A géppel az alábbi személyek versenyeztek akikről én tudok:Papp Laci és Kalivoda Imi. Azért elég brutális lehet a gép, mivel a tömegéből rengeteget lefaragtak és erőre meg egy kisebb ménest passzíroztak bele. Nekem Laci idáig önzetlenül segített és mindíg korrekt volt. A sebességre meg mit mondjak? Majd kipróbálom
Jut eszembe! Megkerült már emberünk a 12-es gyári dobjával Zsolti? Pár éve hogy tartozik vele
Szétkaptad, mint floki a lábtörlőt . Víztartályt nekem is cserélni kell, mert az eredeti egy fos, több sebből vérzik. Gyorsgázon már én is agyaltam, lenne is egy csóka aki elcserélné velem a gyárira, csak nem tudom mennyire egészséges. Megfigyeltem, hogy amikor fáradok, bődületes gázokat tudok húzni véletlenül. Gyorsgázzal ez nem feltétlen előny kanyarban lapon fekve...
Készül a kicsike nekem is.
Első futómű már visszakerült, teljesen felújítva, olaj, szimering.
Hátsót is most hoztam haza, az is rendbe téve, olaj, sziering, gázzal töltve.
Kapott új gyertyákat, levegőszűrőt.
Meg van már az olaj (castrol power1racing) tavaly is ez volt, nekem nem volt vele gond, nem is ette.
Janav mester majd rendeli a betéteket (EBC HH) ez is jó volt tavaly.
Kap majd új fényezést is, aztán várjuk a tavaszt, hogy kigurulhasson a kicsike.
Hűtővíz is cserélve lesz, meg a tágulási is, mert már olyan sok helyen szivárog hogy nem érdemes már megint műanyagossal foltozgattatni.
Jó lenne még rá egy sportlábtartó, meg esetleg egy gyorsgáz.
Nekem eddig szinte mindig ő cserélte, kivéve tavaly, amikor is egyik haverom haverja csinálta Iszkán, mivel ő töredékáron csinálta, és az orrom előtt, szóval láttam mit csinál. Annyi, hogy ki kellett vennem a villákat, de belefért. Piller változó, most gondolom hamar megcsinálná, mert ilyenkor senki nem szervizeltet motort. Megkockáztatom, én is ki tudom cserélni. Csak kéne hozzá egy hőlégfúvó.
A vicc, hogy a gyárak is sokat mondanak sok esetben. A régi F2-es CBR600-asomat, amiben 77ekm volt, mérettem padon, annyi volt a tuning, hogy egy yoshi cső volt rajta, gyári rendszerrel. 86ló volt keréken a teljesítmény. Reális, mert 100 ló főtengelyen, korához képest a gyári értéket produkálta. Utánam mértek egy K2-es GSXR 600-at, ami papíron 116 lóerő talán. Neki 88ló lett keréken és nem hiszem hogy azért, mert le volt élve. Újabban nagyobbat szokás hazudni. Az én motorom 123 lovat rakott le padra főtengelyen, ami gyári adat, ehhez képest 113 lóerő keréken, mérten is, meg papíron is. Egy 05-ös 636 elvileg 130 lóerő, szóval majd tízzel több mint az enyém, persze papíron. Akkor hogy van az, hogy egy fél mázsával könnyebb motor, ami majd 10 lóval erősebb elméletben nem gyorsul akkorát, mint a 7R, nem megy végre többet mint a 7R és nyomatékból sem megy jobban, mint a 7R. Kíváncsi lennék, ha lemérnénk egy ilyen 636-ot, mennyi lenne keréken.
Tom!
Sajna idén csak egyszer duruzsolt a gép és akkor sem pályán. Nem volt rá időm. De jövőre A hangjától még most is borsódzik a hátam és bitang egy jószág, mert Papp Laci 300 km/h fölött ment vele Pöstyénben És nem himi-humi óra szerinti érték volt
De most belefogunk a 12-es reszelésébe is, mert nagyon jó turbo cuccok vannak hozzá A ZZ-R megmarad turaszekciónak és, hogy ne kelljen nélkülöznöm a szép zöld 12-es utcai virgonckodását, így abból vettem még egyet
Jövő héten elhozom és feldobom majd a képet a család új tagjáról. Most már csak egy 7RR kellene utcai változatban. Pár éve Yanagawa gépe eladó volt Németországban egy aukción és amikor még én néztem, akkor 4 milla körül volt az ára. Mondjuk nem egy utcai gép, de azt hiszem ezt elnéztem volna neki
Nekem 6 év alatt egy dl olajat sem evett a motorom, pedig nem neveztem volna szériának és kapta az ívet a gyorsulási versenyeken. Mondjuk sokkal sűrűbb intervallumokban kapta a gondoskodást és szerintem sokkal jobb állapotban volt, mint egy utcai. Mikor eladtam az új tulajnál az állandó egykerekezés, enyhén laza hozzáállást követően fél év alatt sikerült kinyírni a blokkot
Milyen szimmeringet cserélsz? Vezérműlánc 8eft körül van a DID, csak olyat vegyél, gyárit ne. Akárki akármit mondd, gyári tourmaxot nem szabad venni. Ott utána nem nagyon kell más tömítést cserélni, max szelepfedelet, ha már ereszt. Gyújtásrotornál szerintem nem kell cserélni ilyenkor, illetve valami pasztával lekened, azt jó.
De tavaszra tervezek szimering cserét.De szerintem attól még marad ennyi.Meg a vezérműláncot cserélem még. Ha jók a tömítések akkor azt nem szokták cserlni ilyenkor,ugye? Mennyi egy ilyen mutatvány kb?
Ja meg a fúvókákat kell kicserélnem mert 155ös van benne a 190 helyett
Hát a castrolban én sem,bár 900rr-ben bejött a havernek! Sok az én fogyasztásom? hayabusa 2004es 1000km alatt fél lityó simán.. Szerintem minden sport,vagy minden motor fogyaszt
Csak érdekel, mert nekem is 6000 alatt már csipeget keveset és javasoltál hogy váltsak és megszűnik a fogyasztás. Természetesen Castrolra... Na ebben nem nagyon hiszek, a kasztrolban főleg nem.
Jut eszembe! Megkerült már emberünk a 12-es gyári dobjával Zsolti? Pár éve hogy tartozik vele