A Mátrában a 24-es ut állapota,mátrafüred háza között elég jó.Viszont az északi elég szar,tavaly csinálták,felmarták a fél sávot,semmi tábla,északa meg kocsival mentem,nem sietősbe,ez volt a szerencsém.Eger után jó a bükk,tavaly csinálták,és jó az aszfalt,csak a széleit kavicsal teritették,és aszt bizony felhordják,és a kanyarokban vigyázni kell.A galyai rész a legroszab szerintem,régen még 125ösökel jártunk,mert nem nagy tempós,de rég voltam.A déli oldalon már voltam motorral jan 16.án felmerészkedtünk,az ut nem nagyon romlott a tavalyihoz képest.Ha erre jártok szóljatok okvetlen.Mátraháza parkoló,falépcső.Ott megtaláltok,ha épp nem megyek egyet.
Szia!
És egy ilyen probléma orvosolása kb mennyi pézbe fáj a szegényembörnek ? A karbiházat nem lehet megperselyezni, muszáj cserélni?
Bocsi, hogy ilyen sunyin beleugatok a párbeszédetekbe, csak közben én is figyelgetem a 7-es ninjákat a neten, meg tárgyalgatok az eladókkal, és közben gyűjtőm az infót !
Mondjuk igaz ami igaz a nagy motorokról nem sok fogalmam van hogy melyik a tartósabb melyik a szervízigényesebb stb...stb... Tudom hogy mindenki a saját lovát dícséri gsxr forumban meg istenítik a azt a típust. Nekem 4 szempont volt: jól nézzen ki, fiatal legyen, jó áron és legyen teljesítmény hogy ne keljen 2 hét után kitépni a gázkart a helyéről hogy menjen már
Nem tudtam kihagyni! Látom jól beindult itt az élet, alig győztem visszaolvasni, nehogy lemaradjak valamiről. Jut eszembe, voltam mostanában Mátrában kocsival, Gyöngyös-Eger vonalon, siralmas állapotok vannak! Remélem tavaszra-nyárra javul a helyzet, különben csak enduroval lesz járható a környék.
Ma kicsit unatkoztam,ezért előkaptam a régi karbisorom.Levettem az alját és az uszónál levő fúvókákat kiszedtem.Az értékek:124 és 40.A mostani soromban nem tudom,milyen értékűek vannak,de érzésem szerint több van a motorban,mint amit produkál...Szerintetek milyen értékek kellenek bele?Ha jön a jobb idő,meg akarom nézni.Most kicsit necces lenne,mert nem fűtött helyen áll és nem szeretném a spoilert törni.
Kell hozzá egy kis elvetemültség, az tény, de szerintem nem csalódsz.
Én is elvetemült hondás voltam pár éve, mert nálunk a "csapatban" az pörögött, az volt a raj, minden más szar volt. Volt pár suzuki, amit szinte lenéztünk, meg kawa is, ami azért nem tetszett senkinek, mert zakatolt. Ma már szabályosan kívánja a fülem a dízelhangot, a villanymotor hondáktól nem áll a cerkám. Mondjuk egy RC30 azért fel tudná állítani
Igazán sokat segítettél, köszi szépen remélem én is kawa tulaj leszek hamarosan mondjuk ez csak febr. 25. vagy azután derül ki mert az eladó Olaszországba utazott
A torokban felhúzod azt a fekete bigyót, amiben van a tű, az a tolattyú. Ilyen buzi szuszogó hangot fog adni, mert membrán van felette. Aztán mivel a hengerfej felőli oldalon van a korom, ezért kell hogy valaki meghúzza a gázkart, mert a gázkar elfordításával fordul el a pillangótengely, a pillangóval együtt. A belső oldalon kell látnod azokat a kis fekete nyilakat, amik a képen is látszanak. Ne vastag koromra gondolj, hanem elszíneződésre az aranyszínű pillangón. Ennek az oka, hogy idővel kikopik a karbiház öntvénye, amiben forog a pillangótengely, a sok gázhúzástól, és mivel kikopik, ott falschlevegő kerül a blokkba. Mivel falschot szív, felhígul a benzinlevegő-keverék, ezért el szoktátk sokalltatni a karbit, ami magasabb fogyasztáshoz, kormoláshoz vezet, vagy esetleg alsó tartományban gyengeséget okoz a sok benzintől. Fent nem érzed, ha elforgatod. Most ezzel nem akarlak eltántorítani a vásárlástól, sanszos hogy egy 97-es motoron ilyennel fogsz találkozni. Az én 98-asom amikor hozzám került, 50ekm-el, már ilyen volt. Nyáron oldódott meg a probléma, ami számomra kurva idegesítő volt, mivel mindengy hogy mentem, 7.5-9l volt a fogyasztása, és alul 4e alatt fulladt a sok benziontől, plusz kurvabüdös volt. Most egy 40-es torkú Keihin CVKD karbi van rajta, /gyári 38-as/ és 140es utazónál 5.2l-t evett és kicsit jobban megy Még ha agyalom sem megy 6.5-7l fölé. Hringre mentünk föl lábon, plusz a pálya, úgy volt 7.5 a fogyasztás. Azért egy ringezéskor meg szokott enni 10-11-et
Bocs hogy ilyen értetlennek tűnök csak biztosra akarok menni mert idáig csak 2 ütemű motorokat szereltem. Akkor ha jól értem leveszem a légszűrőházat a szívó toroknál benyúlok a pillangó szelephez nyitott tolattyúnál és ha elfordítom ott láthatok korom lerakódást a pillangó szelepeken ha már kopott a tengely?
Köszönöm,nagyon rendes vagy.Van még egy ügyes barátom,aki azt mondta szerinte ki tudja mérni,de ha nem megy neki akkor visszatérnék a kérdésre.Nagyon leköteleznél.Ha tényleg a szállítás alatt romlott el,és újat kell vennem,hát így jártam.De nem akarom azt se,hogy veszek egyet,berakom aztán semmi,mert még sem az volt a baja.100%-ig meg csak úgy lehet kideríteni,ha rá van dugva egy olyanra ami a sajátjával megy.
És egy ilyen probléma orvosolása kb mennyi pézbe fáj a szegényembörnek ? A karbiházat nem lehet megperselyezni, muszáj cserélni?
Bocsi, hogy ilyen sunyin beleugatok a párbeszédetekbe, csak közben én is figyelgetem a 7-es ninjákat a neten, meg tárgyalgatok az eladókkal, és közben gyűjtőm az infót !
Én is elvetemült hondás voltam pár éve, mert nálunk a "csapatban" az pörögött, az volt a raj, minden más szar volt. Volt pár suzuki, amit szinte lenéztünk, meg kawa is, ami azért nem tetszett senkinek, mert zakatolt. Ma már szabályosan kívánja a fülem a dízelhangot, a villanymotor hondáktól nem áll a cerkám. Mondjuk egy RC30 azért fel tudná állítani