Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
A váltókar megegyezik a zx6/zx9-el? (1998)
Ha nem, akkor zx7r váltókart keresnék, ha esetleg lenne valakinek.
Köszi!
A fenti húzófokozat azért szokott rossz lenni, mert a sok zseninek fogalma sincs, h mennyire fontos az anya magasságát beállítani a cartridge végén... 😂 Lásd mellékelt kép 12mm. És az anyáIG kell rátekerni a teleszkóp kupakot, nem a kupakhoz az anyát.
Amikor azt "mindegy" helyre tekerik, akkor nem lesz egyforma a rebound fokozat klikk száma.
Tényleg, imbuszt vert bele. Az egyik jól kijött...a másikkal meg jól megcummanttotta... 🤣
Huh na ebbe benne van a hernyócsavar kiszedés is.. szerintem most tettem le végleg a kiszedéséről🙂 Megküzdött vele rendesen.. mintha imbuszt rakott volna bele amúgy. A fenti húzófokozati a rossz, temészetesen utana néztem ezt meg miután be lett rakva az "új" villaszár..
Az lehet a sok olajsártól is a villa aljában, vagy vedd ki a comp szelepet(gondolom arra a klikkekre gondoltál), és azt cseréld ki.
Találtam róla frankó videót neked.
http://youtu.be/Wl2MNxMssBI
Lehet nem erőltetem a dolgot, mert még belesérül a jó villa is.. inkább kicserélem a belsejét (nincs meg a 13 klikk csak 4) meg a szimmeringet mert folyik.. Köszi! :)
Meg bele is van ragasztva menetrögzítővel.
Nincs. Ehhez egy speckó kulcs kell úgy tudom. Bár láttam már embert sima csavarhúzóval kitekerte... 😁
Na ez a baj, mert a csavar nagyon bele van gyógyulva, meg nem is látom milyen a feje igazából.. kereszt alakú bevágás.
Van esetleg méret, hogy milyen fejjel szokták azt kicsavarni?
Szia,
Bizony úgy. Azt a hernyócsavart kell valahogy kiszedni, ami egy igazi cumi, aztán ha az megvan, akkor melegítve a krómszárat ki tudod tekerni a csizmából.
Sziasztok!
Az első futómű alsó részét (öntvény) hogy lehet leszedni?
Van egy oldalsó csavar és azt kicsavarva, utána menetesen letekerni esetleg?
Köszi!
50 rablás 20-30 szokott lenni a felújítás. Magadnak nincs 10,000-be. http://youtu.be/OtjYBPMsQd4;ab_channel=MOTORREVSUSPENSIONTUNING
használtan vettem, közben eladtam a motorom.
Köszi,mikor volt szervizelve?Mert a gyári is 50 ért csinálták meg?
120
Sziasztok,valakinek van színkódja zxr 750 vázhoz,(szürke,ezüst,vagy mi a fasz)
Szia,már megcsináltattam a gyárit,de elárulhatnád,mennyit kérsz érte?
vegyél inkább egy rendes rugóstagot!
Sziasztok.ZXR 750 L hátsó lengéscsillapítót újítanék fel,tud valaki infót,mennyi olaj kell bele,és mekkora nyomás kell bele?
Gondolom ez ilyenkor már menthetetlen? A körmöm simán beleakadt. Első villa.
Ugyan itt első villaszár kerestetik... 🙂
Sziasztok.Elakadtam a hibakeresésben segitsetek ötletelni.ZXR750L az alany,1-4es henger random módon leáll.Abból következtetek az 1-4es hengerre mert innen kap áramot vagy jelet a fordszám mérő ami ilyenkor nem működik és innen kap áramot az AC pumpa is.Új trafó,új gyertyakábel és pipa,új gyertya,új AC,új AC relé.
Nem nagyon, szerintem megtörik ellenben autósboltban valamelyik autóban lévő ilyen átmérőjű cső hajlata megegyezhet ezzel és talán olcsóbb mint az eredeti na meg van azonnal, én általában először ezt próbálom ki.
Sikeresen találtam egy lyukat a víz csövön. Ha veszek hajlítható csövet akkor ezt a könyököt ki cserélhetem avval? Tud ennyit hajlani az új cső?
Így is írtam elsőre, ha a pucolás nem jön be, akkor újra kell saruzni.
Akkor van melegedés, ha az áram átfolyását valami ellenállás akadályozza és ez az ellenállás elég kismértékű ahhoz, hogy az áram jelentős korlátozására ne legyen azért elégséges.

Egy normális halogén izzó 4.5-5 ampert kér. Ha az odafelé vezető úton a saru ellenállása mondjuk 0.5 ohm, ami nem korlátozza le az áramot számottevően, 10-12W hőt fog termelni a saru (0.5 ohmmal és 5A-rel számolva), ami azért 40-50 fokosra fel tudja melegíteni a csatlakozást. Ha ugyanarról a vezetékről eszik két izzó, az áram kétszeres - de a nevezett parazita ellenállás négyszeres melegedést produkál ( I x I x R a képlet, a teljesítmény-veszteség az árammal négyzetesen nő).

A saruk lehetnek tiszták, de elképzelhető, hogy az a szakasz, ahol a huzalra van sajtolva, ott van az átmeneti ellenállás a rézhuzal felületén. Egy jól kontaktoló műanyag foglalat sem olvad meg a 60W-os izzótól, de ha korrodált a saru... Na, szal ez lesz ott a ludas. Összedugás előtt szilikonos zsírral kend meg a sarukat, a vezetéket a saruba sajtolás után ha tudod, forraszd is bele. Ezzel minimalizálod a teljesítmény-veszteséget és a kontakthibák lehetőségét.
Kiszedtem a műanyag házból és úgy dugtam össze a csúszó sarukat de úgy is melegszik. Arany sárgára csiszoltam mind a két felét, nem is volt annyira koszos. Ha a vezetéket érintem oda az aksihoz akkor a vezeték nem melegszik fel szóval a zárlatot teljes mértékben kilöttem. Lehet alul méretezték a sarukat? Vagy a 45 wattra méretezték ez meg 55 wattos H4 es halogén izzó és az nem tetszik neki? Amit küldtél az is halogén izzó csak 45 wattos. Nem hinném hogy az a 10 watt annyit befolyásolna benne. 2x10watt... Lehet ki kell cserélnem a sarukat vagy kompletten az egész csatit? Érdekes jelenség...
ilyen

https://www.cmsnl.com/kawasaki...

ott kicsit dolgozni kene a csatin. ha melegszik, nem vezet kellokepp, ki kene pucolni alaposan, esetleg a ujra saruzni a csatlakozo mindket oldalat
Köszönöm a segítséget, úgy tűnik össze állt motorikusan a gép. De jönnek sorra a hibák feltárása sajnos... (fél évvel ezelőtt hoztam el a szerelőtől és fél millát hagytam ott...)
Következő kérdésem az első lámpáról fog szólni :)
Rá van írva hogy az USA modelre 12v 45/45w izzó kell bele. Az pontosan milyen? A sima H4 es halogén izzó majdnem jó bele csak a két alsó lábát vissza kell hajtanom mert csak úgy passzol bele a búrába. Erre valakinek valami ötlet? Furcsálom, mert eddig H4 volt benne és megolvadt a foglalat, most kicseréltem porcelánra. Most az a nagyobbik bajom, hogy melegedik a műszerfal alatt lévő csati ami a lámpához megy.