én Pestről szoktam hozni egy sráctól
nekem amúgy egy első pont kibír 2 hátsót, 6000 - 3000 km
én párban cserélném, úgy fogod igazából megérzed milyen is a profilja a D211-nek
D211-et honnan szerzitek? Igazából gondolkozom ezen , vagy marad a bt016. A hátsómnak nem sok van már ,az első viszont csak 3000-et ment. Szerintetek van értelme az első bt016 hátsó d211 variációnak ,vagy vegyek még hátra is bt-t?
Nem akartalak húsvétkor telón zavarni.
Lényeg, hogy működik a 7R -d és nem egy lehúzós gyúrcsókdoktornál szenvedett :) Ha azokra az apróságok beszerzésére gondolsz
Dunakeszi is meg Göd is nagyon szép lett, ezer éve nem jártam arra.
Sok minden azonos de sok minden más, jó volt körbelesni a környéken
Hát tőled szerencsétlenebb hülyét nem nagyon találni, de inkább töltsd ki az adatlapod képekkel együtt, mert lehet hogy valami Bird nevű idióta irkál, a "nagy" Kiss Róbert nevében!
nemtom hány ccm, +1,5mm látam ocsóért szettbe(vájszekó márka, dugók+csapszegek+gyűrűk+hf tömités)
Ha ráérsz számold ki, lökete tudod, furatot is ahhoz meg adj hozzá +1,5mm átmérőt...
Nem nem kevés, a vásárlás oka más:
váltó kopadék miatt a dugók és hengerek hosszanti karcossak.
Elmélkedtem szétszedéskor mi legyen, az egyik alternatíva az volt hónoltatás a hengernek és dugónak teflonoztatás....
A másik bontot hengersor+dugók.
A harmadik ami nyert: vissza a régi dugósor kipucolva az alumááániumba ágyazódott kopadéktól megtisztítva és majd hengersor fúrás és vájszekó kit....
Mivel a gyűrűsorom akkor mérések szerint azt mutata még sokat elmegy ezért nem sürgös, bár szalad bele a km.
Ma is belement 300...
Találtunk egy jó pizzériát www.dunapizzeria.hu és Veresegyházon meglestük a Medvefarmot meg a régi félkész házunkat Gödön(nagyon szép kész lett, befejezte a következő tulaj), meg kerültünk egyet Gödöllő környékén a dombságban minden fele....
Reggel 9.30óta ment a motorozás, kirándulás....
Nevetséges te lettél, de ahhoz is hülye vagy, hogy ezt észre vedd. A sok álneves hozzászólásaiddal karöltve. Csalással tudtál nyerni, amire tényleg büszke lehetsz. Na pá fürtöske!
És a te torkodon hányszor volt le tolva a répa 2008 és 2013 között?
Ja egyébként sok sikert a külföldi versenyzésedhez, de előbb szerezz be valami ügyes pilótát a 12-esedre, hogy ne legyen ott nevetség tárgya egy magyar versenyző, ha te mennél vele!
Ja, és a te dumádon szólva, bizonyítani is kell azt a street 1000-ben a csalást, úgy hogy előre, de nehogy megint a MAMS-hoz fordulj, mert a végén megfosztanak a 2013-as OB. helyezésemtől!
Hallom megint hülye voltál és elszóltad magad, hogy tavaly a street 1000-ben is csaltatok! Ennyit rólad, de aki már kétszer megbukott a csalásaival a big racerben az tényleg büszke lehet magára! Én is üdvözlöm azokat akik engedik a csalást! Érdekes amikor a ZX10R letolta a répát a suzuki torkán az SBK-ban, akkor nem veritek a nyálatokat. Jókat nevetek rajtatok! Remélem megcsináltad már a mérleget a tüzépen.
Mivel rakjátok fel anyagra?Jójó alumánium de az tág fogalom...
Árakat magánba írsz kb. -re?
Szelepvezető anyagára is?
jövőre aktuális lesz ha lekell kapnom a hf -t majd 4db. +1,5mm vájszekó miatt...
Idén még esztétikára,futóműre lököm a zsét...
konkrét titkokat nem mondok,de serdin csinálom az illesztést,szelepköszörülés után,de ha vezetőt kell cserélni akkor nyilván az az első. azt is én gyártom le cnc-n. szelep üléket is cserélek,gyártok illesztek. magyarul komplett! került már ki pár száz lovas corvette is és nagyon dicsérik!
Árat, javítási technologiát tudsz írni?
8db szelepvezető cseréje
16db szelep tömitőélének újra szabályozása
Mennyibe kerül, hogyan csinálod, miből csinálod.
Esetleg két fészek csere és a két fészek között a régi alut kimarni, majd új alut berakni.
Erre is ár és javításitechnológia érdekelne.
Ha olyat is vállalsz....
nekem amúgy egy első pont kibír 2 hátsót, 6000 - 3000 km
én párban cserélném, úgy fogod igazából megérzed milyen is a profilja a D211-nek