Az első képen látszik a ram air szívőcsöve, és az üllepítője. A másodikon pedig látszik belül a fejidomban a fekete csavar, azzal rögzül a fejidom a szürke műanyag ram air szívócső üllepítőjéhez. A ram air csőben van egy gumis anya, abba megy a fekete csavar.
Fejidomba 4 csavarral rögzül a lámpatest. Maga a fejidom 2 ponton rögzül a fejidomtartó konzolhoz, a kitámasztókeretnél még 2-2ponton röhzül, ez tartja a visszapillantókat is. Ezen kívül a ram air üllepítőtartályához is rögzül oldalanként egy-egy csavarral belülről. Ennyi tartja a fejidomot, talán a kép segít.
Pontosan mely részeiről kell? Egyébként a Temeculamotorsports.com-on vannak mikrofilmek, illetve van gyári Service Manula, az is nagyban segíthet az összerakásban. Ha mondassz konkrét részeket, én próbálok készíteni, vagy keresni képeket.
Senki nem is gondolta, hogy bénák vagytok Cossi! De ha még azok is lennétek, az se lenne baj. Én pl. csak használom a gépeket, de nem szerelem mert nem értek hozzá.
Bozsó pedig jól mondta, mad tuti rendelkezik milliónyi ábrával, könyvvel, szerelési útmutatóval stb... de az ő idejével én nem szeretnék gazdálkodni.
Jut eszembe, tegnap eladtam a 7R-t
Most néznem kell valamit, mondjuk egy RR-t
Szia! Nem vagyunk bénák, megtudjuk csinálni(nekem fzr em van) az is
magam javitom ha kel. A cimbinek pedig suzuki sv 1000 -e volt eddig
az is magunk szereltük.
A probléma ott van hogy megvette ezt a zx-7r törötten és valószinű hiányosan is. Most összerakásnál jönnek elő a dolgok hogy ki merre.
Pl a fejidomot mi tartja a helyén illetve a vizcsövek merről mere mennek.
Vigye el a Max Rockatanskyt művekhez, pakoljon fel pár liter energiaitalt és pizzából se legyen hiány! Természetesen ha nem gyári a kipufogó hozzá, akkor azt hagyja otthon!
Bocs nem tudtam kihagyni! Remélem nincs harag : O)
Kawabiker-hez szólva: de tényleg megnéznék már egy embert aki azt mondja hogy KIRÁLY szerelő vagy haver. Én egyébként amiket eddig írtál szakmai anyagot,nem kételkedem benne hogy az vagy,és ezt most komolyan mondom! Nem a szakmai tudásoddal van a probléma...
Sziasztok! Segitség kellene egy barátomnak, zx-7r tipushoz.
Kellene fotó, leírás, vagy bármi dokumentáció a motor különböző
részeiről. Kosárban vett egy ilyen kawát, és nem tudja összerakni.
Pár alkatrész hiányzik, (pontosan azt se tudja hogy mi)
Vagy esetleg élőben megnézni egy eredeti vasat, ami nincs átalakitva,
az is nagy segitség lenne.
steering stem head nut -nak hívja az angolszász marha...
Tudod néha érdekes kifejezésekre kell rákeresni olyan nyelv esetén ahol a szókincsük 75% a fuck fukc fuck
csak megemlítem, hogy én pl. 18 fok alatt letakarom a hűtő felét, mert olyan nagy a felülete, hogy csak lassú gurulás / magas fordulat ( 1.-2. városban) megy normál szintre a mutató.
a termosztátom jó, zár rendesen, meg nyit is, bár ettől még a nagy pesten , dög melegben a szokásos dugóban van hogy forralja a vizet.
azt nem tudom, hogy ilyenkor mennyi az annyi, de nem is szoktam nagyon hajtani, meg amúgy is, ha a motornak nem jó a hőmérséklet, akkor nekem miért is lenne az
Lehet hülyeség de az nem lehet, hogy mivel hátrébb került a tartályod is ezzel együtt megnőtt a keringési kör és nehezebben melegszik? Illetve a a moci is nyitottabb így nehezebben melegszik
Értem.. a termosztátot kipróbáltam 80 fokon nyit.. meg olyat is vettem bele annó.. egyépként a gyári hőfokmárővel ugye pontosan nem tudtam meghatározni hány fokos a víz.. felment a muató ,oké faxa.. de ezze a digitálissal meg irja.. lehet nektek is ilyen csak nem tudjátok :D de ha mégse akkor mit csináljak?
Tudomásom szerint nem piac, hanem évjárat függő a "honnan megy kérdése"
98ig a dugozott részről ment.
Hűtő jobb oldalán ami neked is már levan vakolva....
Viszont nekünk a hőcserélőhöz már hidegebb helyről megy, a hűtő utánról a pumpa előttről...
Lehet a 40fokban nem hűlt elégé az olaj a 96-98köztiken azért tervezték át, tudja a fene, más okot nem látok rá...
Nem egészséges, ha nem melegszik be. Előfordul, hogy más piacos gépen máshonnan megy pl a víz a hőcserélőhöz, de a termosztát is nyithat más hőmérsékleten.
Még valamit szeretnék kérdezni, a víz nálam hideg időben nem melegszik fel, pedig jó a termosztát.. láttam van olyan zx7r amin kicsit máshogy van a hűtőrendszer.. lehet hülyeséget beszélek ,arra gondoltam lehet melegebb ,illetve hidegebb helyre gyártották ahoz lehet köze?! a gyári mérővel nem vettem észre de digitálisra cseréltem és 50 fok fölé nem megy hideg időben.. lehet ettől baja vagy ez ilyen ?
Bozsó pedig jól mondta, mad tuti rendelkezik milliónyi ábrával, könyvvel, szerelési útmutatóval stb... de az ő idejével én nem szeretnék gazdálkodni.
Jut eszembe, tegnap eladtam a 7R-t
Most néznem kell valamit, mondjuk egy RR-t
magam javitom ha kel. A cimbinek pedig suzuki sv 1000 -e volt eddig
az is magunk szereltük.
A probléma ott van hogy megvette ezt a zx-7r törötten és valószinű hiányosan is. Most összerakásnál jönnek elő a dolgok hogy ki merre.
Pl a fejidomot mi tartja a helyén illetve a vizcsövek merről mere mennek.
Bocs nem tudtam kihagyni! Remélem nincs harag : O)
Kawabiker-hez szólva: de tényleg megnéznék már egy embert aki azt mondja hogy KIRÁLY szerelő vagy haver. Én egyébként amiket eddig írtál szakmai anyagot,nem kételkedem benne hogy az vagy,és ezt most komolyan mondom! Nem a szakmai tudásoddal van a probléma...
Üdv!
Kellene fotó, leírás, vagy bármi dokumentáció a motor különböző
részeiről. Kosárban vett egy ilyen kawát, és nem tudja összerakni.
Pár alkatrész hiányzik, (pontosan azt se tudja hogy mi)
Vagy esetleg élőben megnézni egy eredeti vasat, ami nincs átalakitva,
az is nagy segitség lenne.
Tudod néha érdekes kifejezésekre kell rákeresni olyan nyelv esetén ahol a szókincsük 75% a fuck fukc fuck
A híd alatti értékét tudod? Nem szabad túlhúzni!
a termosztátom jó, zár rendesen, meg nyit is, bár ettől még a nagy pesten , dög melegben a szokásos dugóban van hogy forralja a vizet.
azt nem tudom, hogy ilyenkor mennyi az annyi, de nem is szoktam nagyon hajtani, meg amúgy is, ha a motornak nem jó a hőmérséklet, akkor nekem miért is lenne az
98ig a dugozott részről ment.
Hűtő jobb oldalán ami neked is már levan vakolva....
Viszont nekünk a hőcserélőhöz már hidegebb helyről megy, a hűtő utánról a pumpa előttről...
Lehet a 40fokban nem hűlt elégé az olaj a 96-98köztiken azért tervezték át, tudja a fene, más okot nem látok rá...