Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ejj, ráadásul gyári!
Szerintem Ákos (is) keresett!
Hy Tom
Te annó kerestél üléstakarót,itt van.

http://auto-motor.vatera.hu/al...
Hát akkor nem tudom mi a helyzet a blokkommal. zx750JE a motorszám,a vázszám meg L-es.
Még a 93-as L-ben is ilyen van, 94-től van a dupla polip.
Csá Jimmy!

nekem is ez tört el az enyémben,és neked bizti belevaló a blokkod a gépbe mert enyémhez tévedésből olyan rugót rendeltek mint ami a tiedbe kell de nem kettőt hanem 1 et,és én úgy raktam össze 1 ilyen rugóval és gond nélkül üzemel.Az árára nem emlékszem...A képen láthatod mi a különbség a J-s rugó és a tied között...A J-s be gyárilag 1 van, tiedben 2...

üdv!
Ja, csöppet elszól
Az a szabályzás kemény.
Ha valakinek kevés a 123lóerő
http://youtu.be/uBb4U22mFRQ
ennyi füstje van hidegen 3perc járatás után (amit nem látsz azaz)
Írok mindenképp!
Jó hangja van a gépnek, egészségesnek tűnik a lelke !
Várom 18.-ka után a mailed!
okeeejj
Ha GURO pajtás ráér 26-án, meg Te is, akkor elnézhetünk arra.
Köszönöm előre is! De aztán ha nem sikerül lejjebb tornászni az árat nem biztos, hogy kawa tulaj leszek
köszönöm
SPRING-LEAF 39130-1071 ez a neve hivatalosan és a cikkszáma.
Elvileg laprugó szó szerint fordítva, de ez alapján megtalálják.
A szerkezetben szerencsére semmi meg a tárcsában sem.A lamellák meg szimplán elkoptak,meg kicsit megkarcolta a letört darab.
Feszítőrugók? Ez a neve?Mert nem tudom hogyan rendeljem.Mondtak vmi csillagrugót is,az mi akkor?
Értem, ezek ilyen feszítőrugók, ez nem nagy tétel. A kinyomótárcsába szorult bele? De mi az ami sérült még a szerkezetben? Vagy csak a rugók?
Hát ezek a cuccok jók az enyémben.Lamellákat rugókat kell cserélnem.A képemen látszik mi tört le (asszem csillagrugó a neve) róla.Ebből kettőt van,egymáson,tehét 6 ilyen pöcök,abból 3 tört le.Na ilyen is kell még.A Te képeden a nem berajzolt bal felül lévő (nem tudom a nevét)) izébe szorult meg,szerencsére,így nem jutott tovább.Jól fogalmaztam,mi?! Remélem érted
Bocs ezt akartam...
Egész pontosan itt vannak elkapalapálva a szegecsek fejei, hogy ne lötyögjön az acéltárcsa az alu agyban.
Egyébként mi törött le?
Szerintem ugyanaz, már a J-s ZXR-ben is ugyanez a antihopping volt. A nyíllal jelölt alkatrészek 3 szegecse miatt lett cserélve az enyém, ugyanis a szegecsek oválisra koptatták a az alu furatokat. Igazából működik az is, mert el vannak zömítve a szegecsek, illetve át lehetne elvileg szegecseltetni, de ezzel nem foglalkoztam.
Ja és a karbiban hurcoltam egy bogarat is egyben volt még,de hogyan került oda? ezek szerint ezért dadogott és volt 3hengeres hangja
Szia!
Elküldtem!