Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Jó lehet az enyémbe a 7R cucca is?Akkor csinálok mindenesetre fényképet,aztán meglátjuk! Használható még a tiéd?
Hi,

nekem legközelebb a 26.a szombat jó csak, mert minden napom fullos , de ha addig ráér a dolog, és nem jön közbe semmi, akkor miért is ne
Szoktunk arra motorozni.
a büntetés volt 10e
csavarba épített világítás 7,50 euro
macskaszem ingyen a kerékpár boltos haveromtól, csak azt kell eldönteni melyiket rakjam fel
a komplett tartót meg lehajtom 1 db alulemezből
azért köszönöm a tippet és ha lefotóznád nekem kicsivel jobban, hátha módosítok a tervemen azért hálás lennék
csak nem a mátrába mászkálsz, hogy te is ilyeneket építgetsz?
schzxr! Ja-ja ahogy látom Bird volt előtted a lámpánál az őrsön
Annyira azért nem sz@r az élet Jimmy
De még az utánfutó is zöld? Na neeeeee
Hát igen az még mindíg jobb ha a burkolat kuka mint, hogy a motorja legyen az. De mondom másodjára semmi gond nem volt vette a túrát is ahogy kell legalábbis hidegen amennyire mertem húzni. Bár 5.ben 2ezren gázra nem sok történt
*Pilisszentiván
Piliszszentiván
http://www.youtube.com/watch?v...
a csupasz :D de legalább nem köhög!
Hallod, nem megyünk el egy kis hetes mustrára?
Hol van ez pontosan?
Én is eltántorodtam kicsit, de amikor másodszorra mentünk pöcc indult semmi korom csak szürke füst igaz az sem a legjobb de betudtam a hideg motornak. Említettem neki ezt a karbis ügyet azt mondta ha megyünk akkor vigyek szakit nyugodtan szétszedhetjük és ha kell ad egy másik karbi sort is. Erről jut eszembe mivel nekem nem sok hasonlítási alapom van hogy milyen teljesítményűnek kell lennie nem tudnál eljönni velem vagy más valaki aki ráér és ért is a dolgokhoz? Budapesttől 26km-re van.
Az!
Egyedül az al-kuplungagyat nem tudnám odaadni,mert emiatt cseréltem én is a szerkezetet, mert a szegecseket zömíteni kellett, mert ov
lisra kopott az aluban a furat.
Fényképezd le a kuplung mely része kell, én most cseréltem le az egészet, lehet van olyan része, amit bele tudsz építeni.
Nem valami bizalomgerjesztő a lángcsóva, meg a korom. Valamitől elsokall, illetve szerintem hang alapján nem ment egy de lehet 2 henger.
Szia!

Küld át a kawasaki @ steelhorsemotor .hu ra mire vagy kiváncsi. Vázszám kell! ha gyáriban valami kell arra figyelj hétfö délig tudok rendelni a kawánál a héten!
Kellene pár cucc sajnos a mocihoz
Vezérműlánc,és kuplung összes kopó cucca.A kuplungban van vmi tüskés bizbasz,ami letört és elkezdett "rendet" tenni a kuplungban.szerencsére nem jutott tovább a blokkba
Valakinek ötlete az alkatrészekre? Lehető legjobb áron!
93as zxr750JE a blokk
Kawazsolti?
Sziasztok!
Újra itthon. Elég vegyes érzelmekkel, megérkeztünk, garázsba be motor indít pöccre indul kis gáz leáll, megint indít kis gáz megint leáll ezután bekapcsoltam a kamerát a több ott folytatódik. Első gázhúzásoknál elég sötét füst jött ki a kipufogóból de csak minimális mennyiségű. kis járatás után gondolt egyet aztán offolta magát a vas, onnantól se kép se hang eladó azt mondta, hogy átviszi s szerelőhöz mert mikor megjött minden jó volt. Kis tanakodás után fájó szívvel otthagytuk a motort. Hazafele beugrottunk az Auchanba vásárolni, pár perc múlva csörög a telefon, jár a motor csak a benzincsap ne volt kinyitva és ha akarunk menjünk vissza meghallgatni a hangját. Vásárlás után vissza motor pöcre indult vette a túrát(bár volt egy kis füst még mindíg de már világos színű) Jöhet a próbakör, ahol minden klappolt az első fék kicsit bent fogott. Gáz megindult bár sok összehasonlítási alapom nem sok van mert a 125-ös szöcskéhez képest elég szépen haladt. Sajnos a karbiban levő pillangó szelep vizsgálatára nem került sor lévén, hogy az eladó mondta vasárnak nem fog meg szerszámot, de ha akarjuk ad szerszámokat és mi szétszedhetjük megnézni... Ezek után a piszkos anyagiakra tértünk és odáig jutottunk, hogy 480 alá nem megy az eladó
De abban benne van a magyar papír is. Szerintetek? [L=http://www.youtube.com/watch?v...]--ITT A VIDEÓ
Óóóó,szar az élet,mi?
Bird?
Már szerelőnél van a ninja. Remélem nem talál semmit és elég a szokásos tavaszi beállítás!Ha sikerül találni végre megfelelő méretű lesz a fúvóka a karbiban,mer csak 140es van benne.Ha kész akkor pedig leméretem fékpadon és kiderül mennyi az annyi
Szia Tom!

Köszi a gyors választ. Megnéztem a biztosítékot de semmi baja. Nem láttam szakadást benne. Nem ég semmi a műszerfalon és az indexek se mikor kinyomom a riasztót valamint önindítózni se tudok.
Minden kapcsolódó elemet befújtam most kontakt spray-jel. Még nem indítottam be, majd holnap próbálkozok még.

Ha van még valami ötleted várom. Előre is köszönöm válaszod!
Az a gond, ha egy 10A-s biztosítékot cseréltél az nem feltétlen a ludas. Megnézted a főbiztosítékot is, ami 30A-s? Akkor nincs visszajelző, ha az kiment. Indítórelé mellett van egy pirosz kis doboz, amibe az akksi pozitívja megy. Egy gumiporvédős stekkert kell levenni, és alatta van a biztosíték. Másodszor pedig csiszolgasd meg az akksi pólusait...