Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello, hello...az amcsibol tudok szerezni 2 darab hatso (5,50-18) marchesini zold szinu felnit (3 kullos)...csak igy parjaval adja el az illeto es az aruk 600 euro (osszesen)...erdekelt lenne-e valaki az egyiket atvenni 300ert mert tenyleg nincs mit kezdjek 2 hatso-val
Nem, én Zalában voltam, Lentiben
Briantól veszem, szóval lehet egyről beszélünk, nekem is küldött ímélt, már írtam is neki, hogy a legfaintosabbakat tegye el...
nem lesz gond velük asszem az ár pedig, ha olyan az állapot ahogy mondod, szerintem nagyon is korrekt
nekem most még jó ami van, de tavasszal már csak kb 3000 kilcsit megy majd el, aztán meg lesz ami jó áron jó állapotban lesz
Hát azok 1 kicsit jobb állapotban vannak. Az enyémek középen 5mm, szélein 3,5-4mm.De nekem ez bőven jó, nem megyek sokat pályán. A srácnak is voltak 211-k, azt mondja alig ért velük haza elküldte a köremailt s már le is csaptak rájuk. Nem győzte postázni a csomagokat.
Az elég jó ár, én D211GP Racert pályázok meg. Igaz 40péz a pár, de az első szőrös, a hátsón középen 5.6mm szélein is 4-5mm
Üdv Guro cimbi! Megoldottam a gumi problémát. Ma sikerült szereznem, 2 hátsó, 1 első gumót 28 pénzért. Conti race attack. A közepe szinte új, a szélei is elég jók. Ez így nem rossz ár nem?
Ebben viszont abszolút igazad van.
Megtortent az elso proba, eg es fold. Vegre reagal a gazra barhol, linearisan huz. A ruhatmeg csak ajanlani tudom, egy polo volt alatta es nagyobb temponal is komfortos, nem faztam sehol.
Na végre Janav mester, örülök hogy helyreállt a rendszer, szerintem a hegyekbe sem lesz gond.
Kár lett volna szétdarabolni a kicsikét, azért elég egybe van még az a gép, leszámítva hogy kicsit betegeskedett.
habar, ha beleteszek egy tizedes blokkot.......
Az enyem sosem lesz ilyen, meg ha azt a 60-at rakoltom a dyno kit-re akkor sem.
A tied injektoros, egész más tészta. A gép mindig optimális keveréket ad, egy karbit azért nem egyszerű belőni.
Hát ez az AFR nagyon szarul néz ki, de legalább látszik, hogy mi a baj.
Ilyen egy jól beállított motor:
semmi gond, csak ha bontás lesz a vége , akkor gondolj rám
15% veszteseggel szamoltak, akkor ez 132.6-ra jon ki kb
Ha jol tudom 12.000-er mernek
115 az elég jó. Főtengelyen nem mondták mennyi? Mennyi volt a mérés?
Igy nez ki egy ilyen, a zold volt a beavatkozas elott eldugult jaratokkal es elcsipodott benzincsovel, + meg egyeb aprosagok.
Kek full gazon, piros felgazon.
Lathato 5000-nel tul sok a benzin, ezert itt egy torpanas lesz meg. Ebbol ennyit lehet kihozni, egy Dyno KIT (tovabbi 60.000) raforditas, es maris kisimul a vonal
Igy GURO bocsi, de nem bontom szet. Pedig felidegesitett nagyon
Mivel penzt ugysem kapok erte, igy megmarad, tavasszal kiderul, hogy nem horog-e igy a hegyeken.
Hát jobb, mint ha tengelyen mértek volna ennyit
Ez kb 130 ló tengelyen, ami szép teljesítmény! Gratula
Szerintem király!
AGO motornal ujja lett epitve a karbi. Lemertek padon, 115 lett hatso kereken, az jo?
ahogy érzed, csak egy ötlet volt