Hali!
Az én gépem is 93-as gyártású, a vége 218-körül van. Érdemes lenne egy szelephézag beállítást csináltatnod, lehet hogy az megoldaná a problémád, persze az lenne e legtutibb ha egyúttal megnéznéd a gyertyákat is. Ha mindez megvan és a karbiszinkron is meg lett csinálva, akkor már jól kell hogy menjen. Ha van rá lehetőséged csináltass egy kompressziómérést is. Ezekből már kiderül hogy van e baja a gépnek.
Lenne egy láma kérdésem?
Mennyivel kellene mennie egy zxr 400 asnak?
alvázszám szerint 1993 as, papírjaim szerint 95 és 99 től magyarországi.
Én eléggé erőtlennek érzem sokszor. Csak megszoktam, vagy mi van vele? Nem igazán szeret 140 környékén húzni. Majd egyszer csak újra megindul.
A gyertyákat nem tudom, milyenek vannak benne, mert nem bontottam meg annyira. Helyette egy rakat más dolgot csináltam meg rajta. Fékek, Xenon fényszórók, karosszéri, karbi beállítások. és full motor, meg fékolajcsere. Illetve a láncot, meg a gumikat is kicseréltem rajt. Szóval minden pénzem elvitte szegény.
A lényeg az lenne, hogy kicsit erősebb legyen!
Erre tudtok valami jó ötletet mondani?
Ami érdekes, hogy a fordulatszámmérő néha több, mint kétszeresét mutatja, és így a közel 2 ezres alapjáratom helyett is 4-6 ezret mutat. Lehet más hiba is itt van? Ha normálat mutat, akkor 120 az 6500, vagy 7500 as fordulat 6 osban.
Bármilyen furcsa is én ugyvélem felfedezni nyatalából az ironikus humor jön hisz általában a kis ccm mellett veri le a voksát.bár lehet csak CSsongi meg én értem ezt viccnek
Csombek szerintem nagyon szép lett a masina, szard le ki mit ugat rá. Nem lebecsülendő motor a 400-as, Mitogeri úgy ment nekem körbe a Ringen a 4-essel, hogy öröm volt nézni
Te meg ismeretlenül miért nyílvánitasz emberekről véleményt főleg a motorozási tudásáról? Csak Te lehecc itt a rossi mi ? Egyik legszebb zxr 400 amit láttam. Mitogeriét se fikázta senki se hogy miért költ rá annyit?
gyaa valakire rászakadt egy rambóposzter, mer igen kemény! má mér ne fényezhetne? éntőllem pl mindenki azt csinál a motorjával amit akar, csak ha kawa akkor zöldre fesse! (nekem piros XD) és tökmindegy hogy odaírod a végére hogy nem fikázásnak szánod. ha nem fikázol akkor alapból ne írj olyat mer szegény srácot úgy megbántod hogy holnap nekiáll kromofággal. és csak a robogó nem motor!
De hát aki nemérti a viccet csak az sértődik meg,ezekszerint akkor a saját trofim semmibe venném? :)
Az csak 125 :)
Na mind1 majd lassan felnőnek a megsértődött ifjoncok :)))))
Jah mellesleg épp van a gaárzsba egy 4kilós javítani de szutyuki nem kawa :)
Hi! Egyik spanomnak a 6R-je épp most alakul át bolt on-ról slip on-ra, olymódon, hogy blokk alatt levágnak a rendszerből, kap egy ovál slipon dobot és kap egy összekötőt. Mindezt egy olyan kipufogós csinálja, aki versenymotorkipufogókat gyárt.
Esetleg az átláthatatlan plexit lekellene dobni róla,én is lefogom a zőőőőd mra t dobni a faszba és veszek víztiszta Zerogravity doublebubble -t!Csak sajna 25pénz:((((( De az lesz rajta az 100% :D
Piros hetesre is azt vettem és arról meg a füstszinűt dobtam le.
Nemértem mért jó,hogy a plexin nem lehet átlátni?!?%?%/%%?%?%?%?%?%?%
Eddig sose vettem viztiszta szinű plexis mocit:(((((
Te Csombek haggyad már magad, 400cc-s gyerekmotor fényezésére ennyit költeni?! minek? Kicsit nagyobbá teszi,mint ami a valójában.Ez minimum kawabiker_zxr srác hetesére illik,de inkább egy tizedesre,azok már versenygépek.Én se fényeztetem össze vissza a czetkámat vízóra kékre,mert akkor az meg túl schwalbes lenne,amivel azért nem egy szint a vas.Szóval csak mindent mértékkel,nem vagy te olyan nagymenő hogy szörnyes energia vinnyettát, meg rajtszámot kéne ragasztgatnod erre a motorra.Remélem megérted és belátod,nem fikázni akartam.Üdv
Az én gépem is 93-as gyártású, a vége 218-körül van. Érdemes lenne egy szelephézag beállítást csináltatnod, lehet hogy az megoldaná a problémád, persze az lenne e legtutibb ha egyúttal megnéznéd a gyertyákat is. Ha mindez megvan és a karbiszinkron is meg lett csinálva, akkor már jól kell hogy menjen. Ha van rá lehetőséged csináltass egy kompressziómérést is. Ezekből már kiderül hogy van e baja a gépnek.