Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a tihanyi találka is közös megegyezés volt. Nekem igazából mindegy hol találkozunk én relatív bármerre el tudok menni, nyilván aki az ország nyugati részén van, az már kevésbé és fordítva.
jaj de irigyellek benneteket.Az a baj hogy a 7-esek zöme a dunán túlra koncentrálódik.Az nekem elég messze van.De ha minden jól megy a családdal megyünk 1-2 hétre nyaralni a balatonhoz.Ha el tudom vinni a motort is akkor jó lenne találkozni.Sajnos szállítanom kell a motort mert a gyereket nem tudom hova tenni.Apropó nyaralás. Olcsó de korrekt szállást valaki?
Ha már ilyen szépen összejöttünk, ki lát rá esélyt, hogy idén is összehozzunk egy ilyen szép csoportképet?
Az enyém 98-as P3, alváz és blokk szerint is stimmel.
Töltsd fel, mert az lenne abnormális, ha 11.7-el magától indulna
Az az indítórelé, az tök gyári. Ha kevés a fesz, nem húz be, csak csetteg. Nekem volt, hogy az akksi pólusai voltak oxidosak. Azt csinálta, hogy gyújtáson volt villany, visszajelzők ok, de ahogy ráadtam az indítót, elment minden. A pólusok megcsiszolása után megjavult.
Nem sokat nyektettük,de át tudta fordítani.Kipróbáltuk a kocsimból kivett gyertyával is,úgy sincs szikra.Feltöltöm,és holnap megpróbálom
Mindenképp töltsd fel, mert még a 12 is kevés. Az az érdekes, hogy ekkora fesznél még teker normálisan. Az hogy nincs rajt a tank, az mindegy, ha nincs szikra. Gyertyát gondolom kivetted, a kép mit mutat?
Évjárat Kód Alvázszám Teljesítmény
1996 (ZX750P) 1 ZX750PPA000001~
1997 (ZX750P) 2 ZX750PPA013001~
1998 (ZX750P) 3 ZX750PPA025001~
1999 (ZX750P) 4 ZX750PPA036001~
2000 (ZX750P) 5 ZX750PPA047001~
2001 (ZX750P) 6 ZX750PPA053001~
2002 (ZX750P) 7 ZX750PPA058001~


ez alapján 96-os
Sziasztok.
2 oldallal előrébb láttam egy táblázatot, S70 hozzászólásában, volna egy érdekes kérdésem.Szerintetek zx750ppa000480 alvázszámmal mikori lehet a gép?most szöget ütött a fejemben a dolog. elvileg 96 os. valószínű jó az évjárat megjelölés csak érdekelne. a 480 az sorszám volna?több mint valószínű nem?
Nekem is nemrég volt hasonló gondom az elektronikával,nem igazán akart indulni a motor.Gondoltunk trafóra,jeladóra, vzérlőre mindenre a világon,itt is kaptam segítséget bőven(köszönet érte)

Gyertyán és a vezetéken volt szikra, viszont amikor be lett rakva se kép se hang.
Gyenge volt az áram, keveset adott az aksi. autóról rábikáztam és abban a pillanatban indult.Mondjuk ezt nagyon sok munka előzte meg.Minden egyes csatlakozás tisztítása, lepróbálása ,törések keresése meg hasonlók.. de most már megy.
nincs rajt gyújtáskapcsoló,csak egy főkapcsoló,meg indítógomb
Tavaly nekem sem volt szikrám,már villanyász kollégák is nézegették semmi sikerrel.Ezután elvittük egy szerelő sráchoz-aki kawa szervizben dolgozik-és kiderült hogy a gyújtás kapcsolóban van egy kis biztosíték nekem ez ment ki ezt cserélte és minden faxa lett.
bár igazad lenne,de egyelőre szikrának nyoma sincs
A bikázást nem úgy gondoltam hogy bikázóval hanem másik akksiról.
na ez is jól felvan huzva.Mi nem méregettünk semmit.Van egy kiss relé az aksinál,nemtudom menyire gyári vagy sem,de nekem azt is cseréltük,mert eléggé oxidos volt,és ilyen helyeken vész el az energia.az enyémmel is ez volt.
*vágtam
Nem tudom, hogy ennek a gyújtáselektronikája mennyire érzékeny de a multimétert és a próbalámpát főleg ha maszek óvatosan használd mert az én motoromon azzal vágta haza 30.000 pénzbe fájt a mutatvány.
bikázást nem ajánlom, na az tönkre tudja tenni az elektronikát
akksit feltölteni , egyesbe be, indítózni, AC felpumpál, majd üresben indítás és már megy is
ha figyelmesen olvastad az előző oldalon az alvázszám listát, akkor láthatod, hogy 96-os a géped ppa00... nem egyenlő ppa0...
ok
A 7R-nél,ha egy kicsit lassabban teker az akksi,akkor már nem indul el...Az enyém legalábbis ilyen volt...Töltsd fel az akksit teljesen,és utána próbáld meg elindítani...
Néztem a számokat az enyém ppa007425,a motor 2000 papir szerint.Akkor ez milyen?
Az volt nagyszám,mikor olyan motort akartak eladni nekem amit már 3éve nem gyártottak,és a kereskedő állitotta hogy jó az évjárat.Mondtam neki hogy a felni a karbi minden egy évjárat,és az 3évvel a forgalmi adata előtt jár,és akkor ezt már nem gyártották,és a gyártás és forgalomba helyezés nem feltétlen kell egyezen,a kocsim is 2007es gyártás,de mivel én csak 2008ban vettem meg igy a forgalomba helyezés 2008.Sokan csalnak ezekkel,de lelehet kérdezni alváz motorszám alapján hogy mikori gyártás,és a blok esetleg váz csere is kibukikk.
Sziasztok!
A nincs szikrához szólnék hozzá.Nos az enyém tavaly márciusban nagyszerviz,majd közli a szerelő,hogy fasza minden,csak kell 2 trafó rövidesen.Ugyanis hidegen teker,de nem indit.Tolásra egyből indul,és ha már járt pár percet indul.Kicsit kétkedve fogadtam ezt a hirt,mivel nem vagyok szerelő,de ha haldoklik a trafó,akkor ki ki kéne hagynia a motornak,ami viszont soha ne volt,egyenletes volt az alapjárat stb.Na uj aksi viszont nem ártana,mert az volt benne amivel vettem,és már volt pár éves.A motorkiálitáson néztem egy yousaba,rem jól irtam aksit 19000 kemény magyar forint.Találtam másik gyártó garanciával,kiállitási kedvezményel 9000ért.Na ezt vettem meg.Beletettük,jó volt egy darabig.Csinált olyat hogy hiába nyomtam a gombot,nem indul.Szétszedtem,kitakaritottam,megcsiszoltam,semmi javulás.Ha összezártam az inditó relét,tekert viszont nem indult.Viszont ha nyomta az inditó gombot,akkor beindult.Szlovákiába kimentünk a tátrába,megálunk,indulnánk,se kép se hang.Az aksit megfőzte.Hazatudtam vele jönni,rámértünk fesszabályzó.Ekkora már a faszom tele volt,hogy egy normálisat nem tudok motorozni.Egyik barátom,felajánlotta hogy vigyem el hozzá és megnézi.Levetkőztette,és nekiállt a kábeleknek.Átnézte mindet,ahol volt pici sérülés kijavitotta.Na azóta pipec a gép,indul mindig,igaz most vagy másfél hónapig nem volt beinditva,akkor tolni kellet,nem volt szivem nyirni az aksit.Amiből csak megvettem a legjobbat,de gagyi cucokat nem érdemes venni ezt tapasztalom.A kormánynál kitud dörzsölödni a kábel,a motornál éri a meleg rendesen.Időigényes meló rajta,de megéri.
szerintem tölts az akksin vagy bikázz rá mert nekem is előfordult hogy a gyenge akksi indított de szikrát már nem tudott csinálni.Egy kevés töltés után pöccre indult.Egy próbát meg ér
Megtörtént.Egy cimborámmal végigméregettünk mindent-ő kicsit jobban vágja a témát- de nem jutottunk semmire.Elmegy a delej az elektronikáig,a trafonál is van a jeladónál is mérhető feszültség,még sincs szikra.Teker az akksi,bár csak 11,7 volt volt benne,szerintem nem ez a hiba,vagy ennyire érzékeny a minimum 12 voltra az elektronika?Felhívtunk egy "gurut" azt mondta az elektronika a testet szaggatva adja a jelet,de olyan sűrűn,hogy próbalámpával nem mérhető.Remélem nem írtam nagy baromságot?Van valakinek valami ötlete hogy lehetne meggyőződni arról,hogy nem az elektronika romlott el?Bár furcsa lenne,hogy szállítás alatt,remélem inkább tényleg valami érintkezés lesz,csak nem találjuk.Most nincs rajt a tank,remélem valami ezzel vagy üzemanyagnyomással kapcsolatos trükk nincs benne?