Hi,
igen,most hogy visszaolvastam Tibi írását, asszem nem várathat a gátló feljavítás egy percet sem
Tomika, a fehérvári srácnál azért érdeklődd meg pénz szempontjából, de ha más nincs, akkor nekem még azt a 20 körülit is megéri, csak végre legyen a seggem alatt olyan, mint amikor megvettem
ma már csak egyenesben mertem haladni a géppel, még a jobb minőségű úton is szar volt nagyobb tempóban kanyarban menni
ha van valami szép hangu dob amit le tudnánk méretezni vagy esetleg neked lenne .nem zsiguli koppány hangot szeretnék.pattogos mély hangot.van ötleted?
Jah, akkor nekem is perselyezésre szorul, na majd megoldjuk azt is.
Beraktam a hátsófutóművet, kerekek vissza. Rá kellett döbbennem hogy az idén futómű nélkül motoroztam 2:08- akat.
Most meglökdösöm a hátulját, és teszi a dolgát mint ahogy annak kell lenni.
1-esen fasza keményen visszapattan, 4-esen lágyan finoman jön vissza.
Eddig mikor megnyomkodtam, lehetett bármilyen állítás, semmi különbséget nem éreztem a futómű mozgásában.
Megkockáztatom hogy 13 éves olajjal és gáz nélkül lengett eddig a hátulja.
Abba a horonyba nem megy semmi, az azért van gondolom, hogy a kenőanyag megálljon benne. Azért lötyög mert szét van kopva. Nekem is lóg, meg kéne perselyezni.
Tom!
Ha lehúzod a sebességváltókart a lábtartónak a csapjáról, a csapon is van egy horony kőrbe középen, meg a sebességváltókar lukjába is van középen egy horony. Oda megy valami gyűrű, vagy mitttomén?
Kicsit lötyögősen lóg a váltókarom, lehet onnan hiányzik valami?
Az első és a hátsó gátlómat is Bájó csinálta. http://www.arata.hu/index.php?...
Az elejéért 22 pénzt fizettem, a hátsó szintúgy annyi lett volna, de vettem tőle gyapotot az akrába, és így 23 pénz lett a vége, a gyapot egy 5 ös volt, így a hátsó rugóstagra 18 jött ki.
A legtöbb versenyzőnek ő csinálja a gátlóját, kint van sűrűn a ringen is, és majd a további beállításokban is segít.
Nekem a 134. oldal teljesen más, nincs A betű. Én cseréltem lamellát is és volt leszedve a komplett kuplungszerkezet és semmiféle csavart nem kell kicserélni benne. A lamellákhoz egyszerűen leveszed a kuplungfedelet, és oldod azt a 6db inbuszcsavart, ami a kinyomótárcsát fogja, leveszed a tárcsát és kiemeled a lamellákat. Ennyi, nem kell csavart cserélni.
Ha fent az 5-10 oldalon gondolod a 3. ábrán az A jelű csavart, az a kosarat fogja, de azt sem kell cserélni ha le is akarod venni az egész hóbelebancot. Lamellacseréhez a 1-2 ábrán látható csavarokat kell oldani. 2.ábra "A" csavar.
Sziasztok!
Azokhoz a kedves kollegákhoz lenne egy kérdésem, akik már cseréltek kuplunglamellákat, és rugókat. Szerelőm annyit mondott, úgytudja a 7-esben a kuplungszerkezetben van egy anya, ami egyszer használatos. Valóban így van? És ha igen, akkor a 2-es kép A betűvel jelölt alkatrésze-e ez? (A manualban 134.old 3-as kép A alkatráész)
Mennyibe fáj egy ilyen?
igen,most hogy visszaolvastam Tibi írását, asszem nem várathat a gátló feljavítás egy percet sem
Tomika, a fehérvári srácnál azért érdeklődd meg pénz szempontjából, de ha más nincs, akkor nekem még azt a 20 körülit is megéri, csak végre legyen a seggem alatt olyan, mint amikor megvettem
ma már csak egyenesben mertem haladni a géppel, még a jobb minőségű úton is szar volt nagyobb tempóban kanyarban menni