Erről a motorról lehet tudni, hogy hanyas évj? Mert a láncvédője ugyan úgy egyben van a hátsó sárvédővel mint annak amit én néztem, de van amelyiknek külön van.
Szerintem megvan mindkettő ránézésre, hossza sem gyanús. Figyeld a sztendert, meg a fejidomkitámasztót. Le lehetnek krómozva? Mindkettő acél, úgyhogy nem lehet polír...
Ez nagyon szépen meg van csinálva, de ez sem fekete vázas eredetileg, utólag lett átfújva. Attól függetlenül igényes.
LÁthattalak múlt héten este fél 10 körül egy buszon, ami a piac tér felől fordult a budai út felé?
Kicsit "pimpes" a járgány. Valóban 99-től fekete vázasak a 7R-ek, viszont ennél ilyen messziről nehéz megmondani, mivel le van polírozva az egész. A nem eredeti festés azért utal arra, hogy valami volt, bár innen elég igényesnek tűnik, de ez semmit nem jelent. Az idom gyári, mármint az osztása, szóval nem tűnik pályaidomnak, bár ez is csak messziről tűnik így. A ram air fedelek is le vannak festve, ami számomra nem pozitív, mert eredetileg ezek nyers műanyagok, bár van aki érzi ennek a lefényezését. Ezen kívül semmi más jelet nem látok hogy fektették volna, lábtartók, kipufogó, kormányvégek, karok, minden épnek karcmentesnek tűnik. Nyilván ezeket is ki lehet cserélni. Ami feltűnt még, hogy nem gyári a gázhúzó, ami nem baj, mert egy újabb típusé van rajta, felül megy mindkét bowden, ez a fajta sokkal jobban "elcsattanik". Gondolom olaszból jön a masina. Gumikat nézve messziről látszik rajta némi pályázás nyoma, de én is szoktam használt pályás gumikat venni, szóval ez sem jelent semmit. Nézd meg vásárlásnál a lábtartókban a koptatócsavarokat. Ha az kopott, akkor tuti ment pályán. Az hogy nincs rajta tükör, lehet hogy a tulaj dizájnból vette le. Egyébként járunk páran pályázni innen a fórumról is és nem hiszem hogy bármi kárt szenvedne ettől a gép, kivéve ha nem hajítod be a sóderbe. Kicsit gyorsabban fogynak a kopó cuccok, ennyi.
Típushibája nincs, sokan felróják számlájára a nagy tömeget. Szűkebb versenypályán, illetve ha tologatni kell, akkor érzed, nagy tempónál nem feltűnő, hazai utakon kifejezetten előny. Ebből fakad hogy pályán eszi a féket, értsd elforr, 3 kör után a féktáv kamikaze!
Én ezt másik főfékhengerrel, féktárcsával próbálom orvosolni, illetve lehet variálni a fékolajat, betétet.
Az én gépem 70ekm-el gyári teljesítményt rakott a fékpadra. Nekem 80ekm-nél szívószelepeket kellett cserélni, ami nagyobb beruházás volt, de ez is kopó alkatrésznek mondható. A vezérműlánc szintén koőó, ami cserés volt, illetve egy két tömítés.
Első fékeket figyeld erősen, hogy milyen a nyomáspont. Ha nagyon bent fog, nézz be a dugattyúkhoz. Ha hézagot látsz a betét és a dugattyú között, akkor a tömítések csereérettek, ami nem olcsó, viszont időnként elkerülhetetlen.
Ha kérdés van, tedd fel!
hát ez rajtad múlik
mire átírod az még 50.000 plussz a műszaki stb...
nekem nem tűnik annyira tipp-topp-nak, hogy megérje ( a fényezés és a polírozás gyanús, az air box csövei is fújva vannak stb ), persze nem lebeszélni akarlak, örülnék/nk egy újabb 7-es kollégának
szép szép, nem mondom és tényleg nem RR
az biztos, hogy ha így van, akkor nem nyaggatnak , hogy ide menjünk oda menjünk és a hátsó guma is tovább bírja
na most lépek és du-ig nem is leszek , de majd akkor visszalesek kivel mi történt a nap folyamán
LÁthattalak múlt héten este fél 10 körül egy buszon, ami a piac tér felől fordult a budai út felé?
a másik meg egész hosszúnak tűnik
Típushibája nincs, sokan felróják számlájára a nagy tömeget. Szűkebb versenypályán, illetve ha tologatni kell, akkor érzed, nagy tempónál nem feltűnő, hazai utakon kifejezetten előny. Ebből fakad hogy pályán eszi a féket, értsd elforr, 3 kör után a féktáv kamikaze!
Én ezt másik főfékhengerrel, féktárcsával próbálom orvosolni, illetve lehet variálni a fékolajat, betétet.
Az én gépem 70ekm-el gyári teljesítményt rakott a fékpadra. Nekem 80ekm-nél szívószelepeket kellett cserélni, ami nagyobb beruházás volt, de ez is kopó alkatrésznek mondható. A vezérműlánc szintén koőó, ami cserés volt, illetve egy két tömítés.
Első fékeket figyeld erősen, hogy milyen a nyomáspont. Ha nagyon bent fog, nézz be a dugattyúkhoz. Ha hézagot látsz a betét és a dugattyú között, akkor a tömítések csereérettek, ami nem olcsó, viszont időnként elkerülhetetlen.
Ha kérdés van, tedd fel!
mire átírod az még 50.000 plussz a műszaki stb...
nekem nem tűnik annyira tipp-topp-nak, hogy megérje ( a fényezés és a polírozás gyanús, az air box csövei is fújva vannak stb ), persze nem lebeszélni akarlak, örülnék/nk egy újabb 7-es kollégának
Fejidom (lámpa nélkül),műszerfal meg van?
az biztos, hogy ha így van, akkor nem nyaggatnak , hogy ide menjünk oda menjünk és a hátsó guma is tovább bírja
na most lépek és du-ig nem is leszek , de majd akkor visszalesek kivel mi történt a nap folyamán
Persze nem RR de akkor is nagyon király.
De valahogy baszottul tetszik az az idom