Helló 7r-esek! Az én gépem is csipegeti,5500-6000 között cserélek olajat, 1000km-en ként szoktam 1.4-1.6 dl-t önteni hogy a felső nivon legyen,paráztam hogy gáz van,de utána néztem,és ez teljesen normális!
Mielőbbi tavaszt!
Egyébként nekem Hondám volt a 7R előtt, szóval szokni kellett a hangot is, meg a karbantartást is, meg azt is hogy ő azért ha hajtom csippent némi olajat. Cserébe böszmén megy.
a utolsó cserénél nekem 2,5 dl hiányzott, de hát kapta is az ívet rendesen, az azt megelőzőnél viszont mindösszesen 1 dl volt a fogyásom, de szerintem idén több lesz, de szerintem ez a mértékű emelkedés megengedhető, vagy nem?
Tom jól mondja! Az olaj feladata a tisztítás is.Ha el sem színeződik ,akkor olyat ne tegyél bele többet!
'-1.5 dl/6000km?Azt el sem hiszem!Max,ha 5000 fölé nem pörgött soha! Az enyém 5000/1L olaj és ez is tökéletes!Jó ebben már 96000m van,de újabb korában is normális!
Sokszor jártam úgy,hogy kérdeztem "eszik vmennyit a blokkot?" Válasz "áh,szinte semmit!" akkor nézzük meg,...hoppá,hiányzott kapásból 1L a blokkból!
6000km-es csereintervallumon belül 1.5dl nem olajfogyasztás. Egy forró nyári napon egy pesti dugóban poroszkálás alkalmával akár kipárolog ennyi és akkor ne beszéljünk egy pályanapról, amikor full terhelésen üzemel a motor. Olyan motor nincs, ami nem fogyaszt olajat...Vannak típusok, amikhez gyárilag megadják az olajfogyást is...szerintem, ez a Yamaha lehet .
Ha 6ekm alatt el sem színeződik az olaj, az elég nagy gond, ugyanis az olaj funkciói közé tartozik az is hogy elvezesse a szennyeződéseket és lebegtesse a koszt...
mert neked annyi van a garázsban, hogy nem is mész velük
az enyém se eszik belőle egy cseppet sem, de 1-1,5 dl 5-6000 km-en az bőven a gyári előíráson belül van
hétvégén beindítok, mert kell egy kis hangorkán a szívemnek
ez teljesen normális, főleg, ha tényleg 60.000 van benne
azt azért kétlem, hogy egy akármilyen Yamaha is olajfogyasztás nélkül üzemeljen, de ez már csak szőrszálhasogatás
a csereperiódusra meg nagyon helyesen írtad a számokat, sajnos vannak olyanok, akik esküsznek , hogy jó olajjal 10-15 ezret is el lehet menni, de te csak cseréld le rendesen 6000 nél
Ha a 7-es ninja két olajcsere közt (5-6000 km) megeszik 1-1,5 dl olajat az normális? Állítólag 60 E km van a gépben.
A 400-as yamahám ennyi km alatt az olajat össze se koszolta nem hogy fogyott volna belőle, csak ezért kérdem.
Előre is köszi a választ!
Ingyen a Tied,most azért mit kérnék?Különben is Te rögtön felajánlottad kérésemre a segítséged,ez a minimum,hogy ennyivel viszonozom.Gondold ki hogy jusson el hozzád.
Castrol Actevo X-tra 4T 10W-40
JASO MA-2
API SG
Mielőbbi tavaszt!
Szemléletesen látszik a hiba.
'-1.5 dl/6000km?Azt el sem hiszem!Max,ha 5000 fölé nem pörgött soha! Az enyém 5000/1L olaj és ez is tökéletes!Jó ebben már 96000m van,de újabb korában is normális!
Sokszor jártam úgy,hogy kérdeztem "eszik vmennyit a blokkot?" Válasz "áh,szinte semmit!" akkor nézzük meg,...hoppá,hiányzott kapásból 1L a blokkból!
Ha 6ekm alatt el sem színeződik az olaj, az elég nagy gond, ugyanis az olaj funkciói közé tartozik az is hogy elvezesse a szennyeződéseket és lebegtesse a koszt...
Egyébként meg kapjad befelé
az enyém se eszik belőle egy cseppet sem, de 1-1,5 dl 5-6000 km-en az bőven a gyári előíráson belül van
hétvégén beindítok, mert kell egy kis hangorkán a szívemnek
azt azért kétlem, hogy egy akármilyen Yamaha is olajfogyasztás nélkül üzemeljen, de ez már csak szőrszálhasogatás
a csereperiódusra meg nagyon helyesen írtad a számokat, sajnos vannak olyanok, akik esküsznek , hogy jó olajjal 10-15 ezret is el lehet menni, de te csak cseréld le rendesen 6000 nél
Ha a 7-es ninja két olajcsere közt (5-6000 km) megeszik 1-1,5 dl olajat az normális? Állítólag 60 E km van a gépben.
A 400-as yamahám ennyi km alatt az olajat össze se koszolta nem hogy fogyott volna belőle, csak ezért kérdem.
Előre is köszi a választ!
Ha lesz pézed igyál meg egy sört!