szia, adatlapomon fent van, forumokba nem szoktam beirni, mert mar a 120. afrikai tobbmillios bankszamlarol kapom az ertesitest, amit pont velem akarnak megosztani...
Üdv. dnor .Szuper. írj légyszives egy e mail címet,-hogy megbeszéljük a részleteket,,,valószínű kéne.
Láttam tavalyi zx kupakiírást, egy valamit nem tudtam kideríteni, hogy a motornak rendszámosnak kell e lennie?(remélem nem)
Még "kezdő vagyok"és néhány dolgot nem vágok.Biztosan lesz még pár kérdésem.... De a motor már készül.
Én cserélnék szimmeringet is, főleg ha nem ismered az előéletét. Csak gyárit vennék, 3eft körül van darabja. Szelepfedéltömítést nem kell cserélni, max ha könnyezik. Hengerfejtömítést kell cserélni, ha leakasztod a fejet. De gondolom csak hézagállítás lesz.
Az első gátlóban akarok cseréltetni olajat csak azt nem tudom hogy szimeringet kell-e cserélnem vagy sem.
A második meg hogy ha leveszem a szelepfedelet akkor kell új tömítés is?
ha ébren vagy, akkor csörgess meg a holnap miatt!
amit ti ott nyomtok, na az már szappanopera
Akkor rendelek szimeringet
Láttam tavalyi zx kupakiírást, egy valamit nem tudtam kideríteni, hogy a motornak rendszámosnak kell e lennie?(remélem nem)
Még "kezdő vagyok"és néhány dolgot nem vágok.Biztosan lesz még pár kérdésem.... De a motor már készül.
Az első gátlóban akarok cseréltetni olajat csak azt nem tudom hogy szimeringet kell-e cserélnem vagy sem.
A második meg hogy ha leveszem a szelepfedelet akkor kell új tömítés is?
Akkor viszont nagyon kell egy ilyen
Kipuffal egyutt mondassz ra egy jo arat el is vitted
Úgyhogy én is szeretnék ilyen szép idomot hátra
oszt akkó most mi van?