Egy kis segítséget kérnék tőletek. A mai nap folyamán (11.02.12) beszerettem volna indítani a vasat. Lekullogtam a garázsba beraktam az akksit (először pozitív utána negatív pólus), majd kinyomtam a riasztót, utána elfordítottam a kulcsot. A lámpák visszajelzők kigyulladtak és pirítottam egy önindítót. Nahh ekkor jött a nagy baj. Hallottam egy nagy csattanást a biztosíték tábla felől és mire visszanéztem a műszerfal hót fekete lett.
Megnéztem a biztosítékokat egy 10A-st hibásnak találtam ezt cseréltem. Akksi újból be és a szokásos metódus következett. De a kijelzők ugyanúgy sötétek maradtak....
Mi lehet a baj?
A biztosítékokat ellenőriztem, nem láttam szakadást. Az akksi nem fiatal kb. 3 éves, de fel volt töltve. Esetleg kiüthettem a feszültség szabályzót?
Kérlem aki kompetens a dologban írjon. Nagyon fontos lenne.
Szokásos dolgokra figyelj. A vezérlés kifejezetten zajos, de ez ilyen, azért ne kopogjon. Vezérlánc ha szól az nem nagy tétel, ne füstöljön, ne kormoljon.
Sziasztok!
Holnap lesz a nagy nap drukkoljatok! Megcsinálta a szerelő a beletört gyertyát és végre meghallgathatjuk a hangját. 1-2 jótanács, hogy mire figyeljek? Remélem nem barmolódott össze a hengerfej.
Hát igen,de csak ezt találtam.Volt egy zxr fejidom,de azt mondta a tag nem lehet felrakni,mert levágott róla minden fület.(tudnám akkor minek hirdette?)A két oldalsó "szárnyat" azt hiszem levágom róla,akkor csak egy kis fejidom lesz a plexivel,és talán nem lesz annyira megalázó a típusnak.
Meg van az első 500 méterem a motorral,gurultam egyet a garázstelepen
Ezt a fejidomot szeretném valahogy felrakni,szerintetek nagyon szarul fog kinézni vele?
Olvasom hogy rendszám világitásra a csavar 10e stb.Nekem se volt világitás rajta,és nem is tettszet ami volt.Nézelődtem hogy smint kéne megoldani.Nem kell ezreket költeni.Nézelődtem,és egyik ismerősömnek van egy 100as aeroxa,természetesen 50esnek használja.Volt rajta,és elkezdtem neki pedzegetni hogy vegye le mert 50esen ilyennincs,és kiszurja a rendőr,és ugy megk...ják hogy nem áll lábra.Na ezt el is kunyiztam mivel mondta hogy akkor szedjük le.Nos ez került 0 forintba,és van rajta világitás,és némi hajlitgatás után pipec lett.Az irányjelzőhöz vettem két L alakú sarok valami,szerszámos boltban.78ft/db.A macska szemet pedig a gazdaságos áruházban párszáz forintért autónak az ajtajára való macskaszemet vettem párszáz forintért,és 2 van benne.Rá lehet huzni a rendszám aljára,cak kell 2 kis csavar,mert én az elsőtt elhagytam.Max 1000ft-ot költöttem,és szép is jó is.A rendőr nézte,ez volt a sláger a macska szem.Aszt mondta egyedi,de van igy jó.
okés holnap csinálok róla képet és át küldöm! de nincs még fel rakva rá az első fejidom meg az oldalsó alsó mert rendbe akartam rakatni így le lett szedve! Amit tudni kell róla ,hogy kuplung cserés mert csuszik és lánc szett csere kell rá!ezért irtam ,h kell költeni rá! itt a forumon tudsz is érdeklődni mennyiért mit adnak!:) (kuplung+rugo 20eft
lánc+lánc kerekek 35eft-csillagos ég..)
Fém fékcső,bubi plexi,yoshimura rs-3-as dob ,bontatlan blokk,hangja szép egyenletesen jár.elvileg 44000km van benne de hát messziről jött ember azt mond amit akar...:)
Ennyiért ajándék! és a világ végéig van rá műszaki!2012
pauer-ferenc@freemail.hu a mail címem.
Légyszi küldj képeket a gépről, műszerfalról is, meg az esztétikai hibákról is persze. Meg írj pár sort bitte, az előéletéről, hány km van benne, meg a szokásos "enyém a legjobb vétel" reklámot. Aztán meglátjuk, ahogy a vak embör mondaná!
Köszi!
csavarba épített rendszámtábla világítás, mert a hiánya 10 pénzbe fájt
macskaszem, mert az is 10 pénz volt
ez a két dolog amit a legkevésbé sem szeretnék látni a gépen, de sajna muszáj
undertail
új index
töröm a fejem egy együléses idomon, de akkor ugrik a kapaszkodó amihez általában kötöm a motyót, illetve az asszony is mégjobban morogna, nem mintha túl sokat ülne a kakasülőn mióta levettem a hátsó lábtartókat
meg vadászok még 1 muzzyra mert "elkopott", nekem csak a dob kell, mert rendszer van, arra van rádobva a raptor
a többit még nem tudom, kell a lóvé a műszaki oldalára is mert nem 100%-os sajna
Egy kis segítséget kérnék tőletek. A mai nap folyamán (11.02.12) beszerettem volna indítani a vasat. Lekullogtam a garázsba beraktam az akksit (először pozitív utána negatív pólus), majd kinyomtam a riasztót, utána elfordítottam a kulcsot. A lámpák visszajelzők kigyulladtak és pirítottam egy önindítót. Nahh ekkor jött a nagy baj. Hallottam egy nagy csattanást a biztosíték tábla felől és mire visszanéztem a műszerfal hót fekete lett.
Megnéztem a biztosítékokat egy 10A-st hibásnak találtam ezt cseréltem. Akksi újból be és a szokásos metódus következett. De a kijelzők ugyanúgy sötétek maradtak....
Mi lehet a baj?
A biztosítékokat ellenőriztem, nem láttam szakadást. Az akksi nem fiatal kb. 3 éves, de fel volt töltve. Esetleg kiüthettem a feszültség szabályzót?
Kérlem aki kompetens a dologban írjon. Nagyon fontos lenne.
Előre is köszönöm!