Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért amúgy egy ZXR 400 tulajdonjoga feljogosít nagyobb arc növesztésére?
Nyugi nyugi, gondolom arra akarsz kilyukadni, hogy lett egy zxrem és egyből megjött a pofám..nahát mégilyet. pofám ugyan akkora mint eddig, téged meg ugyanúgy nembírlak mint eddig. emlékszem nemrég itt mindenki rámvolt szállva azért mert volt pofám leoltani aki kritizálta a képem pedig egy rosz szót nemszóltam hozzá, te aztsetudtad mi hogy merről, demár jöttél te is oltani mert neked mérne szabadna. kis csicska. és még te durrogsz ember
tudom köszi!
De a seggfej jelzőt inkább rádhagynám.
Azért mert lett egy 400-as zxr-ed eléggé lekezelő a stílusod, a tudásodat a motorokról meg nem firtatnám.
háháhá deokos vagy seggfej

http://lissza.hu/wp-content/up...
Négyszájas üdvözletem mindenkinek,csak kellemes zöldséges karácsonyt kivánnék mindenkinek,és gyári metálkék fényezésben gazdag boldog Új évet!
ilyen gyári metálfényezés
De azt se felejtsük el hogy egy friss jogosítványos egyénnek van mondjuk 7kiloja és igen azért lkehet kapni 600-750-900-1000-es mocikat de valoban szüksége is van rá (esetleg az legyen az első és utolsó motorja életében mert hiába mondja hogy ez+az attol függetlenül mind forrófejűek vagyunk)? meg ha vkinek 400-as zxr kell akkor azt fog nézni/venni, hogy ennyiért mennek az sztem is annak tudható be hogy kevés van belőle ezért is tartják az árukat a többi 4kilossal ellentétben az enyém 610 volt és sztem megérte nagyon is mert olyat lehet vele motorozni hogy nemigaz meg sokan le is nézik a kategóriát itt elsősorban laikusokra gondolok
egy ilyen gyári fényezés(metálkék) mennyibe kerülhet szerintetek? csak úgy megközelítőleg
Tuti tanultatok közgazdaságtant. Van a kereslet-kínálat rész. Minél kevesebb van valamiből, annál drágább. ZXR 400ból meg sztem egyáltalán nincs sok, sztem max 40-50 db lehet az országban, de lehet, hogy tévedek. Ezt a motort nem európai piacra szánták, igaz nyugat Európa kapott azért belőle, főleg a britek, ott nagyon ment a 400as kategória és ma is népszerű. Az összes gép import, kevés van, de mostanában sokan keresik, ezért merik feltenni ilyen áron. 5-6 évvel ezelőtt, aki fél millánál fel merte tenni drágábban azt kiröhögték és a nyakán maradt a motor. Most meg láttam fent 800 meg 900ért is 400ast. Ez már tényleg nem normális. A 750es ennek a pont az ellentéte, azt nem keresik, ezért árban ott van, ahol egy 400as. Kereslet-kínálat.
kívánom, hogy sikerüljön a dolog Megértelek a 10 éves moccal kapcsolatban, én is csak azért vettem 400-as, és ilyen idős motort, mert beiratkoztam másodszakmának technikusira és még diák maradtam, így csak a nyári szünetben tudtam diákmelózni a jogsi, meg a motor árára, én is 1 max 2 éven belül le akarom cserélni egy jóval fiatalabb 600-1000 közötti elsősorban v2-es motorra
Mér én mi a faszt mondtam?!
na jó nem akarok én itt papolni neked, meg okoskodni, csak nem tudtam megállni szó nélkül a dolgot, ha már nekem is 400-asom van és lehet, hogy az 15 lóval több, de akkor sem ér egy ugyanilyen év és km -rel rendelkező zxr 2-szer ennyit.
nah hát igen belevoltam kényszerülve a helyzetbe igen kisegitettek egy kölcsönnel amit nyáron megis adtam szoval az egész moccot én fizettem ki 1 év alatt gyüjtöttem össze és én remélem hogy jövőre meghirdfetem eladom kb 750 ért addigra összegyüjtök még egy milliót és veszek egy k8 as 750 est 1.8milláért nem nagyon tetszenek ezek a 10 éves 1000 res meg kisebb gépek minimum egy k3-4 es.... ebbe is csak a kényszer miatt mivel megvettem volna egy 250 es hornetet pl 5 évest abban nem lett volna ilyen erő és csak esik lefele ára sztem... ez kb stagnál mármint zxr ek
pontosan, szkárccs jól mondja. De nehogymár azért érjen egy 600-1000-es évekkel fiatalabb motor árát a zxr 400-as mert hamis papirokkal lehet vezetni a korl-lal, most akkor ezért neked minden pénzt megér? Nem ez a megoldás, hogy ha nem lehet a korlátlanod még, hogy méregdrágán veszel egy 400-ast, inkább addig egy gyengébb olcsóbb mocc, gyűjtögetsz még hozzá, gondolom a tiéd árát, nem tisztán te raktad össze, hanem volt egy kis szülöi támogatás, kicsit hozzáteszel még te és 2 év mulva lehete egy kibaszott jó géped.
Ez még nem jelenti azt, hogy megérte. Csak simán belekényszerültél egy helyzetbe, mást nemtudtál csinálni.
nem beszélve erről eregy
figyelj csak még mindig aztmondom hogy megéri mutass olyat légyszives amelyik vezethető a k val és akkor majd aztmondom nem érte meg ennyiért mivel amikor én vettem 1 etlen eggyet találtam ami a korl-al vezethető azpedig egy 600 as gixer volt és 1.5 millióba került.
730 az a 400-as 10 éves zxr, nézd meg ezeket és ez után is mondd, hogy megér az annyit:
sv 1000
sv 1000s
cbr 600

nem kell sokat keresgélni, hogy jobb ajánlatot találjon az ember.
vagy pl ez is jó ajánlat, pláne a 2 hengeres-ek szerelmesinek sv 650
én nem bánom mert olyan mocim van amilyet akartam és sikerült ,,,, is olyat venni és a következő meg egy 2-3 éves 750 es gixer lessz max 10 000 km errel..
Na most az, hogy mindenki csalni akar a jogsival nem hiszem, hogy árcsökkentő tényező lenne. Nem bántani akarlak de szerintem orbitális baklövés volt annyiért megvenni azt a motort legyen bármilyen jó állapotú is.
Csak üsd be az apróba, hogy 600 000-750 000Ft. Olyan motorokat dob ki, hogy összefut a számban a nyál. 600-ok minden mennyiségben de van ZX-9R, TL1000S stb. stb. No mindegy. Kár minden karakterért.
Ako neked mocskosul sokba van az a motor. Majdnem 900ezer forint...
Sajnos az a baj, hogy amíg van aki megveszi (kékfeketedt) addig ennyiért fogják hirdetni. Remélem a gazdasági válság a helyére teszi a dolgokat. Könyörgöm! Első szériás R1-et kapsz már ennyiért!
én megvettem 725 ért sztem kb 150 et költöttem igy hébe hoba fékpofa meg vázdarab meg ilyenek és én csak 750 ért szeretném hogy elmennyen ha nem akkor családban marad és banditot aggyuk majd el ha azse akkor kitartom szépen és kérek kölcsön hála van kitől kérjek ez meg ráér árulódni:):):):)
szerintem is kurva drága ennyit nem ér egy 400-as, egy másik topikban már leirtam enyém mennyi volt, de leírom megint, csak összehasonlítási alapként az enyém mennyi volt. Az enyém kawasaki ex 400 soros 2 hengeres 50 lóerős , szóval igaz ami igaz, gyengébb mint a zxr 400 , viszont a sor 2-es blokk miatt előnyére szóljon, hogy elpusztíthatalan a motorja. Na szóval ez is 400-as még ha gyengébb is, amugy 1998-as, 32ezerrel vettem, 420-ért hirdette a csávó, már így is jó ajánlatnak tűnt, de a több órás lesegetés, és a motorlesegetés közbeni szigorú pókerarcom megtette a hatást és hosszas huzavona után a már teljesen kész tulaja 380-ért odaadta, csak már huzzunk el . Szerintem 400-450-él többet kérni egy lassan 11 éves motorért pofátlanság, meg mindent annyiért kell adni amennyiért megveszik, lehet őnérzeteskedni, hogy én annyiért nem adom, csak akkor rajtad ragad a gép.