Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ujabb akcio van, Forma Mirage Dry vizallo versenycsizma 34990-ert 60,000 helyett
nekem 11500ft az union-nál
B1 ben
Hali
Én kivonattam és elvileg spóroltam vele majd 24ezret.
Mert ugye nem kell a két negyedéves biztosítást kifizetnem ami nekem 14 ezer,a teljesítményadóm meg fél évi 10ezer lenne.
Persze duzzogok ha jó az idő és sokan motoroznak de ez benne van.
Egyszer az egyik télen nem vonattam ki és egy centit nem bírtam vele gurulni mert baszott szar idők voltak.
Nekem a forgalmiban eleve csak 63kw van.(a gyári érték 74)Nem lázadoztam ,adó szempontjából jól jártam idáig,most pedig a kötelezőnél is 1 osztállyal lentebb kerülök !
Én is a Netrisk-et használom.Így a legegyszerűbb.
Nálam a cruiser kedvezmény szinte semmit nem számított.
Pontosan úgy van,hogy max fél év,de lehet ennél kevesebb is. Neked kell megmondani,hogy mikor,melyik hónap,melyik napjáig legyen kivonva! Mondhatsz február 17-ét is pl!
Érdekes ez a biztosító ügy. Nekem valahogy nem jön ki sehogy ilyen olcsóra egyik sem legkevesebb vmi webasto vagy mi,annál 27eft/év. ebben az évben havonta fizettem 3600ft-ot az allianznál és akkor is ez volt a legolcsóbb.
van néhány, számomra elfogadhatatlan biztosító, ami lehet éves szinten 1000-2000 HUF-val kevesebbet kér, de volt már ismerősöm, hogy hónapokig járt a biztosítóhoz, hogy fizessék ki a károsultat, mert ő ugyebár rendesen fizette a kötelezőt és nem volt kedve párszázezret kiköhögni.
az ASTRA biztosító meg asszem román
Nem nagyon látom értelmét kivonatni, mert pár ezer ft-ot spórolsz csak, aztán ha január 13-án bejön egy 15 fok, amire volt már példa, akkor meg eszed a kefét...
2300-as csekket befizetsz ocsmányirodában és elvileg 6 hónapig szünetel a forgalmi, szóval érted. Asszem biztosítónál jelezni kell, hogy ki van vonva, hogy azt is szüneteltessék. Ha letelik a 6 hónap automatikusan visszakerül forgalomba.
Ha ki akarom vonatni télre mit kell csinálnom? Mennyibe kerül, és a vissza helyezés?
A Köbe nálatok nem játszik?Nekem a legkedvezőbb díjat ők adták:kapaszkodjatok 5800.-/ÉV!
A gond,hogy ideiglenesen ki van vonva.....Csak kíváncsiságból néztem meg.
bárcsak ekkora tévedés lenne
nem lehet, hogy egy zsír új 10-es tulaja vagy malus4 ben és 1 éves jogsival, 19 évesen?
Hát,nem értem én sem!
asszem most az egyszer nem bánom hogy már vén fasz vagyok
és csopperral járok
Nem értem mitől 40eft. K&H-nál 16eft körül megállna egész évre, ha a saját nevemen lenne is a biztosítás. Mindenképp válts!
a kötést én a netrisken csináltam, mert regisztrált vagyok, de vasárnap egy másik oldalon néztem meg a biztosításokat és ott a végén csinált egy kis összegzést, ahol automatikusan kiírta, hogy kedvezmények :...
szerintem a tömeg alapján tud csak dönteni a rendszer, nem a típus alapján
sebaj, legközelebb akár még harley-s talira is elmehetek
azt meg nem tom, hogy neked hogy lehet 50000 körüli, a bónusz sokat sajnos nem segít, mondjuk én is B6 ban leszek és eddig még csak egy káreseményem volt 2002 ben, szal az meg már rég elévült
Nekem a VTR-re 6228 Ft/ év lesz a K&H-nál B7-ben!
Nem is vonatom ki mert nincs értelme!
Hi!
Chopper kedvezmény? Csak be x-elted és kész?
Megnéztem ma én is és horror!
Allianznál vagyok most! évi 40000 ,de jövőre 57000
Viszont az 1.6os corsa gsi-m 11000/ év lesz.Mondjuk ez B10. Ki érti ezt? Ha találok én is ilyen olcsót,akkor nem is vonatom ki. De,ha marad,akkor nem lesz más.
Nekem is netrisken lett kötve. Hozzá tartozik ehhez a 2000ft-hoz, hogy papíron nem én vagyok az üzembentartó, hanem apám, akinek 69-óta van jogsija motorra. Ha én nevemen lenne a dolog, akkor is 4200 körül lenne a negyedév.
www.netrisk.hu
regisztrálsz és ha velük kötteted meg, akkor jövőre már kb 2 perc alatt végezni fogsz, mert minden adatod számon lesz tartva.
én 3 éve a netrisk-vel csináltatom a biztosítóváltást! persze több alkuszcég is van ( okok.hu, biztositas.hu stb..)
Hali
Hogyan miként nekem is kell
A K&H-nál ennyire olcsó?
Hol lehet ezt megkötni mert nekem Allianz-os és az nem ennyi.
Nagyon nem ennyi.
Relé akkor szokott csattogni, amikor már nincs delej az akksiban. Ha mégis van benne, akkor javaslom, csiszold meg az akksi pólusait, meg a sarukat, az is meg tud viccelni. Mielőtt indítassz, sebességbe rakva, kuplung nélkül, csak a start gombot nyomva, fel tudod pumpáltatni az ac pumpával a karbikat. Utána szivató és mehet. Nekem ezzel a technikával 2 hét állás után fél fordulat tekerés után indult.
hidegindítóval pedig nem volt kedvem most szerencsétlenkedni
úgy csináltam...
de köszi
Ugyan nem ZX-7R, de szintén Kawa...
Ilyenkor behúzom a kuplungot, és inditózik