Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy szolnok mellett vagyok...
Gondolhatod, Pestre járok fel naponta.
Csak hétvégeken szerelek itthon, mert napi 8óra meló mellett napi 6órát utazok :(
Október végig tuti nem vállalok el ilyen nagy melot, max délutáni kis meló fér be.
Merre laksz?
Sok szerelőt ismerek, lehet tudok közeledbe mondani valakit.

Ha bontott cucc kell, Kawaszeki nemrég bontott két hetest is.
Bár kérdés ő mennyiért adja a váltót ha kiderül mi kopott meg neked és nem e olcsóbb a kopott alkatrész felújítása.
Felújításra adhatok telszámot aki nekem szokta az autó motor veztengőket, himbákat, főtengőket, váltó fogaskerekeket, stb. javítani

Egy biztos minél tovább "daráltatod" annál több kopadék fog az olajban lenni ami semmi jót nem tesz....
Ha már a blokkhoz hozzá nyultok érdemes együttal kidobni a vezláncot, generátor láncot, mert ha még bír 20ekm t nem kell 20ekm után azzal bajlódni meg azért 20éves gépekről van szó, lehet érdemes ránézni a hengerfejre is, minium a szelepfedélben a láncvezetőt kicserélni az csak 5-6eFt tétel.
Innen a topikból 99% népeségnek ledarálta a vezlánc....
Meg a vezlánc cserén is sokan túl vagyunk, van annyi futás a hetesekben!

Szeretni való gép, picit ráköltesz és ezer évig megint megy, mint a barom, nem egy mai fos papírmotor....
Uhh nah az fasza... hát én ezt nem fogom megcsinálni nem nyúltam még ilyen motorhoz nem is akarok mert nem akarom tönkre tenni merre laksz szereléseket vállalsz?
Dobjatok be egy helyszínt.Nekem igazából mindegy mikor, 13-án családi napon leszek Tbányán, de lehet hogy motorral, úgyhogy onnan is tudok mozdulni, de jobb lenne más időpont.
hogy van daráló hang?
Mert több dolog lehet
-olajsár a reteszelő horonyban és furatban így nemtudja eltolni a fogaskereket, te meg erőlteted és egyidőbe 2pár akar kapcsolódni
-elbaszott karbi állítás és kuplunggal választasz, mivel nem esik le a fordulat terhelten még "darál"
-lesarkalt kapcsolokörmök amit köszönd a motor előéletének és hiába tolja be helyére a léptetővilla a fogaskereket az nem marad bent, és néha néha a villának feszülve csak "bent marad"

Elsőre megoldás: teknő le, reteszelő horony és furat átpucol a reteszelő golyóknál
Másodikra megoldás: váltsál kuplung nélkül terhelésváltás közti terheletlen pillanatban és karbi hangolás
Harmadikra megoldás: motor szétkap atomjaira, minden, ismétlem MINDEN és mindenhonnan kopadék kipucol a kopott váltóalkatrészek csere vagy fejújítás, ami olcsóbb és gyorsabb. Mindkettőt csináltam már, mindig a piac dönti el... (kapcsolóköröm és léptetővilla felújításra évtizedes bevált forrásom van) Új alkatrész felejtős, drága. Ha van jó bontott az járható út! Heteshez még néha váltót kifogni jó bontottat, nem szétmálló gsxr1.1

Ha sokat "darált" a géped lehet a következőket is már számolhatod:
-tömités készlet
-siklócsapágyak
-durva olajszürő
-rosszabb esetben kaphatott még a veztengő lefogatásnál a tengely és a hengerfej
-dugóba oldalfelületen beágyazodott kopadék végig karcolhatta a hengersort

Ha a jobb fedelet lebontod és a mágneses térben a gyúhtásjeladón csupa fémpor ragacs van akkor törheted fel a malacperselyt és blokkbontás...
Jogos a kérdés!
Akkor mikor lesz a tali? Közben jönnek a maszekok tudni kellene mit vallalhatok
Osztom! BÉKE!
Az miért van hogy ha 1esbe kihúzatom tegyük fel 8ezerig vagy 6 utána raknám kettőbe de alig veszi (fogaskerékdarálóhang) és utána beveszi ha vagy 2x rá váltok?
Ma pll egy mercissel nem bírtam a városba nagyon amperkodott muszáj voltam oda verni már neki csak kicsit kellemetlen ez a jelenség...
Nem a szaktudással van baj (itt az elméletre gondolok, mert gyakorlatra nem nagyon láttunk még példát) arany túró gombóc, hanem a stílusoddal, ahogy az emberekhez állsz hozzá.Ha nem az van amit mondasz akkor az ember hülye,ha többen nem értenek veled egyet akkor az egész világ hülye, ha ezek után sem az van amit te akarsz átmész sértegetősbe./miért is jó, ha tönkre megy a motorom?sokkal jobb lesz mindenkinek nem?/Ezt kisfiúknál úgy hívják, hogy GYEREK, a nagyfiúknál pedig kisebbségi komplexus. Barátkozz meg vele, hogy nem te vagy a világ közepe vagy tegyél ellene.Remélem elég érthetően magyaráztam el, hogy ez a stílus nem megfelelő ezen az oldalon.
és mi van ha a szélső karbiba kell a nagyobb fuvóka mert azok hidegebbek és oda kell a több kaja ?
Jó a műsor, abba ne hagyjátok! Csak aztán nehogy kiégjetek, mert hosszú lesz a tél !
Még annyi, ha méggyorsabban szétakarod lökni a motorod bátran tanácsolom a két belső karbiba rakd bele a két szélsőhöz tartozó kisebb főfuvókát, garantáltan meleg hőfokon zajlik majd az égés munkaütem alatt
Sőt szedd ki a légszűrőt is úgy bőven jut be levegő és mégjobban izzik majd, még a bejutó por is izzani fog
Szeptemberi hétvégék OK.
Nem jól gondolod.
Kijavítalak.
Én az a fajta ember vagyok aki megéri gépműhelyes szakemberek, egyetemi tanárok, mérnökök, szakiskolai tanárok, járműgyártás tervezésében dolgozó emberek eddigi tapasztalatát és műszaki magyarázatát.

Persze mindenkinek lehet véleménye, akár azt is lehet mondani a zx7r megy gázolajjal és nem lesz baja, de az maximum egy vélemény, de nem valóság és műszaki tartalmú kijelentés.
kiváló ötletnek tartok egy 7 es talit bár én még új vagyok ezen a téren de jó lenne.helyszín?
az öreg mágus mást mondott..... de mindegy, te sajnos az a fajta ember vagy akinek az okoskodás a lételeme és képtelen elfogadni más emberek véleményét és hozzáállását bizonyos témákhoz, De többre tartom magam, hogy egy kisebbségi komplexussal küzdő vasutassal vitatkozzak.
Esténként meg kell mosni COLGATE-tel a fognyűvő manók miatt.
Én meg megyek veszek be lopediumot mert úgy látom szófosásom van és így nem visznek el ejtőernyőzni.
Talán az egyetlen rendszer az akra amit rajtahagytam volna a gépen, ha azzal sikerült volna venni. Egyébként én is a gyárit favorizálom hosszú távon elég a szélzaj is minek ordítson még a kipufogó is.
Teljesítmény szempontjából meg egy tesztben olvastam, hogy nem sok értelme van a 7-es kipufogójával kísérletezni mert a gyári nagyon el lett találva és minimális nyereség érhető el vagy éppen még a gyári teljesítmény sem egy sportdobbal, ráadásul tönkrevágja az alsó és a középső tartományt, amit közúton leginkább használ az ember egy kis audio élményért. Ha megtalálom majd valahol a tesztet felrakom. Egy sportdob árát meg inkább költöm kopó alkatrészekre egy pár évig.
Ha még mindig kipufogó, inkább olvassatok!
Biztos a gonosz kis manók rágcsálták meg a szelepet és szelepfészket.
Én benne vagyok, nekem csak a 7 végék jók és előre 2 héttel legalább.
A helyszín ebben a pici országban tök mindegy.Legalább dumálunk 1 jót, ha már a nyaralás kimaradt.
Valóban kimaradt, mivel köze nem volt a dolognak a kipufogóhoz. Egyéb észrevétel?
Nekem ugyan nincs hetesem, de ha mehetek én is , akkor nekem a 13. nem jó.
Kíváló ötlet! Nekem sajna a szept 20-21-ei hétvége nem jó
A többi okés lehet