Indítórelére gondolsz, az akksi pozitív szála megy bele, abban van a főbiztosíték is asszem, piros színe van. Hát azt cserélni lehet, ha szar. Egyébként mielőtt bármit cserélsz, javaslom az érintkezőket csiszolgasd végig, fújd le kontakt sprével. Ha az akksi gyenge, akkor is csak csetteg a relé, szóval azt is ellenőrizd.
Nekem az aksinál is van egy relé,ami az inditásért felel.De az ülés alatti kattogot.Szóval ami az aksinál van,azt kicseréltem,négy lába van,nem egy bonyolult relé.Van egy szétkapott astra,amibe találtunk ugyan ilyet,aszt bedobtuk és pöc röff azóta.
Tavaly szlovákban voltunk a tátrába tekeregni.Reggel mentünk,este jöttünk.Olyan 500 környékén mentem,de másnap mikor keltem nem éreztem a karom.Nem a kényelméről hires az igaz,bár mikor vettem,2 centit bevolt engedve az eleje.Vissza emeltem,mert nem sokat birtam menni egyfolytában.Annó a 7esek megeték a suprerbike versenyeken a ducatit is!Multja van.Szép,nem olyan kis motor mint a maiak,van tömege is,ami mondjuk rossz úton nem hátrány.Ha kifog az ember egy jó állapotút,és rendeben tartja,akkor gyönyörű.
Szasztok!
Olyan kérdésem lenne a szakikhoz,h ami van az ülés/idom alatt az a kis relé ami inditásnál kattan, na az nem mindig végzi a dolgát rendesen ,szóval van mikor nem indit a motor de ha megkoccintod azt a kis relét akkor egyből indit. mi lehet és mit lehet vele kezdeni?el akarom adni a vasat de ezt szeretném megcsinálni előtte...
Köszi a válaszokat előre is!
Sziasztok!
Köszi az infókat!
Fontolgatom, mert szeretnék pályázni is, de azért a mindennapokban is szeretném használni, városban, meg ha az időnk engedi annyukkal felpattani aztán 300-400 km-t csavarogni a tér-időkontinumban ! Meg a pályára is el kell jutni, én győrből mennék kakucsra, már az oda-vissza is egy kisebb túra, jó, mondjuk az olajat meg a gumikat nem kell melegítenem felvezető körökkel ! Mondjuk nagyon csecse masina, szal nagyon fáj a szívem egyért !
na a mai napom faszán indult ezekkel a kis szösszenetekkel , de most kezdődik a fuckshui, oktatás, eu-i nagygóré, vizsgáztatás faszkivan...
kaja után benézek még, de addig sajna el kell vonulnom
további kellemes napot minden zöldségesnek!
Érdekes, hogy aki versenyzik és hozzászólt az látja a valóságot. De ez valami olyasmi, mint amikor az őrült mondja, hogy doktor úr én normális vagyok, mert mondták a hangok a fejemben
szerintem autósboltba próbálkozz inkább mint a "tecsóba"
meló rengeteg
a masina téli állmot alszik és várja az új kiegészítőit, már egy része el is indult a világ különböző pontjairól, márc 1-én kelhet életre hivatalosan, közbe szervízt is el kell még intézni
a fórumot azért olvasgatom 2-3-4-5 naponta hogy képbe legyek
Helo Zsolti! Tavaly beszélgettünk gyári féktércsáról. Megint csöcsre futottam a fék témával, úgyhogy opcióként ismét felmerült a gyári. Tudsz adni ajánlatot? Előre köszönet!
f2tom@freemail.hu
Én egy CBR600-ról ültem át a 7R-re. Először negyed óra után megfájdult a csuklóm, szokni kell. Most már több száz km-t el tudok vele utazni gond nélkül, de azért én 50km-enként szeretek megállni. Ha nincs magasságod, akkor nyújtózkodnod kell. Mint ahogy mondták a többiek, nem túramotor, de még mindig többen használják túrázni, mint pályázni.
nem puhapöcs vagyok, csak engem nem tart meg a hasamon lévő védőréteg
én is élvezem minden percét a motorozásnak, 450 km ert is nyomtunk egyben csajszival, de azért utaztam már kényelmesebb motoron is , pl ezért akarok venni egy túra 12-est
GURO! Az nem a motor baja, hogy puhapöcs vagy Mi ketten simán lementünk oldaltáskákkal, tanktáskával Rijekába, majd 2 nap múlva vissza. Semmi bajunk nem volt. Én itthon is simán lenyomtam 200-250 km tankolástól tankolásig és élveztem minden percét. Valóban nem egy túragép, de ahogy GURO cimbi mondta, egy 7-esen ül az ember!
nem egy túra motor!, kifejezetten nem az!
el lehet vele menni ide-oda, én még két személlyel is sokat használom, de megváltás minden 100 km után megállni vele.
mivel superbike versenyekre fejlesztették ki, nem is elvárt tőle a kényelem, a gyári plexi eleve alacsony, a kormánycsutkák alacsonyan és nagyon messze vannak, és a tankja se a legkeskenyebb
bubis plexivel javíthatsz a komforton, ha tanktáskát teszel fel, kurva kényelmetlen lesz vezetned, de akkor is egy 7-esen ülsz
Sziasztok!
Az olvasottak alapján abban nem kételkedem hogy a 7-es pályán megállja a helyét, engem még az érdekelne, hogy a hétköznapokban és túrákra milyen a gép, mondjuk nyeregtáskával, hátmelegítővel. Erről ha pár tapasztalatot megosztanátok velem, az sokat segítene döntenem.
Előre is köszi a segítséget!
Olyan kérdésem lenne a szakikhoz,h ami van az ülés/idom alatt az a kis relé ami inditásnál kattan, na az nem mindig végzi a dolgát rendesen ,szóval van mikor nem indit a motor de ha megkoccintod azt a kis relét akkor egyből indit. mi lehet és mit lehet vele kezdeni?el akarom adni a vasat de ezt szeretném megcsinálni előtte...
Köszi a válaszokat előre is!
Köszi az infókat!
Fontolgatom, mert szeretnék pályázni is, de azért a mindennapokban is szeretném használni, városban, meg ha az időnk engedi annyukkal felpattani aztán 300-400 km-t csavarogni a tér-időkontinumban ! Meg a pályára is el kell jutni, én győrből mennék kakucsra, már az oda-vissza is egy kisebb túra, jó, mondjuk az olajat meg a gumikat nem kell melegítenem felvezető körökkel ! Mondjuk nagyon csecse masina, szal nagyon fáj a szívem egyért !
Söröm, borom?
kaja után benézek még, de addig sajna el kell vonulnom
további kellemes napot minden zöldségesnek!
meló rengeteg
a masina téli állmot alszik és várja az új kiegészítőit, már egy része el is indult a világ különböző pontjairól, márc 1-én kelhet életre hivatalosan, közbe szervízt is el kell még intézni
a fórumot azért olvasgatom 2-3-4-5 naponta hogy képbe legyek
f2tom@freemail.hu
Ha jól látom Györi vagy? Van györben is a Zöld motor Madarász Janiék vgy én itt lent délen Pécsett ha bármiben segithetek adatlapomon elérsz!
én is élvezem minden percét a motorozásnak, 450 km ert is nyomtunk egyben csajszival, de azért utaztam már kényelmesebb motoron is , pl ezért akarok venni egy túra 12-est
el lehet vele menni ide-oda, én még két személlyel is sokat használom, de megváltás minden 100 km után megállni vele.
mivel superbike versenyekre fejlesztették ki, nem is elvárt tőle a kényelem, a gyári plexi eleve alacsony, a kormánycsutkák alacsonyan és nagyon messze vannak, és a tankja se a legkeskenyebb
bubis plexivel javíthatsz a komforton, ha tanktáskát teszel fel, kurva kényelmetlen lesz vezetned, de akkor is egy 7-esen ülsz
Az olvasottak alapján abban nem kételkedem hogy a 7-es pályán megállja a helyét, engem még az érdekelne, hogy a hétköznapokban és túrákra milyen a gép, mondjuk nyeregtáskával, hátmelegítővel. Erről ha pár tapasztalatot megosztanátok velem, az sokat segítene döntenem.
Előre is köszi a segítséget!