a külső elvileg csak porvédő, azt nem szoktuk cserélni, sérülés nélkül ki lehet szedni.
ha nem szedtél még szét fordított telót, akkor kérj segítséget, mert nem árt, ha nem teszed tönkre a nagy igyekezetben
nekem Castrol olaj van a telókban
a gyári SAE5W, de ha jól emlékszem én 10W-t tettem bele
ha teljesen szétszeded, akkor száranként 431 +- 4 ml kell bele
ezt ellenőrizheted, ha összenyomod a telót koppig ( rugó nélkül! ) és a felső peremtől 110 +- 2 mm-re kell lennie az olajszintnek
hát ennyi lenne
teló szimeringből szerintem gyárit érdemes és a kuplungtengelyhez is, ha arra gondoltál
ilyen esetekre ott vannak a Kawasaki márkakereskedések, pl. Ivanics Szfvár, Steel Horse ( Kawazsolti ) Pécs...
telóolaj, olaj, olajszűrő a netről is rendelhető, vagy unix, bárdi stb
Na igen, sok értelme nincs eladni. Csak macerás itt a tárolás az a baj. Többet is tudtam volna menni ,ha nem 5kmre lenne a garázs. De becéloztam jövőre egy családi házat, reméljük bejon es akkor könnyebb lesz.
Én azért csak összehoztam a hetessel 2e km -t 2 év alatt :))) Persze ezért még eladni nem fogom. Időm - most - kevés van rá, épp ezért már második éve kivonatom ezt is meg a másikat is fél évre a forgalomból. De lesz ez mégy így se! :)
Felkerült a Sportmax Qualifier, hát túlságosan hozzászoktam a D211 kaliberű gumikhoz, akkora kereszteket rakok vele, mint a szemét! Főleg, hogy a dynojettől előjött a gépből az állat, középtartományban olyan ereje lett, meg alul, nem is gondoltam, hogy ilyet is tud!
Sztem ne add el! Én is megbántam. Eladtam mert kellett a zsé, de amit kaptam érte az nem húzott ki a szarból. Ha nincs idő használni tedd a garázsba, majd változnak a dolgok úgyis. Én rossz döntést hoztam, Ukawa kolléga meg sztem nem járt rosszul!
Idén 800km-t sikerült mennem 5 év alatt 15000km-t ,amiből 11000 az első 3 évben ment bele. Erősen lefelé ívelnek a megtett kilométerek. Nem tudom mitévő legyek, maradjon a garázsban, vagy adjam el? Gondolom alig van kereslet rá, azok is hibátlanul akarják, fillérekért Vegig mentem a feken kívül mindenen. Kuplung ,vez.lanc, vezetővel, ac....es persze minden ami idoszakos ,az összes olaj ami csak van ,víz. .
ha nem szedtél még szét fordított telót, akkor kérj segítséget, mert nem árt, ha nem teszed tönkre a nagy igyekezetben
nekem Castrol olaj van a telókban
a gyári SAE5W, de ha jól emlékszem én 10W-t tettem bele
ha teljesen szétszeded, akkor száranként 431 +- 4 ml kell bele
ezt ellenőrizheted, ha összenyomod a telót koppig ( rugó nélkül! ) és a felső peremtől 110 +- 2 mm-re kell lennie az olajszintnek
hát ennyi lenne