2/A-t ismerem, teherrel jártam arra, mátra környékén meg Pásztóig mentem, onnan Gyöngyös felé, úgy nagyon nem voltam még fent. Pedig mióta tervezzük...
Ott egyébként szerintem állagmegóvásból szórtak ki sódert, vagy mi, hogy majd az autók belegyalogolják a kavicsot a szurokba, csak kitáblázni felejtették el...nekem mákom volt, mert ha én megyek elöl, akkor én brékelek.
Hát nem versenypálya,ki is van irva füred után.2évwe előttem tette el a gyerek a 600 zzr-t.Nem engedett el,versenezni akart agyerek.Nagyon nem erőltettem,mert kevés volt neki az ut,én meg nem szurtam be mellette,szépen mentem utánna.Na van pár kutya kanyar,ami az idegen embert meglepi.Szóval én már fékeztem,de a gyereknek még nem éget a féklámpa.Na beis nézet a buszmegáló mellé.Segittetem neki kihuzni a motort,gyereknek pár karcolás,mocin spojler kipu pár apróság.Érdemes menni egyet,hogy milyen az ut,kavics olaj,ilyesmi.Vagy menjetek a naszályringre(2-es főutVáctól felfelé).Nem rossz,csak elég nagytempós,hosszu nyujtott kanyarok.Csak sok a rendőr,meg a kereszt az utszélén.Mondjuk ez gyülik a mátrában is:(
Jah Még nem mondtam le az RR projectről, de az angol ZXR750RR tulaja nem vállaszolt egyik emailemre sem. Ez mondjuk elég fura ha valamit el akarok adni Így hát berágtam és mivel nem akarok lemaradni a találkozóról, vagy inkább nem akarom kifújni az orrotokat a 12-essel , veszek egy szép 7R-t
Egy legendát nem lehet kiutálni Anno 2000-ben vettem egyet vadi újan és az atom jó érzés volt, mikor az első km-eket gyűrtem le a régi álmaimban szereplő ZX7R-el. De aztán gyorsan megjött a postás és hozta Mr Muzzy csomagját, amiben aztán sok-sok kis csecse-becse lapult. A pacik meg csak úgy itták a finom kis nedűt a tankból. Mind a 144-en
Ja-ja. Muszály vennem valami folytott vasat, mert nálam a garázsban semmi nem széria Találtam egy szép állapotú motort és az eladó is korrekt, így ma lemegyek lepapirozni a dolgokat.
Becstol eszaknyugatra van egy kellemes dombsag, olyan fasza kis nyujtott kanyarokkal, falvak meg elviselheto tavolsagban. De ossze lehet szedni szerpentint is a Wiener wald-ban. Guglin nezd meg azt a kornyeket.
Cső!
Egy rövid osztrák útban benne vagyok én is Nem feltétlenül kell száguldozni,elég élmény a jó út is
Csak állítólag nem kedvelik az "átalakított" nem eu szabvány motorokat. Lehet a muzzy kiverné a biztosítékot
Gyerekek! Becsig kell elmenni, onnan barmerre mesz hibatlan kanyargos utak vannak. Nincs soder, nincs katyu. Rendorok azert vannak, de lakott teruleten belul inkabb. Nincs annal lehangolobb, amikor van egy 5km-es jo szakasz, es utana egybol egy katyus hosszabb.
Én Bajna és Héreg között dobtam el a 400-as XJR-em egy kanyarban, tiszta sóder volt az út, párommal csak azért úsztuk meg élve, mert nem mentem gyorsan, mondjuk a bal combom azóta vas merevítéssel rója a köröket ! Múlthéten voltam arra kocsival, nagyon rossz az út, némelyik kanyarban akkora kátyuk vannak hogy a kőszárhegyi motocrossz pálya sima út hozzá képest !
és végre mindenki megérezte a tavasz illatát
Petike, Petike beíratlak 2. osztályba, hogy ne csak olvasni tudj, hanem írni is
Tomika, abban azért igaza van Petinek, hogy ha neked már csak egy RC30-astól áll fel, akkor itt a vég ja, és Bird barátunk is hamarosan elhozza a vasat, csak hogy tudjon velünk talira jönni és ne lógjon ki a sorból a nagy vasaival
Ez a probléma nekem olyan 50 papiromba fájt. 30-as volt a sor, vennem kellett hozzá másik tálcát, meg vettem egy másik jó állapotú ram air házat, mert a régi el volt deformálódva a hőtől.+ a hangolás.
Ez a baj, hogy minden kanyar tele van zúzalékkal, én meg nem egyenesen szeretek menni, hanem színuszosan... Bozsó barátom pár éve tarján és héreg között így takarózott be az orrom előtt én meg majdnem átszántottam rajta, mert tele volt az út vastagon kővel.
Próbálkoztak már sokmindennel. Mivel a tengely a keverőtérben van, kenni nem nagyon lehet, mert a benzin kimossa, ebből kifolyólag csapágyazni sem nagyopn érdemes. Teflonpersellyel próbálkoztak, az megszüntette a falschot, de ragadt tőle a gáz. Felheggeszteni, megfúrni, perselyezni is próbálkoztak. Az a másik gond, hogy a tolattyú is és a vezetője is kopik, ezek javítása pedig többe kerülne, mint egy másikat beszerezni. Persze a másik az bonottat jelent, amiből meg ugye találj olyat, ami jó. Mi találtunk egy fiatalon rommá törött ZZR-ből kimentettet. Van egy két arc, aki tisztában van ezzel a problémával és az ép karbikat teszik félre bizonyos szerelőknek. De a legtöbbnek fingja nincs erről a hibáról.
Ez minden állandó nyomású karburátor általános gondja, ami már lefutotta a km-e javát.
csak a képekről ne feledkezz meg, ha már egyszer mész papírozni
Egy rövid osztrák útban benne vagyok én is Nem feltétlenül kell száguldozni,elég élmény a jó út is
Csak állítólag nem kedvelik az "átalakított" nem eu szabvány motorokat. Lehet a muzzy kiverné a biztosítékot
Petike, Petike beíratlak 2. osztályba, hogy ne csak olvasni tudj, hanem írni is
Tomika, abban azért igaza van Petinek, hogy ha neked már csak egy RC30-astól áll fel, akkor itt a vég ja, és Bird barátunk is hamarosan elhozza a vasat, csak hogy tudjon velünk talira jönni és ne lógjon ki a sorból a nagy vasaival
Ez minden állandó nyomású karburátor általános gondja, ami már lefutotta a km-e javát.