Én minden karbit így inditok.
Ahol húzni kell féket v.kuplungot ott kellemetlen, mert 2 kezem van, de ha féket kell húzni akkor a startgombot érintem ujj végével, ahol kuplungot kell húzni ott a szivatót érintem ujj végével, ugye legtöbbön bal szektorban a szivató.
Nem minden injectoros jármű!
Csináljak videót hogy indul a kocsim hidegen, melegen?Hidegen se pörgeti fel..... Igaz ebben egy normális motorvezérlő rendszer van.
Megaztán fogyasztói társadalom van, had kopjon....
Veztengely és veztengely közt is eltérés van, tudnék mondani olyan tipust ahol papás kímélésnél is elkopik a bütyök és olyat is ahol gyilkolva hidegen sokszor megpörgetve se lesz baja.
Azért az bebaszna ha akár hidegen vagy melegen indított motornál indításkor nem lenne olajfilm a főtengelyen, vezérműtengelyeknél, himbáknál! Nem több éve leállított motorról van szó!
Még ha szétszeded és elmosol mindent akkor is összerakásnál olajozni kell minden ilyen alkatrészt!
Pont van ott annyi olaj amennyinek lennie kell, míg odaér a pumpa által szállított mennyiség.Jaa és nem kell fikázni a Hondát és a többit! Semmivel sem szarabbak mint a Kawasaki!
Kicsit nagyon elfogult vagy!
Nyugodtan lehet venni bontott himbát! Csak meg kell nézni mit veszel! Ami szar azon látszik!
Max,
az enyém akkor szar és hordósodik?, mert hogy nincs a karbisorra kötve semmiféle hűtő-fűtő kör
bár amikor apró darabokra szedtük, nem tűnt hordósnak sem, meg túlkopottnak sem, pedig 70.000 Km alatt megtehette volna, vagy nem
Azért egy nedvesperselyes hengersornál ahol a két belső henger nagyobb főfúvókát kap és a hütőfolyadék be/ki vezetés a hengersorban nem yahaha tervezés ott azért nem hordósodik....
Jó tudom nem látom a fától az erdőt, mert:
-költséges perselyt gyártani
-költséges a szerelés és gyártás leszedhető hengersornál
-nehéz a persely
-nehéz a hosszú tőcsavar
-ha nincs bevonatolt alu blokk akkor apró karcolás esetén is örök élet ami bevétel kiesés a gyártónak
-amúgyis az én kúrva anyám legyen minden könnyű és rövid élető versenytechnika utcára is, mert aki majmot tart vegyen neki banánt
Nagyobb tömegű gépeken( dízel mozdony, dízel hajó, többmegawattos agregátorok, stb.) van előkenő szivattyú is, pont a hideg indítási kenetlenségi kopás ellen!
Hidegen előkenő szivattyú nélkül mire csuma szopatóval felpörög egy moci nem jut el elég olaj a kényes helyekre.
Egy himbás gépnél a himba sokkal kényesebb, mint a tőke, de mivel kérted nem részletem miért...
Elkezded megnyomni a szart gombot és 1-1körbefordulás után lassan rátolod a szivatót.
Pár hónap tapasztalat után már lehet tudni milyen hidegben menyire told rá ,de egy körbefordulást ott is érdemes várni.
Ebben az esetben megjelenik a friss olaj a siklócsapágyazásu pontokon( veztengely, főtengely) illetve a henger fala se lesz annyira"száraz", stb.
Szóval röviden:
1. gyujtás rá
2. le egyes, mert ez kawa nem holmi fos és kettest nem veszi állva
3. startgomb majd várni, mig ac feltölti, mert ez kawa nem holmi fos balesetveszélyes honda ahol már gyujtáson megy a benzinpumpa és egy balesetnél ez gyulladási ok lehet
4. startgomb elenged vissza üresbe
5. startgomb megnyom és vár
6. ha szükséges akkor szép lassan szivató ráhúz érzéssel, közben a szartgomb végig nyom
7. amikor beindult startgomb elenged de kezed a szivatón és érzéssel kezded vissza tolni, hogy a legalacsonyabb még kisimult egyenletes fordulat legyen ahol nem zakatol
8. elindul egyből legkisebb terheléssel, hogy hamar melegedjen fel, mert szép lassú mozgásban több hőt termel a blokk
a 8. pontot akkor nem javaslom, ha a forgalmat feltartod a lassú kocogással akkor inkább a baleset elkerülése érdekében állóhelyben várj picit, hogy tudd húzni
Az első 7 ponthoz nemkell gázt húzni, mert gázhúzáskor nem müködik a szivató....
Nem vagyok benne biztos, hogy életem végéig megtartom ezt a motort, annak ellenére, hogy nagyon szeretem, és elégedett vagyok vele. Amennyiben eléri azt a kort, vagy állapotot (nem mostanában lesz ), hogy már több bosszúságot okoz, mint örömöt, akkor majd feladok egy hirdetést, és állapotának megfelelő összegért megválok tőle, és a szopást meghagyom annak, aki a f@sz másik végén szeret lenni. Én pedig vásárolok magamnak egy fiatalabb, nem hordós, nem gátrepedt pompás motorbiciklit, és boldogan használom, mint ahogy a mostanit is. Szóval don't worry.
Ezt annyira nem értem,de szerintem nem leszek egyedül...
Akkor,hogyan is indítasz hidegen?
Lehet,hogy tök hülye vagyok,de mióta az eszemet tudom,a szivatós gépeken(autó-motor)először szívató rá és aztán indítás
Nem kell mérnöki eszmefuttatás csak írd le,hogy mi és miért helyes szerinted.
Más!Köszönöm annak a 7es tulajnak aki ma az M0 mellett nem állt meg segíteni...Jó volt a tempó,remélem nem fog ő is a leállósávban segítségre várni egyszer Meg annak a másik 30 motorosnak aki még mellettem elment.Kicsit csalódtam a motoros társadalomban,mert 2 autós és az Útellenőri Szolgálat volt aki megállt 1,5-2 óra alatt!Bocs,hogy ide írtam
ez homeopatias terapia hogy bebeszeled magadnak milyen jo a honda?
ne izgulj kello sok km utan a tiednek is ovalis lesz a hengere ami maga a blokk es benne a motorszam aztan beindul a honda eleterzes avagy szoporoller a szarnyas H betuert xddddddddd
Ahol húzni kell féket v.kuplungot ott kellemetlen, mert 2 kezem van, de ha féket kell húzni akkor a startgombot érintem ujj végével, ahol kuplungot kell húzni ott a szivatót érintem ujj végével, ugye legtöbbön bal szektorban a szivató.