Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a külső elvileg csak porvédő, azt nem szoktuk cserélni, sérülés nélkül ki lehet szedni.
ha nem szedtél még szét fordított telót, akkor kérj segítséget, mert nem árt, ha nem teszed tönkre a nagy igyekezetben
nekem Castrol olaj van a telókban
a gyári SAE5W, de ha jól emlékszem én 10W-t tettem bele
ha teljesen szétszeded, akkor száranként 431 +- 4 ml kell bele
ezt ellenőrizheted, ha összenyomod a telót koppig ( rugó nélkül! ) és a felső peremtől 110 +- 2 mm-re kell lennie az olajszintnek
hát ennyi lenne
Bocs a sok kérdésért de mielőtt rendelnék megnéztem a rajzokat és azon van ugye a belső és a külső szimering a teleszkópon,mindkettőt cseréljem?
Köszönöm a segítséget!
A telóba milyen olajat használtok?mi vált be?
Jól beszél a Róland.
teló szimeringből szerintem gyárit érdemes és a kuplungtengelyhez is, ha arra gondoltál
ilyen esetekre ott vannak a Kawasaki márkakereskedések, pl. Ivanics Szfvár, Steel Horse ( Kawazsolti ) Pécs...
telóolaj, olaj, olajszűrő a netről is rendelhető, vagy unix, bárdi stb
Teló szimering,teló olaj,kuplung szimering,olaj és olajszűrő.
Kb ennyi
Attól függ mit?
Üdv mindenkinek!
Pár dolgot rendelnék a heteshez,ti honnan szoktatok beszerezni a cuccot?Ajánlanátok valamit-valakit?
Meghalt a fórum?
Na et ki próbálom :)
mosószer? vízkőoldó?
Egy lábos ioncseréltvízben kimsova?

Ha működik várom a pizzám
Szia

Csak annyi hogy nyitva maradt. :D felmelegited elindulsz és szépen vissza is hül a hűtő víz. Ma fogom kicserélni.

Utánna megirom.
Na igen, sok értelme nincs eladni. Csak macerás itt a tárolás az a baj. Többet is tudtam volna menni ,ha nem 5kmre lenne a garázs. De becéloztam jövőre egy családi házat, reméljük bejon es akkor könnyebb lesz.
Mi a baj a termosztáttal?
Nem szokott az tönkremenni...
Potyára ne vegyél!
Jelentem építkezünk :) Vannak részletek melyeken még finomítani kell, de alakul a dolog.
Én azért csak összehoztam a hetessel 2e km -t 2 év alatt :))) Persze ezért még eladni nem fogom. Időm - most - kevés van rá, épp ezért már második éve kivonatom ezt is meg a másikat is fél évre a forgalomból. De lesz ez mégy így se! :)
Felkerült a Sportmax Qualifier, hát túlságosan hozzászoktam a D211 kaliberű gumikhoz, akkora kereszteket rakok vele, mint a szemét! Főleg, hogy a dynojettől előjött a gépből az állat, középtartományban olyan ereje lett, meg alul, nem is gondoltam, hogy ilyet is tud!
Ne add el! Én ha eladnám, max valami múzeumnak, mutogatni. De nem 500eft-ért. Többet senki nem adna érte.
Sztem ne add el! Én is megbántam. Eladtam mert kellett a zsé, de amit kaptam érte az nem húzott ki a szarból. Ha nincs idő használni tedd a garázsba, majd változnak a dolgok úgyis. Én rossz döntést hoztam, Ukawa kolléga meg sztem nem járt rosszul!
ment az üzenet.
Kenyérre nem, max húsra Amúgy igen ,örömet okozott ha megyek vele, akkor meg sem fordul a fejemben, hogy eladjam
bármikor hajlandó vagyok adni érte 100.000,- HUF-ot
Ha nem kenyérre kell az a pár 100 ezer ne add el, az a 800 km is örömöt okozott nem?fel a fejjel
van termosztátom ha érdekel keress
Idén 800km-t sikerült mennem 5 év alatt 15000km-t ,amiből 11000 az első 3 évben ment bele. Erősen lefelé ívelnek a megtett kilométerek. Nem tudom mitévő legyek, maradjon a garázsban, vagy adjam el? Gondolom alig van kereslet rá, azok is hibátlanul akarják, fillérekért Vegig mentem a feken kívül mindenen. Kuplung ,vez.lanc, vezetővel, ac....es persze minden ami idoszakos ,az összes olaj ami csak van ,víz. .