Németből vettem a gépet ez látszik is mert volt vele foglalkozva
dynojet karburátor szett volt benne.Meg még lehet hogy tényleg valós az a 38ezer amennyivel vettem
Első teleszkóp szimeringet kell cserélni még.Am itt van 2 kép ha érdekel a műveletekről
az iridiumos gyertyánál figyelj rá, hogy nem szereti a hidegen indításokat, szal inkább hosszabb távokra használd a vasat, amúgy igen sokáig bírja
ha netán vmikor felújítod a géped, akkor számolj vele, hogy egy szelepszár szimmering ( gyári ) 2300 ft x 16......
viszont ha ráköltöd azt a 200-250 et, akkor rájössz, hogy miért is nem akarod eladni soha többé a gépedet
Na jólvan nézek újat
Am a láncom jó láncfeszítő felénél jár még van 9 kattanásom
Szelepeken kellet állítani mert vagy 4-5 határérték alatt volt.
Meg vettem iridiumos gyertyákat bele ha már a gyertyákat úgy is cserélni kell.
ja, bocsi elb..tam
a szelepfedél tömítést akartam írni, az asszem csak 6-7000
amúgy ebből a felső vezetőből ne tegyél be használtat, mert eredetileg nem kell ragasztani, mert rugalmas és beleszorul a furatjaiba, de amikor már töredezik olyan mint a bakelit
azt a 4000-t megéri, hidd el
kérdéses a láncod és a feszítőd állapota, mert a vezetőt a feszes lánc nem töri szét, a feszítőt meg nem érdemes spanolni
a feszítő anno 23.500 volt a lánc meg ha jól emlékszem 10.000 körül
a feszítőre meg kell még egy O gyűrű, ami 3000 környékén van
hát ennyi, de hát vezérlés nélkül meg nem igazán megy a vas
Nem kell tömítés szett mivel a hengerfejet nem kellet leszedni de amúgy abból természetesen újat vennék de most egy ilyen kis semmilyen alkatrészre úgy gondoltam nem nagy cucc ha bontottat rakok bele.
bocsi, de bontott cuccot tenni a motorod belsejébe
gondolom, akkor a tömítéseket sem szeretnéd lecserélni ( hengerfej 11.500 ), és majd akkor fogsz sírógörcsöt kapni, amikor ismét szét kell szedned a gépet, mert szivárog az olaj.
persze minden a te döntésed, de ez nem az az eljárás, amivel a géped megmarad az utókornak....
hello,
2011-ben 3980 HUF volt a felső vezető és valóban, az oldalsókat nem kellett cserélnem
a cikkszáma: 12053-1455 ( replaces 12053-1286 )
remélem segített
Üdv mindenkinek!
Nem tudom valakinek lenne e kuplung tányér, olajszivattyú lánc és feszítő.
Mert vasárnap haverral elindultunk a mátrába , fölmentünk király is volt minden de hazafele gyöngyösről kikanyarodva 2 ből 3 ba váltásnál kuplung behúzásával egy időben egy nagy csattanás volt és kigyulladt az olajnyomás lámpám.
szépen leállítottam és meg néztem olajszintet de mondom az lehetetlen
hogy az baj mert nem eszi az olajat.
Egy cigit elszívtam és utána beindítottam de semmi változás.
Oké ott hagytam gyöngyösön egy kedves idegen házaspárnál a motort , és fel ültem haver mögé és hazajöttünk(100km).
Hétfőn haza hoztam és leszedtem a a deklit és elég csúnya látvány fogadott lánc elszakadva apróbb darabok az alján,
leszedtem a kuplung tányért és a hátuljából kitört két rugó egy vastag és egy vékony.
de szerencsére a motor nem szorult meg és szépen járt az utolsó indításkor , és blokkból se tört ki semmi és nem repedt meg.
bocsánat a hosszú regényért gondoltam megosztom veletek.
Ja és szerintetek a lánc szakadt szét és attól tört szét a tányér hátulja vagy fordítva.
felső vezérműlánc megvezető
ha estig ráér, akkor még talán a cikkszámát is meg tudom adni, mert megnézem a számlámon
viszont ha ezt cserélned kell, akkor az oldalsó megvezetőt is cserélném a helyedben!
5-6 ezres tételek, ha jól emlékszem
Szasztok
Valakinek van ilyen eladó? Vagy a pontos nevét megtudja mondani valaki mert akk szétnézek a neten?!Ez a vezérműlánc védő cucca a fedőn található
Adatlapomon megtaláld a címet.
Köszi