Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

óó jee sorry azt hittem arrol van szó
Ez csak a 7R-nél működik, ZXR750-nél nem...
A lényeg a radiális brembo főfékhenger. A vezetékek, a nyomáskapcsolós féklámpakapcsoló vezetékei, mivel a főfékhengeren nincs kapocsoló. A gyorskötöző nem a fékcsövön van, hanem az összekötőcsövön, ami a kiegyenlítőtartállyal van összeköttetésben. Itt nincs nyomás, úgyhogy ha nincs rajta a kötöző, az sem gond, de ez csak egy ideiglenes megoldás volt, ha megnézed benzincsővel volt összekötve. Azóta kapott gyári csövet és bilincseket.
ha beteszed sebességbe ,letámasztva oldal szetenderre és úgy inditózol akkor is telinyomja a karbikat és nem kell széthúzgálni a csatit
Nem vagyok még ismeretes ennél a típusnál, mit kellene látnom? Az a vezeték pár hova megy?
Azt észrevettem hogy a kábelkötegelős megoldást alkalmaztál hogy felrögzítsd a fékcsövet a főfékhengerhez véleményem szerint nem a legbiztonságosabb Még egy észrevétel, a hátsó főfékhenger ugyan az mint az én DTmen
Legutóbb ilyen változtatást eszközöltem a fékrendszerben, amiből a tárcsa azóta nincs meg, folytatódik a kísérletezés, de a Brembo főfékhenger bevált...
A fékrendszeren nem látok semmit extrát. A főfékhenger mintha nem gyári lenne, de ez széria fék, a munkahengerek is szériák. Csodát nem kell tőlük várni.
Féket édesapám ellenőrizte ő mégis csak több nagymotort vezetett mint én középtájon fogott eladó egyból mondta hogy ez valami versenyfék mert amikor behúzzuk nem beharap hanem finom adagolható vagy mi... a tárcsát megnéztem nem volt válla ergó nem kopott sokat vagy már cserélték.
3at megér így látatlanban. Fékeket nézted? Nyomáspont oké? Tárcsavastagságot érdemes mérni. Nekem 80ekm futás után fogyott le 4.5mm-esre a gyári tárcsa.
Köszi szépen előbb is írhattad volna mert akkor már megnéztem volna akkor legközelebb ha megyek akkor ezt is megnézem bár nemhiszem hogy szétszedi a kedvemért mondjuk nem sok csavar fogja a tankot(4db) ha jól emlékszem.
Én azt javaslom nézz át minden csatlakozót, minden biztosítékot, még az akksisarut is vedd le, csiszold meg, fújd le kontakt sprével. Engem nem egyszer tréfált már meg az elektronika és főleg kontakt hiba miatt. Legutóbb azt játszotta, hogy egyik pillanatban még ment, következő pillanatban meg indítanám és semmi. Önindító tekert, benzinszaga volt, szóval anyagot kapott, de nem lobbant be. Megnéztük a biztosítékokat, egyik sem volt hibás. Kicsit megbasztattuk a lábait az összesnek, utána pöccre beindult. Hiába, nem mai gépek, ilyen megesik.
Nekem is sz@r volt az a kapcsoló.A szerelőm hívta fel a figyelmet,hogy cseréljem ki,mert nem összeg viszont nagyon hasznos.(neki épp nem volt)Bontott kapcsoló 1-2e HuF körül van,a spoiler azért ettől drágább.....
3-4mm ferodol az elég. Az új betéten sem sokkal van több 4-nél. Nekem egy átlag betét 9ekm alatt szokott elfogyni, mondjuk ezek nem gyáriak. Most gyárit vettem, állítólag az többet bír. Bár nekem van benne néhány pálya is.
Ha már ennyire szét van kapva a gép, én a helyedben benéznék a karbi torkába. Húzd fel a tolattyút és nézd meg nincs a pillangószelepek tengelyénél koromnyíl befelé. Valakivel huzasd koppra a gázkart, mert elvileg a belső felén látszódik a nyíl, a szelepek felőli oldalán. Ha találsz ilyen koromnyilakat a pillangón, akkor valószínűleg kopott a sor. Meg is tudod mozgatni a pillangókat, azoknak nem szabad lötyögni, ha lötyög, akkor ki van kopva, javítani nem nagyon lehet. Minden öreg karbis motor betegsége, jó karbit meg nehéz találni. Enyémmel is ez volt, nem kevés energia és pénz árán tudtunk ráfaragni egy ZZR1100 karbit, ami még egyben van. Egyébként 97-es a gép, ez a raktározási duma baromság. Japánok nem raktároznak 3 évnyi anyagot...
First in first out? Ja, meg just in time...
CSő
Beleszólok én is .
Szerintem annyit adhatsz érte mert ez egy kuriózum motor.
Remélhetőleg itt más is úgy gondolja
Lehte, hogy igazad van csak nekem az a jelenség volt amit leírtam, íves módszerrel megjavítottam(kiszedtem és jó nagy ívben eldobtam) és azóta jó
Ha ne adj Isten kiderül, hogy 97-es a vas akkor mennyi az a reális ár amennyiért el lehet hozni? Én olyan 300.000 körül gondoltam.
Még annyi hogy ha a fékpofákon olyan 3-4 mm ferodol van és ha nem pályázom(most még ) akkor mennyi ideig elég?
csak a 7-esnél ez egyszerű, mert megoldották ezt a gondot a leírtakkal
Az AC csatit széthúzom és oda adom a fix áramot,gyújtás és minden nélkül.Mikor tele van a karbisor akkor csati össze,gyújtás rá,szivató,indítás.Idáig bevált.(Ja,és mindig behúzott kuplunggal indítok)
Nem akarok okoskodni és nem szeretnék senkit megbántani.Honnan veszik az emberek azt a hülyeséget,hogy sztenderen nem lehet beindítani? Az a kapcsoló azért van,hogy a sztender ha kint marad ne tudj elindulni.Beakad vmibe aztán jó esetben csak a spoilert kell cserélni-javítani....Szeretném hangsúlyozni,hogy nem akarok megbántani senkit és nem akarok kioktató lenni,csak nem az első alkalommal hallok-olvasok ilyesmit....
7-esnél működik, ZXR-nél nem tudom, nehogy kiugorjon alattad
Ezt majd kipróbálom...Én egy madzaggal adok fix áramot az AC-nak,telenyomja a karbikat és utána simán indul.
Ha nem sufni-tuning műhelyben csinálják meg hanem rendes gépműhelyben akkor nem lehet baj később.Akkor szokott a gyertyatörés előfordulni,ha vki nem ésszel hanem izommal húzza meg a gyertyát és sokáig nem nyúlnak hozzá.(mondjuk nem cserélik,mert "jó az még,megy a motor")Azután vki rossz szerszámmal,türelmetlenül kezdi szerelni és kész is a baj....
ez tuti nem 2000-es, hanem 97-98 as
amit a kolléga beírt a vázszámokkal, az helytálló, könnyen megállapíthatod, hogy mennyi az annyi
az enyém 99-es, de csak pár alkatrész 98-as rajta, de ezeket már a fekete vázba tették bele és a vázszám is ezt mutatja, szal az hogy 97-es alkatrész legyen egy 2000-es motorban a ellent mond a japók által bevezetett FIFO elvnek is és a nagy raktárkészlet sem éppen árcsökkentő hatású
Értem csak egy elmélet volt hátha
Akkor valószínű én láttam rosszul és akkor 97 van a felnin.
De ezek ellenére lehet h a gépsárkány 2000? Azután az elmélet után amit már leírtam amit az eladó mondott, hogy mivel ezek tömeggyártásban készülnek nem gyártanak minden évben újat hanem lehet hogy egy 2000 ben összerakott motorba egy 97ben legyártott felnit karbit raknak? Egyébként a vason pirelli diablo corsa gumik vannak. Igaz kicsit kopottasak...