És ténleg annyit megy, amennyit mondtál. De sztem itt az áttétellel tuti van valami. Holnap ha jó idő lesz én is csinálok egy vidit csak az összehasonlítás kedvéért.
nem semmi nagyon fura az órája nekem 250 ig van skálázva és 235 ig mentem már vele nyáron kíváncsi leszek igy hogy most meglessz minden csinálva blokkban megye 40 et :P egyszer azért megnézem....
Mivan? Neked is szar az akksid? Amúgy van egy teóriám az egyes sebességi fokozat helyett kettes van, és így tovább, akkor tényleg annyikat megy mint mondtad . Egyest én nem forgatom le soha, 2es 120, 3as ~150, és a többi. Persze más az áttételem, meg a motor is a túrásabb tipusa a Kawának. Conti gumik milyenek?
mr yamaha 5000 ret pörög 100 on már nemazért de kb 2 hónapja nem mentem a mocimmal de én 100% ig biztos vagyok hogy az enyém 6000ret pörög 100 nál és 200 nál meg 12 őt és valahol 14500 15000 nál tilt
Mondasz valamit, mert ha az óra nem csal, akkor az áttétel miatt lehet csak, ennyit a gumiméret nem számít. És azért is értek egyet, mert feltűnt hogy az egyik videón egy fél óráig csúsztatja a kuplungot, mikor elindul. Na most nemtom h az direkt van-e, vagy azért mert az áttétel hosszú. Meg most jut eszembe a legelső videón is úgy tűnt, hogy valahogy lassan forog le a gép. Bár ez lehet amiatt is, hogy nem húzta. Na majd ha ír megtudjuk.
mekkora fogaskerekek vannak a motorodon?nemtudom de ez így olyan otrombán hangzik hogy eléri 3.ban a végsebességét,hogy ihaj.a gyári 15-45ös áttétellel én má rég mentem,de pl 14-45el már forgott nekem 13500körül 6.ban anno a kawa hungaro cél végén,de ott már fékeznem kellett.szerintem a te motorodon túl túrás az áttétel,vagy csak nekem furcsák a számok,mivel sose volt km-órám
Na így már rögtön könnyebb Találkozókról nem emléxek minden emberre, de a pálházai kút az dereng. Na hátha találkozunk még! Vagy ha megyünk Kéked Hollóháza Telkibánya felé, akkor írok előtte aztán gurulhatunk egyet közösen
Van benne valami, mert az órák tényleg sokat mutatnak mindig és nagyobb kerék kevesebbet forog alapon most jól mér az órám. De (kérlek szépen most ne nézzetek nagyképűnek mert ezt mindenki tudja de azért leírom) mivel magasabb a gumim fala a gyárinál, jobban megemeli a motor elejét, ettől nő az effektív villaszög, magyarul lelassul a kormányzás, a gép nem lesz olyan agilis. Szal inkább csaljon az órám és jól forduljon a gép, mint az óra legyen pontos de birkózni kelljen a vassal. Nemhiába találták ki a gyári gumiméretet, ezt az előző tulajnak valaki igazán elmagyarázhatta volna.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ tényleg bocsi de így vizsgaidőszak közepén valahogy nem ugrik be, hogy hol vagy mikor találkoztunk Mondj valami közelebbit, hogy hol vagy mikor, vagy amiről megismerlek, mert most nagyon zokni az agyam.
Jó azt tudom, hogy mi a gyári méret Azért akarom tudni a gumiméretét elöl, mert nekem most 120/70 van fent, szal emiatt kicsit kevesebbet mutat az óra.
megyek ki megörökíteni a 3ba kilo90et
amugy sokat járok arra mert széphalomba vannak rokonaim