én sem irigykedésből mondtam, és nem is akartalak megbántani elhiheted
ha jól láttam el is vitték a paripát, mert ma reggel elég apadt a készlet a grande-n
már vagy egy éve is fent volt, asszem akkor is ennyivel.
kihasználatlanságot írtak rá akkor, szóval elképzelhető, bár én egy idény alatt és csak hétvégén használva tettem bele 9000 Km-t , persze volt olyan évem is, hogy csak 3500 at
amúgy meg ha 39000 akkor mi van? ezek bírják, ha megfelelően gondozzák őket
ezt nem ajánlom, mert gyárilag frankó kis rögzítőfülek vannak ott és míg az eu-i ban helyzetjelző van becsavarozva, addig az enyémbe meg egy kis légterelő idomka
ha rosszul vágod, akkor továbbrepedhet oszt jóccakát
a lábtartócsavart benéztem
a helyzetjelzőről meg annyit, hogy nekem eleve nincs , nem volt gond a műszakin eddig meg abból sem, hogy világításkapcsolóm sincs meg hogy mind a kettő lámpatest egyszerre világít
szal ezt a fejidomot vagy befoltozták, vagy az egész utángyártott, mert az amcsin lévő légbeömlőnek azért ott lenne a helye
Ehh tényleg most nézem én is, tudtam én hogy furcsa csak nem vágta h miért. Végülis anélkül sem olyan rossz, csak ha netán megveszem akkor a későbbiekben nehogy gondot jelentsen.
Jó hogy mutattad, mert én a használtautón láttam 450-ért meg itt de itt mikor másodszorra kerestem már le volt szedve, hogy találtad meg titkos jelszóval? A használtautóról is leszedte 2 napja ott 450.000 volt
Ebben az országban nem jellemző az igényes festés. Nyilván az első a műszaki tartalom. De ha a festés igénytelen, akkor az arra utal, hogy igénytelen a tulaj, ebből kifolyólag valószínű a műszaki tartalom is. Az én gépemnek eredeti a festése, aztán 13 éves. Nem fényezni akarom, de én ha átfújnám, akkor is normálisan, nem egy poros garázsban és eredeti színre, de ízlések és pofonok.
Hát azért ha reálisan gondolkodunk egy 10 éves körüli motor eredeti festéssel tényleg elég ritka.elég egy egyszerű eldőlésre vagy bármilyen apró sérülésre gondolni.Lehet akár egy kőfelverődés is végzetes,akár a komplett fejidom mehet a heggesztőhöz rosszabb esetben a kukába.Azt a motort már újra kell festeni.Attól már kevesebb?Nem hiszem.Nekem például fontosabb az hogy motorilag és futóművileg rendben legyen mint az hogy eredeti a festése.Szép motorok vannak nem gyári festéssel és idomokkal is.Sőt néha szebbek is mint amiket a tervezők kitaláltak.Bár szó-szó vannak igen érdekes megoldások amik néha elég rémisztőek.Ja és szerintem a kawa zőődbe az igazi
Szerintem ez külföldi papírokkal max 4 kiló. A koptatócsavar az ami a lábtartó aljába van tekerve és azt a célt szolgálja, hogy előbb érjen le kanyarban pályán, mint a lábtartó, mivel az kurva könnyen leér. Évjáratot legkönnyebben a váz színéből illetve a tükörből lehetne megmondani, ami ugye itt nem működik. Amúgy ha közelről megnézed és találsz arra utaló jelet hogy fekete volt a váz akkor sanszos hogy 99 utáni, illetve ahogy Guro is mondta, fékcsőben, felniben benne van a gyártás dátuma, sőt még a karbiban is, ami kilátszik a váz és a tank között...
ha jól láttam el is vitték a paripát, mert ma reggel elég apadt a készlet a grande-n