Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

néztem de árverés befejezve.tessék!nem tudtam lecsapni!
első hely 4750
második hely 5300
és volt még 1 3. amit néztem 5450nel.ez a gugli 1. oldalán van mind!
na de hagyjuk.
ittvan egy db tessék
GYERTYAAAAAAAAAAAAA
Vazze én bementem a filtercenterbe és vettem 10 rugóért 4db-ot.(NGK iridiumos anyámkínnya) Nem tudom hol adnak bele 5e/db áron.
bocs ha zavarok de nekem nem mindegy hogy 2500 vagy 5500/db.de lehet csak én vagyok a hülye.
annyirt szarolsz azért az egy gyertyáért mennyivel több boltban 200 -500-1000ft még ennyit szarolni már rég megvettem volna boltban mert nekünk azért a sor4 be minimum 700 ft /db de nem josee üzletét akarom rontani...
mennyi lenne a 4?
hát próbálok összeszedni pár embert,nekem csak 1 kell.
4-esével szoktam adni, mivel általában sornégyesek veszik, a V2-sök meg két szezonra veszik a 4-et.
Amúgy ilyet is tudok szerezni, ha 4 darab kell, mondjuk egy kétütemű hamarabb megeszi a gyertyát, mint a 4 ütemű. Szal ha kell 4 akkor írjál rám, és akkor megbeszéljük.
ngk br9eix nincs?
Hali!Nekem kell!
majd énis megakarom nézetni a szerelővel a fékem mert tavaly lett cserélve júliusba asszem betét egy másik szerelő csinálta az sztem észrevette volna ha szorul afékbetét de viszont kecson a malom melett a kiskörúton a fodornál indultunk és mire a lámpához értünka gong radió mellé 2 személlyel nem birtam sávban maradni pedig sztem 60-70 el mehettünk ott és hiába fékeztem csak sodrottam ki nem fogta ugy ahogy kelett volna...
Nem, nekem mind a 4 betét egyforma elöl és vadi új Lucas fékbetétek vannak benne és meg vagyok velük elégedve. Hidegen is jól fognak, de ha bemelegszenek, akkor jön a szokásos nyígás fékezésénél és akkor tényleg nagyon jó a fékhatás.
Kopogásod azért van mert elvileg van ilyen támasz vagy nemtom hogy nevezni ami nincs benne a stifnál kéne lenni-e és ezáltal tud mozogni a betét! Probáld megoldani hogy a betét közé beraksz egy rugott ami nem olyan erős átfüzöd rajta a stiftet és már nem is fog kopogni!
Igaz nemtom neked milyen betét van benne lehet a hagyomáson mert azok más alakuak mint fateroméba van neki rr-je van , addig nem tudtuk mise amig nem rendeltünk fékbetéteket bele először :)
Kiküldték a betétet mondom ez nem ilyen az egyik nagyobb volt! küldik a régebi tipust az is olyan mondom ezsem az! aztmondja az rr-hez van még betét megnéztem milyen már aztán mondom na ez kell nekem! Neked milyen van benne az egyik oladt nagyobb a betét?
Nekem fater 400-án is szar volt mikor ráültem a 6-osról mondom mivan ezen nincs fék? Na akkor a felső két henger között kicseréltük a csővet norm 16centis fémre (34centis volt rajta ) azzal kicsit jobb nyergeket leszedtük betét ki kinyomni a dugókat átmosni az egész dugot az egyik bevolt állva nagynehezen kijött utánna már simán ment teljessen rávolt égve a fékport! új betétet kapot meg 5.1-es olajat na azóta majdnem olyan mint a 6-omon középnél tovább nem nagyon tudod huzni azaz van 3centi a markolat és kar között! Az újad kesztyűben sem tudod oda csipni! Ezt probáljátok meg vagyis a dugok megpucolását és normális mocgását elérni meg egy jó olajat bele!

De azt javaslom, hogy a fékolaj cserét csináltassátok meg olyan emberel aki aluról feltuda tölteni a rendszert mert azzal nem megy bele levegő és nem kell légteleníteni!
Hát amiket itt felsoroltál az nekem majdnem mind megvolt. Új fékbetétem van, az egy kicsit javított. Fém a fékcsövem, úgyhogy azzal nincs gond. Vétel után nem sokkal mikor a betéteket cseréltem, levettem a nyergeket és bekentem a dugattyúkat, könnyen mozogtak, egy kombináltfogóval erőlködés nélkül vissza tudtam őket nyomni. Fékolaj-csere az szerintem kell majd. Szal nem értem, hogy miért szar még mindig mert elvileg minden smakkol. Marad a felső munkahenger ami szóbajöhet. Illetve van még1 dolog. Amikor lassan megyek a motorral vagy tolom, akkor szabályos időközönként (ahogy forog a kerék) valami ropogás, kattogás szerű hang jön elölről a fék tájékáról. Na azt nemtom miért van pedig szedtem már szét és semmi okát nem találtam. Lehet, hogy az a hang összefüggésben van azzal, hogy miért szar a fékem. El kell vinni valami szakihoz majd, mert már nem tudok mit kitalálni.

Mondjuk egy dolog van még. A fékerővel alapvetően nincs bajom, engem nem zavar, ha 4 ujjal kell fékezni. Az a rossz, hogy bent fog és fel tudom pumpálni szal ha még1szer ráfogok akkor már jó. De elengedem megyek egy kicsit megint kint fog. Ezért gondolom azt, hogy vagy görbültek a tárcsáim, bár nem pulzál a fékkar, szóval remélem nem az a baj. Vagy a másik dolog az, hogy túl lazára vannak szegecselve a féktárcsák és nagyon szétpofozzák a betéteket, ezáltal a dugattyúkat. Nagyon hülyeség? Szerintetek mi lehet a gond?
Nekem is ilyen a hatoson, kéthete lett lecserélve az olaj és légtelenitve lett faszán. De változatlan minden, erősebb fékezésnél a markolat és fékkar közötti táv kb 1cm. Nagyon hiányzik a 250-esem szuper féke. Az betonkemény volt, két ujjal profin lehetett használni. Szerelő azt mondta, hogy főfékhenger javitó lehet segit a dologon. De ha meg nem akkor meg potyára megveszem. Igy aztán úgy döntöttem, hogy megszokom igy ahogy van.
légtelenítés után neked is olyan volt mintha levegős lenne?már régóta ezzel küzködök(bár nem zxr hanem nsr) pedig a légtelenítés biztos jó.lehet fém fékcsövet kéne beszereznem...
Nah akkor ha kell valakinek Iridiumos NGK gyertya, az most szóljon azonnal még két napot várok a "rendelésekre", 2500 darabja, eredeti japán.
Nem törődj bele hogy szar a féked, főleg mert az kurva fontos a motoron!
Amúgy nekem is kurva szar fékem volt, kb fél évvel ezelőttig...
De aztán meguntam, haverral lecseréltük a fékolajat, nem segített, pedig kurva trutyis volt, utána jött a kormánynál lévő munkahenger felújítása (biker worldből rendeltem alkatrészt hozzá), fékolaj csere. Még most sem volt az igazi. Akkor szétszedtük az alsó két fékhengert a tárcsánál, kivettem a "dugattyúkat" belőle, úgy kellett kierőltetni fele szorult kb nem is működött, a fékbetétem mindig féloldalasan kopott el a picsába, 3 havonta cserélhettem, mert nem mozogtak rendesen a munkahengerek, így mindig kopott. Aztán kb 3 napig áztattam, tisztogattam a fékportól, meg retektől ami benne volt, 14 ezer forintért gyártattam bele új gumi lamellákat, vagy tömítéseket ( nem tudom mi a pontos neve ), mert az eredeti kawa 2 gumigyűrű került volna kb ennyibe, kb 64 ezer lett volna a két féknyereg gumitömítése, szal mondom az felejtős...
Na ezután összeraktuk, olajcsere, új fékbetétek; kicsit már jobb lett a helyzet, a szerelő is kb 2 óráig légtelenített... de még mindig nem volt az igazi, beesett a fékkar, nem túl jó fékhatás... Már azon gondolkoztam én is hogy 6 dugattyús nyereg lesz, vmi gixxxerről, de tele lett a tököm, beruháztam fém fékcsőre, fékolaj csere dot 5.1-re, és lám azóta van fékem, ha nem is olyan betonkemény, de mostmár kurva jó, és ennél jobb már úgysem lesz...
Szóval ha valakinek szar a féke, akkor kb ezeken a metódusokon kell átesnie...
Sok sikert hozzá
Itt a lehetőség siktolattyús karbit olcsóbban megcsípni!
Tessék élni vele!

nemsoká lejár,és még elég kedvező az ára.
Saját szegénységi bizonyítványodat hangsúlyozod :D
ha rám céloztál ezzel a karbantartás kérdéssel akkor köszönöm kedvességed.gondolod nem foglalkozom a fékemmel ha arra támaszkodom folyamatosan?nenézzél már hülyének légyszives.
Ne aggódj én is szopok az első fékemmel és én sem azért mert túl erős. Egy másik fórumon is rákérdeztem, ott azt mondták h a felújítás segít, de attól se várjak csodát, mert a régebbi kis kawákon nem a legjobb a fék. Ezek szerint meg kell tanulni együtt élni vele.

És abban igazad van, hogy a mi halandó utcai szintünkön tényleg nincs túl jó fék. Pályacuccot meg nem teszek fel utcára.
Fékerő kifejtés tekintetében technikaliag teljesen lófasz,hogy radiális vagy nemradiális!
90es elején is volt jó fék,csak épp karban kellene tartani.
Elég sok mocit láttam amin a főfékhenger szarákopva,alsó munkahengerek szarákopva,fékbetét esetleg ferdérekopva,tárcsa tegyük fel hullámos.

Amugy kocsimmal voltam így:
-fos dobfék hátul kell rá tárcsafék 944ről....
-vettem 2új dobot,munkahengert,pofát,összes fém és gumifékcsőt lecseréltem,főfékhengert rendberaktam,kapott friss folyadékot az új rendszer,belett állítva a pofa-dob hézag tökéletesre mivel sajnos nem önbeálós a fékje és lás csodátt megváltozott a vélmeényem,hogy ez a fék mai mércével is megfelel egy utcai sportkocsira.

Sajnos 15-20év egy sportmotor esetében sok idő és a fékrendszer is öregszik!