Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja a fix láncolajzó jó ötlet, sok embertől hallottam már. Én amúgy Repsol láncsprayt hanszálok, elég híg, de nem szóródik csak nagyon kicsit és nagyon szép tőle a lánc. Előtte valami noname lánckenőt használtam, de minden egyes alkalommal fél centi vastag ősszutykot vakartam le higítóval a motor egész hátuljáról.

Mondjuk láncspray ide vagy oda, a láncom úgyis cserés a lánckerekekkel együtt. Ha meglesz az új set marad a Repsol, úgy vagyok vele, hogy a lánc nagyon olyan dolog, ahol nem szabad spórolni. Jó kenéssel és tisztítással egy újonnan feltett láncszett elmegy akár 40ezer kilómétert is.
lánckenésre meg nem ilyen ragacsos cuccot kell használni hanem folyékonyabb láncsprayt igaz hamar ledobja meg kicsit összekeni a motort, meg gyakrabban kell fujni de az a sok zsíros cucc amit ráfujsz és várni kell vele az meg gyűjti a koszt aztán láncod hamarabb megadja magát, a legjobb a rendes motorolaj lehet is kapni olyan olajzót amit a mocira építve mikorprocesszor vezérli van gy tartály hozzá és bizonyos időközönként rácsöppent a láncra asszem olyan 30-40e Huf között van
én 13 tételt hengerfej töm, szelepfedél töm, kormánycsapágy alsó felső, jeladó dekni töm, légszűrő olajszűrő meg ilyen apróságok
te pontosan miket rendeltél hány tételt hogy ennyit sikerül kiforgatniuk belőled? én a 3 tételért fizettem 31 et
hát olajat kb 3000 ft/liter még nem tudom pontosan amit majd hoz szerelőm.. mert neki minden kecsoi kereskedésbe van kedvezménye és aztmondta nem rajtam fogja azt megélni:) ebből a szempontból is fair nek tartom srácot hát szét annyira szedtük hogy multhéten lebontottuk már csak tartó csavarok fogták blokkot meg valamelyiknap egyedül kivette szerelő szóval még semeddig mert autószerelő a srác szóval 1000 munkája dehát ilyen fika időbe ráér akár február végéig is
szétszedni csak vezérműfedélig gondoltam de majd látja szerelő ha esetleg hengerfejnél nyomja kicsit olajat aztis megorvosoljuk meg ilyenek.....
ki milyen lánckenőt használ mert mondta szerelőm hogy ő motult használ és azt nem csapja ki a lánc olyan gyorsan mert nekem a castrolt hamar kicsapja és tiszta szutyok lessz a felni a váz meg minden meg ugye kenés is elmarad...
Ez tök faszán néz ki http://cgi.ebay.com/zxr400-zxr...
mennyire szedtétek szét?
én tegnap voltam kawába leadtam a megrendelést 76 ropit fogok tejelni de pöpecül meg lesz csinálva jövő héten jön ki lengővilla aztán csapágak ujrakenése majd az eleje villaolaj csere+szimering meg ha megjön a cucc akkor majd kormánycsapágy csere is lesz. az olajszűrő meg ja kézzel kell meghuzni lazitani meg azért lesz nehéz mert az is melegszik meg hűl aztán rágyogyul egy kicsit.
Én is úgy olvastam hogy kézzel kell felrakni az újat, nem kell agyonfeszegetni. Megpróbáltam anno leszedni olajcserekor a régit kézzel, de nem ment, mellesleg meleg is volt. Vízpumpafogó utána ment a kukába úgy is
Kézzel meghúzni úgy, hogy fent volt. Meredek, de ne hidd azt, hogy az a jó, ha az olajszűrőt le kell tépni. Mikor én cseréltem olajat meg szűrőt, nekem kézzel ment le a régi fel az új. Mondjuk izomból meghúztuk, de nem muszály szerszámmal. Elég okos tömítés van ott, ami nem engedi forogni, meg am is van rajta egy kilóméter menet.

Milyen olaj ment a gépbe? Vagy ha nincs még új akkor milyet akarsz?
Ja értem. Mennyi lenne kb az ésszerűtlen ár?
Sajnos nem. Újabb típushoz tudnék pl 98-tól vagy a 636-hoz, de ehhez a régihez ésszerű áron nem tudok.
valaki dobjon már fel valami témát mert nagyon kihalunk...


most jutott eszembe hogy ahogy multhéten elkezdtük szétszedni motorom nemhogy szerszám kelett olajszűrő levételhez de majdnem hogy kézzel még ráfele is lehetett huzni ugy megvolt lazulva...:S szerencsémre nem lett baj
Ha valaki akar egy jó állapotú, pályamotornak való ZX4R-t venni 300 körül, mailezzen rám. Csere nem érdekel, ezt előre leszögezném. A motor leinformálható származású és történetű, forgalomból kivont, magyar rendszámos-forgalmis. Benzin kell bele.
Heló
Nem túl rég mondtad, hogy zxr400-ra tudsz bubis plexit szerezni. Esetleg az én fajta 6-osomra is tudnál? Ha igen, kb milyen árban lenne?
Nekem verseny Ferodo van, meg fém fékcső. Mióta fém fékcsövem van azóta meg vagyok elégedve a fékhatással. Amúgy ez nem ócska egyszerű szinter betét, viszont az Unix autósboltból szoktam vásárolni, és olcsóbb mint a sima szinter betét. Ezért használom ezt, és szerintem jól fog. A tárcsád meg később fog elfogyni mint a kompressziód... (az amúgy biztos hogy elég gyorsan elfogy a betét, de olcsó, és jól fog legalább)
Kb nekem is annyi volt, forintot nem ér. Ha kipróbálsz egy gyárit, érezni fogod a különbséget.
Én is Ferodót vettem a volt mociba és nekem remek volt. Pontos tipusra már nem emléxem, 6850/pár volt
olcsó is jó is olyan nincs. Amúgy milyen fékbetét van a 400-asba? igaz egyszer már szedtem szét de elfelejtettem hogy milyen
Nézd, nekem szinter ferrodo van jelenleg, azt mondom, amit tapasztalok. Egy FOS! Egyik havernak 636 van gyári betéttel, annál jobb féket még nem tapasztaltam, másiknak 6r-ben ebc hh volt, az is hasonló de mégsem az igazi. Gyárinál szerintem nincs jobb. Olcsó húsnak híg a leve, hiába nem pályán motorozol, ugyanúgy szarul fog utcán is, hidd el. Ha csak az a célod hogy valahogy megállj vele, arra jó. De arra egy zsiguli betét is jó.
Az iranyár 615 ezer. Irányár....
nemis irtál árat
szia,nemfelejtettem ám el a fényképeket,ma megcsinálom csak rohangáltam összevissza és nemvolt idö felmáészni a tetőtérbe.igyekszem.üdv
Nem értelek... azt mondod, hogy a szinter a jó, de szerinted szar a Ferodo... tudtommal az is szinter...
mondjuk értem, hogy minden Ferodo szinter, de nem minden szinter Ferodo... lényeg, hogy nekem relatíve olcsó, relatíve jó kéne... úgysem pályázni akarok vele, "csak" közlekedni... jah, és gyári tárcsa van, olyan betét kéne, ami nem eszi meg 10 km után...