Ez 97es fényezés, de az az 1év mind1.
Mit nézz át?
-elsőfék egyből kemény e, vagy pépesen be esik.Ha nem egyből kőkemény már számolhatod is a tömitőgyűrűket és porvédőket a két 6dugós nyeregbe...
-hidegen egyből indul e egyszere mind a 4 henger, ha nem akkor jobb esetben ultrahangos mosóba karbi pucolás rosszabb esetben a pillangoszeleptengely kopott(3féle eljárással is javíható)
-víztartály nem reped e
-többi minden amit más motoroknál is.
Még két kényes pont lehet de azt bontás nélkül nem látod!(a vezlác felső vezetője elöregszik és be esik a blokba, az ára kb. 6eft és egy szelephézagoláskor ingyen cserélhető. Másik, ha sokáig volt rajta kályhacső és a kályhacsővel sokat jártak koppgázon huzamossabb ideig, mint auópálya vagy 2x2sávos autóúut akkor repedésre hajlamos a hengerfeje.Ez nem olyan drasztikus, mint a zx900b de meglehet repeszteni auópályázással nyélgázon...)
Fényképre nagyon szép gép, érdemes elmenni megvenni, ha élőben is patika.
Külföldi motor forgalomba helyezésben kérdezd meg itt a topikban Gyurgyalogot, ő nemrég vett külföldi 6R -t.
Ezeket a heteseket lehetetlen agyonvágni...
(túlméretezett kuplung, fapad anyaggal perselyezet leveheő nedvesperselyes hengersor, kellően túldúsítva a két belső henger teligázon, nagy hűtő, hőcserélő az olajnak, tőkés hengerfej, vastag váz, vastag telók, stb....)
Hmm..szerintem az idomok nem igazán stimmelnek
A farokidom + felnik + tank 96-os évjárathoz tartoznak. Az oldalidom ebben az esetben egy fekete Kawasaki feliratot tartalmazna. Helyette a Ninja van, amelyik másik évjáratnál volt.
Kérdezz rá az alváz és motorszámra telefonon.
Alvázszámok:
1996 (ZX750P) 1 ZX750PPA000001~
1997 (ZX750P) 2 ZX750PPA013001~
1998 (ZX750P) 3 ZX750PPA025001~
1999 (ZX750P) 4 ZX750PPA036001~
2000 (ZX750P) 5 ZX750PPA047001~
2001 (ZX750P) 6 ZX750PPA053001~
2002 (ZX750P) 7 ZX750PPA058001~
A fékkar egy kicsit furcsán áll.
Kawabiker_zxr írtam egy emailt neked!
Sziasztok
Nagyon úgy nézki hogy holnap veszek egy 7est csak annyit szeretnék kérni aki Ajka közelébe lakik és ha jó az idő az legurulhatna szemügyre venni azt a motort amit kinéztem mivel én nem nagyon értek hozzá.
De ha ez nem lehetséges akkor itt is várom a segítő válaszokat a vásárlással kapcsolatban.
Sz.rrá áztunk ma Pilisjászfalu és Perbál közt szakadó eső, oldalszéllel. Ezt leszámítva zsír idő volt. Budafok-Vác - Párkány-Zsámbék-XI.ker 180km 10L 98-as és ebben volt 200 + is
pontos összetételt nem tudok,azt egy alműhely fazon csinálja aki kimondottan aluhegeszt. ugyhogy nem kell félni tőle. majd ha aktuális lesz akkor az egész felujitásra mondok valami jo árat,ha látod mit szeretnél elvégeztetni.
Az jó, ha lett vizsga rajta végre.
A többi gányolást meg, ha pénzed és időd lesz megoldjuk.
Tudom mindkettőből kevés mindenkinek, a lényeg lett rajta vizsga
Hétvégén meg a padláson talált fedelet lemérem jó e neked és majd kitaláunk rá valami árat, bár a fedélnél ugye fontosabb lenne azt megcsinálni amitől nagyon félek meddig halogathatod időben.....
(jó lenne nem egy motorozás során esne szét a világ végén kedveseddel meg a motorral vasárnap este)
Az előző gazdáknál lévő mókolások meg hááááát, reméljük sorba lassan megszünnek.
Tisztelt fórumozok és motorosok ezúton szeretném kijelenteni, hogy a jó szerelő ritka mint a fehér holló de én találtam egyet Kawabiker személyében, és bárki bármit mond én csak jókat tudok róla mondani ezért is gondoltam írok pár sort. A elöző manusnál 3 hétig állt a semmibe ő 3 óra alatt behozta sőt lekőrözte az ipsét. Ezúton szeretném megköszönni a gépezet sikeres műszaki vizsgáját amit neked köszönhet
Mit nézz át?
-elsőfék egyből kemény e, vagy pépesen be esik.Ha nem egyből kőkemény már számolhatod is a tömitőgyűrűket és porvédőket a két 6dugós nyeregbe...
-hidegen egyből indul e egyszere mind a 4 henger, ha nem akkor jobb esetben ultrahangos mosóba karbi pucolás rosszabb esetben a pillangoszeleptengely kopott(3féle eljárással is javíható)
-víztartály nem reped e
-többi minden amit más motoroknál is.
Még két kényes pont lehet de azt bontás nélkül nem látod!(a vezlác felső vezetője elöregszik és be esik a blokba, az ára kb. 6eft és egy szelephézagoláskor ingyen cserélhető. Másik, ha sokáig volt rajta kályhacső és a kályhacsővel sokat jártak koppgázon huzamossabb ideig, mint auópálya vagy 2x2sávos autóúut akkor repedésre hajlamos a hengerfeje.Ez nem olyan drasztikus, mint a zx900b de meglehet repeszteni auópályázással nyélgázon...)
Fényképre nagyon szép gép, érdemes elmenni megvenni, ha élőben is patika.
Külföldi motor forgalomba helyezésben kérdezd meg itt a topikban Gyurgyalogot, ő nemrég vett külföldi 6R -t.
Ezeket a heteseket lehetetlen agyonvágni...
(túlméretezett kuplung, fapad anyaggal perselyezet leveheő nedvesperselyes hengersor, kellően túldúsítva a két belső henger teligázon, nagy hűtő, hőcserélő az olajnak, tőkés hengerfej, vastag váz, vastag telók, stb....)