Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háhháháhá lehet nem hülyeség aztán én is azon gondolkodtam hogy irtam hogy van 2 vége de kösz a felvilágosítást na szóval akkor csak a 2 fogalom volt cserélve a lényeg hogy azt nem tudod befűzni mint a szétszedettet és azt kéne megoldani full szétszedés nélkül de igazából mind1 még meg sincs az alkatrész majd ha meglesz agyalok rajt
a végtelenitett aminek nincs vége szóval o alakú aminek van két vége mint a meghajtólánc az a véges és ami motba van azt nem tom hogy milyen fajta de nekem végtelent küldött kawasaki és aztmondta szerelő be lehet játszani a végtelent is csak játszani kell vele...
Na ezért mondtam hogy fogalomzavar! V-É-G-T-E-L-E-N-Í-T-E-T-T Ebben benne van hogy nincs vége! Tehát ismét! Végtelenített az az amit te nyakláncnak mondasz! Ami nincs végtelenítve annak van két vége!
na most már én sem értem az egyben-t én úgy értettem hogy össze van rakva mint egy nyaklánc ,az egyszerűség kedvéért ,na azt miért nevezik végtelenítettnek ,én ugy tudom hogy az a végtelenített aminek van 2 vége így-e végtelenített _____________ és "egybe" O
"a gyári vezérműláncot ugye egyben küldik, nem végtelenített" Éppen ez az! Ezt nevezik végtelenítettnek!
"végtelennel sima ügy "
miért ebben mit nem lehetett érteni? szlenggggg
Szerintem valami fogalomzavarban szenvedsz!
azt tudom hogy végtelennel sima ügy na de ezért kérdeztem hogy a gyári vezérműláncot ugye egyben küldik, nem végtelenített és azt hogy rakod be szétrobbantás nélkül sztem sehogy max ha szét lehet szedni vhogy a gyári láncot de akkor már meg is lesz a leggyengébb pontja
hát én hétfő este vagy kedd délelött irtam nekik mailt ma délbe reagáltak rá szóval telon tuti gyorsabb de remélem azért hétfő kedd fele ittvan a 20 az sztem nagyon baráti egy majdnem full felujításért

jah nem tudom ki irta hogy nem lehet de kilehet a láncot ugy cserélni hogy végtelent raksz be ma kérdeztem szerelőt aztmondta a főtengelynél kell vele jáccogatni de nem kell szétszedni ugyhogy sok sikert hozzá

remélem nem kell cserélni azért se hengerfejet se tengelyt oké hogy nem 2 perc alatt kopik el de olaj nélkül azért....

főtengelyig nincs szétszedve azért vas csak szelepfedél van levéve...
ja plastigauge-t M-force-tól rendeltél, ha igen telon vagy mail-en meg mennyit kell várni még megjön? (gondolom postázzák)
na a 20 az jo, ennyire átnézitek a gépet, főtengelycsapágyhézagot is mértek? nem hiszem hogy kell uj hengerfejet venned meg veztengelyt azért az nem 2 nap alatt kopik el a csapágazása, én még alkatrészre várok 3 hiányzik a 14-ből csak egyszerre megyek érte Fvárra elméletileg holnap érkezik szombaton megyek érte aztán lehet cserélni a témát
nah most jövök szerelőtől már csak kawától várjuk alkatrészt azt megcsinálja fainul aztmondta kb 20 lessz a szerelés szóval én többre számoltam annyi van még hátra hogy a vezérmű tengelyek csapágyfészkeihez rak plastigauge-et és ha határértéknél nagyobb a kopás akkor k**** rossz karácsonyom lessz mivel vehetek vezérmű tengelyt meg hengerfejet szóval most imádkozom hogy jó értéket még határértéket mutassa az anyag veletek mmizu láttam valaki rakott fel ma vidit jól füstölt benne a moci... az enyém még nem láttam igy füstölni nyáron ha reggel 6 körül indultam szivaton nyomott kb negyedennyit se azt kész de melegen soha
Szevasztok!
Vki cserélt már első kerékbe csapágyat? Mennyibe kerül? Ha tud vki számot is mondhatna milyen kell, mert akkor megrendelem előre!
akkor passzolom a kérdést ha beszélek szerelőmmel megkérdezem hogy csinálta...
pont nem tudod kivenni mert van egy darab az öntvényben ami pont nem engedi lejjebb a láncot a fogaskerékről igy hát ki kell fűzni az újat meg be kéne fűzni de mivel mondtad hogy egyben küldik ezért a másik modja hogy szétszeded a forgattyúsházat és a főtengely kiemelésével rárakod a láncot de azért jo lenne ha volna egy jobb megoldás mert ugye elméletileeg ha szétszeded a blokkfeleket akkor oda már uj csavarok kellenének ami megdobja a költségvetést nem kicsit
nem értem miért kéne kivágni meg se generátorfedél se kuplungfedél tömítés nem kell csak ahol vezérműlánc csatlakozik főtengelyhez annak a dekninek kell tömítése meg a szelepfedél fogod kiveszed a régit és felülről belógatod az újat sztem így kilehet cserélni nem?
hát az fasza akkor nekem rendelnem kell még kulpungdekni tömítés generátorfedél töm meg olajteknő töm, vagy ha vki tudja hogyan lehet egyszerűbben kicserélni az közzétehetné, azon kívül hogy levágom azt a kis részt az öntvényből amitől nem lehet kiszedni a láncot
egybe küldték aláncot dehát csak az alsó tömítés kell a főtengelyhez meg a szelepfedél...

nekem meg aztmondta a szerelő ő a champion ra esküszik...
Nekem a Hiflo-Filtro 1500 volt.
egyébként meg a gyári olajszűrő 1800 körül mozog
vezláncod gyárit egybe küldték vagy van hozzá nittelőszem? csak mert nem lehet kivenni csak ugy hanem ki kell fűzni aztán ha a gyárit egybe küldik le akkor meg egész blokk mehet szét én ezen agyalok hogy akkor kell még vennem pár tömítést
hát tudom hogy drága de eggyik szemem sír csak a nyáron egyhavi fizum lessz a másik pedig nevet hisz így már elmerek akár svájcba indulni motorozni (igaz eddig is elmertem volna ) mert semmi hangja nem volt dehát így jobb hogy tudom 100%os a mocii.... vagy a szamócámból kivesztek annyit és késöbb veszek gixert barátnőmnek ugyis mocit veszünk ...:)
Bakker ez aztán szép árcédula Fohászkodom az égiekhez, hogy jövőre a kötelező vezérműlánc és feszítő cserén kívül ne legyen semmi baja a blokkomnak. Mondjuk szezon kezdetén én is rá fogok költeni több, mint 50 ezret a gépre (gumik, láncszett, plexi). A motorozás nem olcsó
sziasztok nekem asszem 24 lessz az unionnál jövőre a bizti a0 ban idén allianz nál 35 volt szóval megérte váltani...

nyugodtan lehet a kecskeméti kawánál vagyis a papp motorsnál venni mivel én rátelefonáltam és forint pontosan eggyezik az ár a bing bang el szoval akit a pécsibe átbasztak vagyis drágábban adták azt tudom sajnálni

vez lánc 9000ft 2db feszítő 11 e meg egy kicsit drága de ez van 10500 a szelepfedél tömítés...

nem tudom hogy leirtam e már az alkatrész összegeket amit motorra forditok ha valaki esetleg meg szeretné venni

papp motorstól:
champion olajszűrő 3500
gyertya cr9ek 2000/db=8000
kuplung szétoldó tengely+2 tűgörgője+szimeringje kb 5-6ezer
vezérműlánc deknitömítés kb1500
kuplungfedél tömítés kb 1500
generátorfedél tömítés kb 1500
lánckerék szimering 1350
összesen kb 30 e

biker world :
motul 15w50 3l 9000
szelepkorong 6db 9000
lamella szett 15000
rugó szett 3600
kipufogó tömítés 4db 1200

összesen 38000ft

m force kft

plastigauge
2200ft

nah kb ennyi meg sztem kb 30 -40 között számolok hogy kér a szerelő remélem többet nem szóval 100 ezer csak az alkatrész ha összeszáolja valaki

jah és kellene még 4 gyertyapipa meg 4 gyertakábel dehát papp motorsnál 8000 1 db gyertyapipa hát az mennyimá 32 ből 10 szer tankolok pff kitakaritattom azt csokolom a kábelt meg 25 é akarják adni együtt a tekrecsel biker world ön 21 dehát 72 csak a gyertyapipára meg vezetékre álljunk már meg:D

jah és ma voltam biker worldnél felautoztam 70 km ert és erre egy cetli az ajtón ma nem vagyuk nyitva,,,,,,,,,,,



kicsit lettem csak ideges de elmentem westendbe és vettem sportmotoros matricát az aluljáró szinten levő agfa fotónál jó minőségnek nézem ha valaki szeretné hogy többiek lássák esetleg egy parkolóba hogy fórumbeli vegyen énis rárakom tuti..:)