Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.

Lehet megvan még neki!

http://www.starbike.eoldal.hu/...
Sziasztok srácok!Nemrég vettem egy 92-es ZX7-est.Olyan kéréssel fordulok hozzátok,hogy hol tudnék szelephimbákat vásárolni.Akár lehet bontott is csak jó állapotú legyen.Mellékelek egy képet a mociról.A motorkód ZX750JE motorszám nincs.Előre is köszönöm!Üdv:Pisti
Még az a szerencse, akkor sokkal több bajom is lehetne.
Sziasztok, keresek:

- 7RR gyári faridomot
- használt újszerű 7R/7RR gyári első index párt
- karbon első sárvédőt

Képek jöhetnek az adatlapomon lévő emailre.
GURO!
Jövő héten szombaton egy Kawa túra?
Én megyek, mert a múltkor ez a szlovák vendéglős kitett magáért és kellemes hangulatú volt a csapatás is. Hmmmm?
meg még 7-esed sincs, ha nem vetted volna észre
Nem akartam senkit untatni a teljes történettel, de nem szeretem, ha ismeretlenül belémállnak.
Nem azért kérdeztem, mert nem értek hozzá. Csak ilyen régi zx-et még nem csináltam. A motor a főnököm barátjáé, aki egész jó hírű robogószerelő a XVII.-ben, de inkább behozta hozzánk, mert nem akarta szétszedni. mivel soha nem szerelt nagymotort.
Kb 1 hónapja vette a motort egy szervízből, mert a tulaj nem tudta tavaly nyár óta kifizetni a 191 ezer forintos javítást. Akkor kapott új csapágyakat, kuplungot, teljes tömítéskészletet, olajat, szinkront.
2 héttel és 500 kilométer után a szabadonfutó megadta magát, tolásra indította 2-3 szor, és elkezdett zörögni-csörögni a motor.
A generátor lánc olyan laza volt, hogy a feszítőről leesett a műanyag csúszka, a vas tolta volna a láncot. A kuplungkosáron 2-3 tizedes beverődések vannak, a vezérműtengelyek ki vannak pikkelyesedve, himbák szarrá kopva. Főtengely csabágyaknál 1-1.3 tizedes hézag, csapágyak szarrá kopva. Hajtókar csapágyak újak, látszik hogy kicserélve. Azért lettem volna kíváncsi, milyen csapágy van benne, mert 2 keresztkérdéssel meg lehetne tudni, hogy cseréltek-e, vagy nem csapágyat. Mert állítják hogy igen.
Mellesleg a szelepfedél tömítésen 15 deka sziloplaszt, a gyertyák túlhúzva, vízcsövek elvágva-toldozgatva....

Szóval mielőtt ítélkezel kérdezzél, ha tudsz okosat válaszolni a kérdésemre tedd meg. Ha csak kötekedni akarsz, akkor inkább maradj csendben.
Nem az akksi okozta a gondot, vagy a feszszab, vagy a generátor halt meg, vagy mindkettő, majd kimérem, ha lesz időm. Nekem vége a szezonnak, se gumi, se fék, se töltés.
Mindegy, jöhet a hóesés.
Köszönöm!
Igazad lehet még fejböl mondtam
csak a csapágyak vannak színnel jelölve három színt használnak kék.. fekete.. barna..hajtókar O ...főtengely meg a képen
elő veszed a mikrométert megméred beazonosítod a méret alapján
van egy festék jelölés a blokkban fehér kék stb
És a Dingol miért fin..tt bele a bömösbe?
Faca képek!

Sajna nem tudtam menni, mert minden időmet a bajor hathengeressel töltöm :)


Itt a drágaszág "születési adatai":
Ment mél...

Azt meg zárójelben jegyzem meg van nálam most egy 92es gép.
Elözmény:
3ember küzdött vele, nemrég volt álítólag szétkapva váltó javítás miatt és csak 2henger megy.Utoljára lévő mókár mondta cseréljenek hengerfejet, mert szar. Tulaj vett egy bontott blokkot olcsón elhozta a 2 blokkot cseréljek hengerfejet.
Innen jön az érdekes:
-bontot blokkon alig van szelep ami zár
-a saját blokkjában 3db kipu szelep enged picit(nagyon picikét) de abban a két hengerben is a kompó kb. emlékem szerint 10bár volt a másik kettőben meg max fullllos ennyivel menni kellene 4hengernek (jó alapjáraton 2 húzná a másik kettőt,de menne) és mégse ment!
-leskelődök, mert szétkapva érdekezett a zxr, fele dobozban és kiderül a gyújtás és karbi téma területén hiba hátán hiba....
-mint írtam nemrég volt megbontva váltó csere miatt, és mégis áll a korom a hengerfejben meg a dugó tetején! Nem akarom minősíteni aki így vissza rak egy hengerfejet.....

Most abban maradtunk leszeden a HF t és kipucolok mindent meg akkor már a 8 kipu szelep-szelepfészek újra lesz illesztve nem csak összekókányolva csiszolóporral és a gyújtás,karbi rész is rendet kap...

Múltkor küzdöttem egy offtopik kawával, ami szarúl ment....
(valami barom állat hosszú csavarral fogatta fel az airboxot) a csavar vége félrenyomta az uszóház szelőztető csőt, a csavar meneteinek nyoma rajta is a karbi fém "csöcsén".... Minimálisat ott eltudott szökni a torlónyomás...

Minek nyul bele motorba aki nem ért hozzá?

Múlthétvégén szombaton:
Haver: -adájámá kölcsön gyertyakulcsot, vettem 4 új gyertyát opelhoz
Én: - és mi lesz a torx csavarokkal(gyujtotrafosor a HF ben) meg a többivel?
-többi?
-igen a kosz tkifujni kompresszorral meg kiporszivozni a gyertya kitekerése előtt
-hú erre nem gondoltam
-és a csavarok meg gyertyákat találomra húzod be?Nekem van nyomaték kulcs készletem
-akkor inkább átugrok velük...

Átjött, kicseréltük szakszerűen és ennyi. Lovét nem fogadtam el, mert bármelyik motorom összetortem 99% ő jött értem mindig futóval...

Nem mondom neki, már rég teszkós gyertyakulcssal a port, piszkot bele ejtve izomból a gyertyát belehúzva kicserélte volna.....

Minek kell mindenkinek mindenbe belenyúlni?
Én se fogok otthon zúglaborban gyógyszert gyártani, mert nem vagyok vegyészmérnök....
Sziasztok!
Egy ismerősnek szétkaptam a 92-es 750-es blokkját. Az lenne a kérdésem, hogy a szervízkönyv szerint a főtengely és hajtókarcsapágyak oldalt vannak megjelölve. Ezen semmilyen jelölés nincs egyik csapágyon sem. Ilyenkor honnan tudom meg, mi volt benne?
800 ezer ft ennyiből már mocit venni
Írj emailt nekem, (vip25@citromail.hu) privátba adok egy tippet.
De jó lehetett! Szívesen ott lettem volna én is!
Pedig én direkt lecseréltem a suzkát is
évről-évre kisebb a létszám
A dunaföldvári bolt honlapja ahogy ígértem: www.motorbolt.co.hu
Köszi! Öreg zizi nem vén zizi :)