kapcsoló van rajtuk, de nem érdemes kiiktatni!
csak akkor tilt le, ha elkezded kiengedni a kuplungot sebességben miközben a kitámasztó ki van támasztva
Ezeken a motorokon nincs olyan mint pl az enyémen s volt, hogy a stenderen van egy érzékelő és nem lehet beindítani amíg kint van a stender? Lehet hogy az elromlott énis azért dobtam ki mert egyszer egy egész napot szoptam mert az a "kapcsoló" nem oldott mikor visszament a stender
a vizes benya soha nem jó, a szikra meg tényleg nem fagyhat meg ha sokat állt a gép, a benya kipárolog, ilyen kor kell alkalmazni a 7-es találmányát, 1-esbe be, gyújtás, kuplung nélkül indítózni és ilyenkor az AC telenyomja a rendszert és utána szivatóval az első fordulatra indul , persze ha van szikra
Ha Iidiumos gyertya volt benne akkor azt nem nehéz beletörni! Már én is jártam igy ZZR 1100-al! Ja a ZX-9 R forumban is sikerült valakinek beletörni! Ha nem megfelelő nyomatékkal (csak úgy érzésre )húzzák meg akkor kiszedésnél eltörhet!
Az biztos hogy a hátsó felni gyári! Mert 6"-os! hogy miért 91-es az X-aktás mert az akkori Kawákban 5,5"-volt! A Zx-7 -es kapott először 6"-ost!'96-ban! Mint a GSX-R 750-SRAD-ok!
kilencfan-nak igaza van felni ügyben és az egyik képeden olvashatóan és egyértelműen látszik is , hogy 97
a tükrök ugyan nem gyáriak, de elég sok sportmotoros használ ilyen fajtát , amúgy meg nem kell azokat nézegetni
ezzel a gyertya beletöréssel vigyáznék, mielőtt összerakják nézd meg a javítást, mert ha kókányolják, akkor a köv gyertyacserédnél leteszed a hajad az tuti
Persze,én is valami ilyenre gondolok,csak nem találom.Mi más történhetne vele 2 óra alatt szállítás közben.minden(trafók,elektronika) nem mehet tönkre egyszerre egy kis rázkódás miatt
Akkor lehet rosszul láttam
Ezek szerint nagy valószínűséggel 97-es a motor? Majd ha visszahív az eladó miután megcsináltatta a szerelővel akkor elmegyünk meghallgatjuk a hangját és kipróbáljuk hogy menet közben hogy viselkedik. Akkor majd megnézem a gyári fékcsöveket is tüzetesebben hogy hanyas évj. Egyébként egy szokványos hogy valaki beletör egy gyertyát a hengerfejbe? Mert én elég sűrűn szerelem a motoromat és kocsikban is cseréltem már párszor gyertyát de én még sosem szakítottam bele.
Sziasztok!
Az én történetem a következő.Régóta vágytam egy olyan motorra amivel full amatőr szinten el tudnék menni pályázni.A múlt hét pénteken megláttam a hirdetést:zx7r olcsón eladó,pályázott,idomok nélkül.Kocsiba be,elmentünk megnézni.Jobb mint képzeltem a kép alapján,na gondoltam ez jó lesz nekem bénázgatni.Indítás,motor ketyereg,még egy 30-40 méteres kis utcában gurultam is vele egyet oda vissza.Megegyezünk,leelőlegezem,én örülök,minden fasza.Két nap múlva megyünk érte,tulaj kitolja a garázsból,mondom Neki,mindkettőnk megnyugtatása érdekében röffentsük be.Szivató kihúz,indítózik,pöccre indul,szuper.Utánfutóra fel,két óra az út haza.Letoljuk,indítózunk,semmi.Garázs előtt félhomályban tank le,gyertyák ki,biztos túlszivattuk,vagy ilyesmi.Nézzük meg azért van-e szikra?Na az egy deka se .Mivel pályás motor,nincsenek kapcsolók-csak egy főkapcsoló,meg egy indítógomb-,de a fölös vezetékeket nem húzták ki,csak el vannak vágva,össze-vissza szigszalagozva,és egyelőre fogalmam sincs mi lehet a bibi.Mi a sz@r történhetett vele hazáig,cirka két óra alatt,és még csak eső sem esett,hogy beázott volna valami,vagy hasonló.Ötlet,mit nézzek meg,hol keressem az áramot?Tudom így látatlanba hülye kérdés,inkább csak kikívánkozott belőlem a történet.
Ma voltunk megnézni a motort. Vegyes érzések fogtak el, az eladó jól szituáltan néz ki, korrektnek tűnik. Külföldről folyamatosan hoz be motorokat. A motor fűtött garázsban áll 5 másik társaságában amik ugyan csak eladóak. A legrosszabb hír amivel fogadott az eladó, hogy nem indul a motor. Elmondása szerint be akarta indítani a motort mert 3 hónapja állt egyhelyben, de beletörte a gyertyát az egyik hengerfejbe azt mondta hogy elfogja vinni szerelőhöz hogy megcsinálják. Megis mutatta a gyertyát és tényleg ott volt a menet része a hengerfejben, szóval indítani nem tudtuk... Öröm az ürömben, hogy a tank le volt szedve úgy hogy a motort szemügyre tudtuk venni és megtudtam nézni a karbi oldalán az évjáratot 97 volt ráírva. A felnit is megnéztem a hátsó keréken találtam évjáratot 91 es. Erre rákérdeztem és azt mondta, hogy mivel ezek az alkatrészek tömeggyártásban vannak ezért nem gyártanak minden motorhoz új alkatrészt, lehet benne valami Összességében a motor egybe volt a fényezés is szép, a fékcsövek le vannak cserélve fém fékcsőre arrow sportdob van rajta és sztem az első fejidom üvegszálas bár az oldalidom belsejét megtapogatva ugyan úgy éreztem az üvegszál anyagát. A koptató csavar kicsit le volt kopva és a gumin is láthatóak a pályázás nyomok, erre rákérdeztem és azt mondta hogy volt pályán használva nem tagadta(állítólag az olasz ismerőse aki ducatti motorokkal foglalkozik az csinálta magának) Készítettem pár képet is. Az még pozitívum volt számomra, hogy a gyári fékcső gyári hátsó idomok és hátsó lábtartó, kipufogó és még valami el van téve egy dobozban amit meg is mutatott. Sajnos az évjáratot a fékcsövön nem néztem meg. A lánc lánckerék elég jó állapotú és a féktárcsáknak sincs nagy válluk bár a fékbetétek nem vastagabbak mint 4-5mm ez még emnnyire használható? Ja és még tükröket is rakott a motorra igaz nem gyári de legalább van rajta Mellékelek pár képet is.
1. kép karbin évj.
2. kép hátsó felni küllőjén évj.
3-4. kép fejidom hátulja
5. kép első felnin asszem évj. vagy valami
a többi egyértelmű
csak akkor tilt le, ha elkezded kiengedni a kuplungot sebességben miközben a kitámasztó ki van támasztva