500 a Papp Laciéknál kecsón, ha kell iridiumos gyertya, akkor én tudok neked szerezni 2500 Ft/db áron. Gyújtótrafó 20990 a biker-worldből, de ebayen biztos lehet olcsóbban. Amúgy rossz, vagy miért akarod cserélni? Lehet hogy tekercselni érdemes, ha meg lehet csinálni...
Huhh, aza gyújtótarfó mellbe vágott! Az elég gáz összegg. A többit én is ide tippeltem. De hogy két nyamvadt tekercs, meg egy réz vezeték ennyibe krüljön. Én 3000 re tippeltem volta a trafók darabját, meg 1500 2000 re a kábelt, plusz pipák.
Eléggé melléfogtam. Köcce a többi információt. Ha egy kicsit jobb idő lesz,meg vége a vizsgáknak, szétszedem a paripát, és megnézek mindent amit tudok. A többit sajna a szerelőmre kell bízni, mert a karbi beállítását, meg a kompressziót ő tudja csak leellenőrizni. Nincs hozzá semmim. Mondjuk érdekes lesz vele 200 km-t jönni pestre ebben a vacak időben. Jó lenne februárban már néhány plusz fok!

Mégegyszer köszi a gyors választ.
szia mizo légszűrő gyári asszem 16000 egyéb márka 10 000 vagy pont forditva nem tudom
gyertya a gyári 3000ft kawasakinál de josee tud sztem neked is szerezni 20 000 ért a 8 at ha jol emlékszem majd megerősit...
szelepfedél tömítés asszem 10500 ft a kawasakinál
gyujtótrafót meg pipát együtt asszem hogy 72000 ft a 4 db szóval elgondolkodtató hogy nem cserés:D
21000ft a trafó db ja asszem biker world on a 2 kábellel meg kawánál 8000ft 1 db gyertyapipa kb ennyi
Hali!
A két első telót mennyiért vesztegeted?
Tényleg, kawa zxr 400 ba alkatrészeket hol célszerű nézni?
Amit minden képpen kell: légszűrő (vagy gyári, vagy direkt) iridium 4 vagy 8 darab (másik cangába is), esetleg szelepfedél tömítés.
valamint: Gyújtótrafó, meg pipák talán. De ez majd csak szétszedéskor derül ki.

Tudtok ilyen boltokat mondani, meg helyeket, ahol be lehet ezeket olcsóért szerezni? Én szoktam nézni akár e-bay en is, de ott nem biztos, hogy olyat kapsz, ami kell! Motorbontóból meg nem lehet ilyet beszerezni. A többi motoros boltot nem ismerem.
JAH! Pest közelében lenne jó, mert úgy is itt lesz a motor. De akár debreceni is megfelel

Köcce mindenkinek: Mizo
jól emlékezem hogy valaki újszilváson bicskei úton lakik?
Nekem van egy eladó komplett ZXR 400 első futóművem ha érdekel...
Villák, meg villahidak
ugyanolyan körlámpás mindketto.

nem tervezem ezt a manövert csak megkérdeztem h mi lenne ha, kösz a választ.
Hát most olyat kérdeztél, hogy fogalmam sincs. Azt áruld el, hogy 92es 400 az H vagy L változat? Szal kétkörlámpás vagy az újabb? Mert ha különböznek akkor kisebb rá az esély, hogy belemenjen. Egyébként a helyedben én sztem más lehetőség után néznék, mert a 250es gép 15 kilóval könnyebb, szal elég neki a puhább rugó meg csillapítás. Ha ezt beteszed 400 alá sztem csak nyeklik-nyaklik futómű lesz belőle, ami hintázni fog állandóan, főleg fékezésnél. Úgyhogy ha bele is megy akkor rögtön rugócsere meg átszelepelés kell h normálisan működjön és az nem kevés zsé.
szép napot emberek,
nem tudja valaki h 90'es zxr 250es villa jo egy 92' 400asba?
nem mph-ban mér az órád?
Köszi mindenkinek a segítséget!

Igazság szerint megy 140 alatt is! Városban nagyon szépen ugrál, országúton vettem észre, hogy nem úgy megy, mint a tesóm honda cbr rr 400 asa. AMi elvileg majdnem ugyan ez a teljesítmény. Még talán2 lóval kevesebb is. A fordulatszámláló szerelő óta vacakolt elsőnek. eléggé meglepett, amikor 120 nál látom 6 osban szabályzásig pörög a motor. Ráadásul mondanom sem kell, első utam volt. A gyújtást, trafókat, kábeleket meg akarom majd nézni szintén. Ezekhez jó lenne valami adat, hogy mekkora teljesítményt kellene leadnia. Illetve az elektronikával sem tudom mi lehet. mert miután a teljes vezetékelést átnéztem a blokkig, csak az onnan előremenőket nem. Azok után nem vacakolt a kétszeres méréses eset. Ám amikor fogtam egy hatalmas gödröt, megint előjött. És csak 200 km múlva maradt abba Pesten. Lehet hogy nem is annyit pörög szegény, mint amennyi látszik, és korán elváltottam, azért nem akar menni. Mert emlékeim szerint 140 160 között valamikor megint nagyon megindul, és olyankor eléggé kell rajta kapaszkodni. Háll'
Mindezeket lehet annak köszönhetem, hogy az előző tulaj nem nagyon foglalkozott a kicsikémmel...

De én azért szeretem, mert anniyt szedtem már szét, és rektam össze, hogy teljesen összeszoktunk.

A képek?

www.zxrworld.co.uk ha jól tudom. Képgaláriákban valahol talán fent vannak.

De ha van rá igény, tudok pár linket, ahol szép zxr ek vannak jó minőségű akár 5-6 megapixeles formátumban


Mizo
Meg lécci azt áruld el h honnan vannak a képek az adatlapodon!
Nem nagyon van mit hozzáfűzni az előttem szólókhoz, szelephézag, karbiszinkron, levegőszűrő, gyertyák, ha ezek rendben vannak mennie kell. Ha odatekersz neki 6ban még 180tól is szépen húznia kell.

De feltűnt az, hogy baszakodik a fordszámmérőd meg csak egy bizonyos fordulat felett meg rendesen, mikor ott van akkor szenved. Ebből én arra gondolok, hogy valami elektromos baja is lehet, sztem feszültségszabályzó. Lehet h bekattant valahogy a nagy feszültségű pozícióba, ezért kis fordulaton nem bírja kisimítani a feszültséget, ezért ugrál az órád és 140 alatt meg nem ad elég bika szikrát csak felette, ezért nem megy ott rendesen. Persze nagyon valószínű, hogy most orbitális baromságot mondtam. De azért nézesd meg, legalább tudod, hogy mégis jó a fesszabályzó.
hali! a név ne téveszen meg senkit, még akkor regeltem mikor ZZR-em volt nekem is 400as ZXR-em van, most éppen kicsit járásképtelen sajnos :-S de szerény emlékeim szerint az enyém 140nél még azért kilépett igen becsületesen, szóval támogatom az előttem szólókat hogy gyertya légszűrő azt tuti nézd meg.. ha már ott vagy akkor karbi pucolás sem árt neki... a szelepekhez meg kérdezd meg a távolságot, mert nem mindegy ugyebár hogy első vagy hátsó... fordulatszám ugrálás az meg nem jó az.. gyújtáshibánál láttam 1-2x olyat, de nem ZXR-nél
há légszűrő? az meg a gyertyának legalább megnézése essék meg! fordulatszámmérő ugrálás? úúúúhaaa, ha elkezdődik a baszakodás az elektronikával..