Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó csak mivel utcai alkatrészekről meg a 90es évek termésérről beszélünk szerintem enyhe tulzás ez a duma.
600rr-em volt,radiális fékkel,azzal mentem anno utcán is,és nem estem még poros úton,mert igyekszem az utviszonyoknak megfelelő sebességgel közlekedni....
kihangsúlyoztam,hogy a mi halandó utcai szintünkünk nincs ilyen fék.én nem a ducati monoblockról meg a hasonlókról beszélek hanem arról ami szóban forgott.én idén rengeteget szoptam az elsőfékemmel és sajnos nem azért melt túl erős volt.
Erről van szó ami hirtelen brutálisan fog utcára alklamatlan,de tapasztalt kezek közt pályán jóljöhet.
Viszont tegye fel a kezét aki többet megy pályán mint tucán
Akkor még poros úton nem estél pofára elég nagyot!
A 4dugatyús után nagyon sznél kell lennem utcai használatkor igazi falusi Demszky elvtárs utakon a fiatal hetessel!

Azt mindig elfelejtitek,hogy a fék csak a kerék forgását állítja meg de ha a kerék nem tapad az úthoz akkor az egész elmélet elvan baszva márpedig a közút nem versenypálya.Föleg ha valaki olyan marha,hogy felrak slicket netalán még vágatlanul is de a vágott se melegszik fel rendesen hidegben közúton,igaz a vágatlan meg nedves időbe mégizgibb.

Igaz közúton még csak 2e km t mentem a 6dugatyússal de én soknak tartom utcai használatra!Pályára melegben pormentes sima útón tuti frankó,de majd nyáron megtapasztalom.
Egy bizonyos mértékig egyetértek, tényleg jó, ha határozott a fék és harap is. Ez most extrém példa, de az új Ducati Monster 1100-on túl erős lett a fék, alulfelül radiális monoblock meg minden más. De volt olyan ismerősöm is, aki bepróbált egy szinter fékbetétszettet, aztán miután bemelegedtek folyton esett át a kormányon, pedig sztem nem volt fakezű. De abban igazad van, hogy akkor jó egy fék ha határozott és harap rendesen. Csak képzeld el azt, hogy a fékkar legkisebb mozdítására bejön a horgony-effekt. Sztem az nem vmi fasza.
Pláne nem, ha nem 50 méterrel a 200as tábla elött akar fékezni
szerintem meg ez a fogalom itt utcai alkatrészekből nemlétezik hogy túlerős fék.minél határozottabb agresszívebb,annál jobb.
sziasztok most jöttem szerelőtől végre megnyugtatott fainak a hézagok vezérmű tengelynél szóval nem kell több alkatrészt venni de viszont kawacsacsihoz még nem jött meg alkatrész szóval ha megjött összeszerelés és jöhet haza a kórházból az én szemem fénye:)

visszairt a bandit tulaja is
ő és édasanyja használta a mocit 1szer 2 szer ment vele pályára állitőleg meggörbiteni a gumit mert nagyon kocka volt túrázásra volt használva.......
Majdnem erre gondoltam. Nekem az tűnt fel, hogy 6 dugattyús. Mi a francnak egy 400asra 6 dugattyús nyereg? Hát ha létezik túl jó fék akkor ez az. Túl erős sztem egy ekkora motorhoz.
gixxer nyereg
Hali,nekem is tudnál segíteni gyertya ügyben?
http://www.youtube.com/watch?v...

Itt egy szép gép, nagyon egyben van. 2:19-nél megakadt a szemem valamin, találjátok ki, hogy mi az.
Pinkmotorsnál érdemes JT fogaskereket venni, olcsó is jó is, RMC-be meg ingyen meg tudod hozatni, szal ha van a közeledben, onnan érdemes rendelni.
Itt láthatod a JT táblázatot, ami segítségével tudsz viszonyítani az áttételek között, itt ki van számolva rendesen.
http://www.jtsprockets.com/52....
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
neki is csak a korl ja lessz emgy amugy is csak simozott egy kicsit egy 125 ös enduroval megyeget néha és kipróbálta már zxr em meg ült a papájának is banditja van neki még 1 es bandit és aztmondja sokkal biztonságosabbnak érzi meg jobban is tetszik neki nagyon szép moci sztem is legszivesebben holnap de még nincs meg rá lóvé remélem nem akarják elkapkodni...
különben nekem is bandit tetszett madjnem azis lett belőle:)
köszi szépen mindkettőtöknek! megvan!
Gyönyörű szép motor, régen banditot akartam, mielőtt beleszerettem a zxr400-ba. Az a 33 kw kacsa, mert annál simán több, gondolom ez is akorl, bandit blokkokat nem lehet kinyírni, meg piros hengerfejes szal változó szelepvezérlésű, ez a jobb fajta. Képek alapján nagyon rendben van. Mikor mentek érte?
nagyvas.hu itt úgy emléxek, hogy volt mindenféle csak arra figyelj, hogy a gyáritól eltérő fogszámú lánchoz más hosszúságú lánc is kell.

Am sztem a ZXR400on már így is elég rövid az áttétel, ne rövidítsd tovább, ha csak nem pályázni akarsz, mert pörögni fog mint a fene meg többet is fog enni. Sztem 400ra utcán simán jó a gyári áttétel.
ezt a mocit ismeri valaki vagy tud valaki valamit róla nyiregyházi motor
bnőm mocija lessz:)
striker sztem olvass vissza kb novemberig mert mintha ott tárgyaltuk volna oktober közepe meg december eleje között de sztem akármelyik gyári kereskedésben is kapsz
nézd meg www.bikeparts.hu oldalon lehet hogy találsz
Sziasztok
Senki nem tudott nekem segíteni már csak bennetek ZXR tulajdonosokban bízhatok! Az érdekelne hogy hol lehet ZXR 400-ashoz előre kisebb hátulra pedig nagyobb fogaskereket kapni és milyen árú? Én mindenhol csak gyári fogszámút találtam a neten!
Sztem hamarosan visszavásárolom az MZ-met
én valami olyat halottam hogy vagy 15 ezer mert sokáig kell állítgatni de aztmondta szerelőm pár ezerért megcsinálja nekem szelep hézag ugyan csak lovés vagy 10 ezer mert ahoz meg minimum tank levétel meg szelepfedél.. ahoz rögtön tömítés plussz ha rossz valamelyik szelepkorong-.....
Hát már megint kihaltunk A pangás ellen most kérdezek megint valami jelentéktelen hülyeséget. Tudjátok, hogy mennyibe kerül egy karbiszinkron és egy szelephézag-állítás? Nekem az első, de lehet, hogy a második is esedékes, csak azért kérdezem, hogy ne nagyon lepődjek meg mikor mondják az árat.
Ha a vezlánc megvan, akkor már menni tudsz vele az a lényeg! A többi az luxus. Előre szólok, hogy nem foglak békén hagyni, ha beüt a jó idő
amíg ilyen hideg van, csak a láncot csinálom meg hogy be lehessen indítani. többi dolog meg vár magára